Ik heb ook een 50" plasma maar zit waarschijnlijk een stuk dichter bij dan jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meh, vind mijn 50 inch plasma groot genoeg. Sorry.
Nou hebben film en muziek liefhebbers wel een andere idee van 'goed geluid' meestalquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
BoseEcht, geen enkele kenner heeft die rommel staan hoor. Geluid is echt krankzinnig slecht. Dus ja, dat hoor je inderdaad.
Exact 5 meter, 10cm per inch.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
k een 50" plasma maar zit waarschijnlijk ee
2.5 meter hier. In m'n vorige huis was het ook bijna 5 meter maar daar moest ik uit na een break-upquote:
Anders lees je het topic nog een keer door. Dan kom je er misschien achter dat je continue zelf begint over het feit dat het om een illegale download gaat waar ik niet over begonnen ben.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens daar type ik dat legaal downloaden illegaal is.
Het zijn altijd de mensen die iets op internet hebben gelezen van een handjevol kenners en dan gaan huilen over Bose. Échte kenners weten dat Bose altijd innovatief is geweest en vrij veel heeft betekend in de audio wereld. Maarja, feit blijft dat Bose prima geluidskwaliteit in een aantrekkelijke package leverd. Want design telt immers ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
BoseEcht, geen enkele kenner heeft die rommel staan hoor. Geluid is echt krankzinnig slecht. Dus ja, dat hoor je inderdaad.
Hm ja, zo geredeneerd heeft Knorr het voor elkaar gekregen om een "aantrekkelijke" smaak te combineren met ultiem gebruiksgemak.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Susteren het volgende:
Het zelfde is met Beats. Sure, er zijn kwalitatief veel betere hoofdtelefoons, en ook een stuk goedkoper. Echter heeft Beats het voor elkaar gekregen om "aantrekkelijk" geluid (met vrij veel bass) te combineren met een goed design. Mooi of niet, het is gewoon een revolutie geweest in de hoofdtelefoon business.
Nouja je moet wel in gedachten houden dat niet iedereen een audiofiel is.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hm ja, zo geredeneerd heeft Knorr het voor elkaar gekregen om een "aantrekkelijke" smaak te combineren met ultiem gebruiksgemak.
Maar alsnog is zo'n pakje niet te vreten, natuurlijk.
Letterlijk dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
Beats is dan een van de meest voor de hand liggende keuzes.
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?
Mijn ervaring is namelijk dat Bose meer dan prima geluid levert.
Dat het commercieel is ben ik met je eens, maar noem eens waardige alternatieven?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.
Alles wat je voor hetzelfde geld kan kopen zal beter klinken. Div Sennheiser modellen, AKG.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat het commercieel is ben ik met je eens, maar noem eens waardige alternatieven?
Dan was je Logitech-setje stuk. Elk 2.1 setje van Logitech klinkt beter dan die Bose mini. Ja, die Bose klinkt best aardig voor z'n formaat, dat absoluut. Maar echt niet beter dan een 2.1 setje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
het is echt te vergelijken met een 2.1 kitje van Logitech wat ik hiervoor had, maar dan veel en veel kleiner.
Bose dat spul van 'net zo groot als een pak melk' en klinkt als een pak melkquote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.
Dat zegt meer over jouw kennis en kunde betreffende audio apparatuur dan over de kwaliteit van Bose.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?
Mijn ervaring is namelijk dat Bose meer dan prima geluid levert.
Ja tuurlijk kan het altijd goedkoper, maar niet iedereen denkt alleen aan geluidskwaliteit. Koop jij ook kleding puur om de funtionaliteit?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles wat je voor hetzelfde geld kan kopen zal beter klinken. Div Sennheiser modellen, AKG.
Design van een koptelefoon, Who cares. Mensen die een koptelefoon dragen als fashion accessoire
Een koptelefoon is geen fashion statement. En als het dat wel was, dan had ik ook geen Beats by Dre gekocht. Dan had ik wel iets op m'n hoofd gezet waarmee ik me zou onderscheiden van de massa. En qua speakers en/of receiver. Ja die koop ik omdat het goed moet klinken, niet omdat het er fancy uitziet. Bij dit soort dingen function > fashion. Gebruiksvoorwerpen moeten in eerste instantie doen waarvoor ze gemaakt zijn, en dat moeten ze goed doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan het altijd goedkoper, maar niet iedereen denkt alleen aan geluidskwaliteit. Koop jij ook kleding puur om de funtionaliteit?
Wat een ultiem dom argument.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:53 schreef Susteren het volgende:
Dus jij koopt muziek van Rick Ross zodat hij nog een nieuwe Bentley voor erbij kan aanschaffen?
Weet jij wie Rick Ross is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |