Aparte is natuurlijk wel dat dit soort gasten meestal een setup hebben waar je U tegen zegt, met 60 inch 3D schermen, megamediaplayers en weet ik veel wat.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En je hebt SD, en Super HD. En je hebt ook macaroni en spaghetti.
Je zou voor de grap eens moeten monitoren wat de bitrate is van een Bluray en bijvoorbeeld Netflix. Het verschil zal je nog meevallen. En ik garandeer je dat je het verschil niet ziet tussen veel contact van bijvoorbeeld Netflix en de uitgebrachte DVD of Bluray.
Maar dat is dezelfde discussie als over Monster HDMI kabels van meer dan 100 euro...
Deze post gaf mij een ziektequote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten monitoren wat de bitrate is van een Bluray en bijvoorbeeld Netflix. Het verschil zal je nog meevallen. En ik garandeer je dat je het verschil niet ziet tussen veel content van bijvoorbeeld Netflix en de uitgebrachte DVD of Bluray.
Maar dat is dezelfde discussie als over Monster HDMI kabels van meer dan 100 euro...
Dat is niet zo.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt ook niet door dat iedereen in dit topic je uitlacht?
Er staat volgens mij duidelijk "Illegaal downloaden van bestanden zoals muziek en film mag niet meer." en niet over downloaden in het algemeen (want downloaden in het algemeen kan nooit illegaal zijn).quote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wauw je kunt irrelevante linkjes copy-pasten.
Nu weer terug bij het stuk waarin staat dat downloaden illegaal is en ik dus de wet overtreed. Want als dat daadwerkelijk illegaal is, dan zou ik maar heel snel internet afsluiten aangezien alles wat jij binnenhaalt via internet gedownload wordt.
Ik zit zelf in de video business, en ik zie echt wel het verschil tussen streaming en een bluray disk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens moeten monitoren wat de bitrate is van een Bluray en bijvoorbeeld Netflix. Het verschil zal je nog meevallen. En ik garandeer je dat je het verschil niet ziet tussen veel content van bijvoorbeeld Netflix en de uitgebrachte DVD of Bluray.
Zelfde als die gasten met Bang & Olufsen TV's en Bose geluidsinstallaties. Ik (en velen met mij) horen en zien het er echt niet vanaf.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Aparte is natuurlijk wel dat dit soort gasten meestal een setup hebben waar je U tegen zegt, met 60 inch 3D schermen, megamediaplayers en weet ik veel wat.. Maar 2 tientjes voor een film is dan opeens het eind van de wereld
.
Ik kan me anders nog wel regelmatig storen aan compressie-artifacts bij Netflixquote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja echt he, die vergelijkingen van hem.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze post gaf mij een ziekte
Als je zelf in de video business zat dan haalde je het niet in je hoofd om illegaal aan je behoeftes te komen. En dan had je ook niet nu pas Popcorn Time (wat overigens niet meer bestaat) ontdekt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zit zelf in de video business, en ik zie echt wel het verschil tussen streaming en een bluray disk.
Nouja, wat ik zeg, als ik echt van muziek wil genieten, doe ik dat vanaf een LP. Ik hou van analoog en fysiek. Maar dat doe ik ook met hele beperkte middelen, zeker geen setup van vele duizenden euro's.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zelfde als die gasten met Bang & Olufsen TV's en Bose geluidsinstallaties. Ik (en velen met mij) horen en zien het er echt niet vanaf.
Ik zou je apparaat eens nakijken, ik ervaar het niet met mijn 90Mbit Ziggo.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog wel regelmatig storen aan compressie-artifacts bij Netflix. En ik zit op een 100 Mbit glasvezel verbinding daar ligt het niet aan.
Toevallig heb ik zelf een 50 inch TV in m'n slaapkamer met een Bose surround sound system, enof je dat hoort.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zelfde als die gasten met Bang & Olufsen TV's en Bose geluidsinstallaties. Ik (en velen met mij) horen en zien het er echt niet vanaf.
Maar het is toch zo dat als de bass maar hard genoeg is dat het geluid toppie is? Dat zie je altijd in die sjonnie auto'squote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, wat ik zeg, als ik echt van muziek wil genieten, doe ik dat vanaf een LP. Ik hou van analoog en fysiek. Maar dat doe ik ook met hele beperkte middelen, zeker geen setup van vele duizenden euro's.
Ja illegaal downloaden is illegaal. Nou lijkt dat logisch want het woord "Illegaal" komt erin voor.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er staat volgens mij duidelijk "Illegaal downloaden van bestanden zoals muziek en film mag niet meer." en niet over downloaden in het algemeen (want downloaden in het algemeen kan nooit illegaal zijn).
Vooralsnog heb ik meer argumenten aangehaald dan jouw gezwetsquote:Op maandag 28 juli 2014 16:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt ook niet door dat iedereen in dit topic je uitlacht? Dat heeft een reden.
Dan moet je een grotere tv kopen dan ga je 't ook zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou je apparaat eens nakijken, ik ervaar het niet met mijn 90Mbit Ziggo.
Waar zeg ik dat legaal downloaden illegaal is?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja illegaal downloaden is illegaal. Nou lijkt dat logisch want het woord "Illegaal" komt erin voor.
Maar nu legaal downloaden. Waarom is dat illegaal en waarom overtreed ik dan de wet?
Meh, vind mijn 50 inch plasma groot genoeg. Sorry.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je een grotere tv kopen dan ga je 't ook zien.
Dus nu wil je beweren dat ik geen cinematografie voor bedrijven doe omdat ik films download?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je zelf in de video business zat dan haalde je het niet in je hoofd om illegaal aan je behoeftes te komen. En dan had je ook niet nu pas Popcorn Time (wat overigens niet meer bestaat) ontdekt.
Hier:quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat legaal downloaden illegaal is?
Jij beschuldigd mij van diefstal en het overtreden van de wet doordat ik download. Waar overtreed ik dat dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en dan is diefstal toegestaan. Had ik laatst ook, brood bij de Jumbo was niet zo lekker als bij de Warme Bakker. Echt een stuk mindere kwaliteit. Toen heb ik 3 broden en 2 zakken chips zonder te betalen meegenomen.
Bosequote:Op maandag 28 juli 2014 16:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Toevallig heb ik zelf een 50 inch TV in m'n slaapkamer met een Bose surround sound system, enof je dat hoort.![]()
Stront stink. Nu jij weer met argumenten.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik meer argumenten aangehaald dan jouw gezwets
Nergens daar type ik dat legaal downloaden illegaal is. Net als ik nergens zeg dat het strafbaar is om een brood te kopen. En ik zeg ook nergens dat groen geel is.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Jij beschuldigd mij van diefstal en het overtreden van de wet doordat ik download. Waar overtreed ik dat dan?
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stront stink. Nu jij weer met argumenten.
Ik heb ook een 50" plasma maar zit waarschijnlijk een stuk dichter bij dan jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meh, vind mijn 50 inch plasma groot genoeg. Sorry.
Nou hebben film en muziek liefhebbers wel een andere idee van 'goed geluid' meestalquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
BoseEcht, geen enkele kenner heeft die rommel staan hoor. Geluid is echt krankzinnig slecht. Dus ja, dat hoor je inderdaad.
Exact 5 meter, 10cm per inch.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
k een 50" plasma maar zit waarschijnlijk ee
2.5 meter hier. In m'n vorige huis was het ook bijna 5 meter maar daar moest ik uit na een break-upquote:
Anders lees je het topic nog een keer door. Dan kom je er misschien achter dat je continue zelf begint over het feit dat het om een illegale download gaat waar ik niet over begonnen ben.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nergens daar type ik dat legaal downloaden illegaal is.
Het zijn altijd de mensen die iets op internet hebben gelezen van een handjevol kenners en dan gaan huilen over Bose. Échte kenners weten dat Bose altijd innovatief is geweest en vrij veel heeft betekend in de audio wereld. Maarja, feit blijft dat Bose prima geluidskwaliteit in een aantrekkelijke package leverd. Want design telt immers ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
BoseEcht, geen enkele kenner heeft die rommel staan hoor. Geluid is echt krankzinnig slecht. Dus ja, dat hoor je inderdaad.
Hm ja, zo geredeneerd heeft Knorr het voor elkaar gekregen om een "aantrekkelijke" smaak te combineren met ultiem gebruiksgemak.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Susteren het volgende:
Het zelfde is met Beats. Sure, er zijn kwalitatief veel betere hoofdtelefoons, en ook een stuk goedkoper. Echter heeft Beats het voor elkaar gekregen om "aantrekkelijk" geluid (met vrij veel bass) te combineren met een goed design. Mooi of niet, het is gewoon een revolutie geweest in de hoofdtelefoon business.
Nouja je moet wel in gedachten houden dat niet iedereen een audiofiel is.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hm ja, zo geredeneerd heeft Knorr het voor elkaar gekregen om een "aantrekkelijke" smaak te combineren met ultiem gebruiksgemak.
Maar alsnog is zo'n pakje niet te vreten, natuurlijk.
Letterlijk dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
Beats is dan een van de meest voor de hand liggende keuzes.
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?
Mijn ervaring is namelijk dat Bose meer dan prima geluid levert.
Dat het commercieel is ben ik met je eens, maar noem eens waardige alternatieven?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.
Alles wat je voor hetzelfde geld kan kopen zal beter klinken. Div Sennheiser modellen, AKG.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat het commercieel is ben ik met je eens, maar noem eens waardige alternatieven?
Dan was je Logitech-setje stuk. Elk 2.1 setje van Logitech klinkt beter dan die Bose mini. Ja, die Bose klinkt best aardig voor z'n formaat, dat absoluut. Maar echt niet beter dan een 2.1 setje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Susteren het volgende:
het is echt te vergelijken met een 2.1 kitje van Logitech wat ik hiervoor had, maar dan veel en veel kleiner.
Bose dat spul van 'net zo groot als een pak melk' en klinkt als een pak melkquote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boze is overpriced. Voor de helft van t geld koop je spul dat beter klinkt. Beats by Dre idem dito.
Dat zegt meer over jouw kennis en kunde betreffende audio apparatuur dan over de kwaliteit van Bose.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Eigen ervaring? Of ergens gelezen? Immers is Bose een prima merk, maar jij hebt op elk vlak Bose getest met al zijn modelen?
Mijn ervaring is namelijk dat Bose meer dan prima geluid levert.
Ja tuurlijk kan het altijd goedkoper, maar niet iedereen denkt alleen aan geluidskwaliteit. Koop jij ook kleding puur om de funtionaliteit?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles wat je voor hetzelfde geld kan kopen zal beter klinken. Div Sennheiser modellen, AKG.
Design van een koptelefoon, Who cares. Mensen die een koptelefoon dragen als fashion accessoire
Een koptelefoon is geen fashion statement. En als het dat wel was, dan had ik ook geen Beats by Dre gekocht. Dan had ik wel iets op m'n hoofd gezet waarmee ik me zou onderscheiden van de massa. En qua speakers en/of receiver. Ja die koop ik omdat het goed moet klinken, niet omdat het er fancy uitziet. Bij dit soort dingen function > fashion. Gebruiksvoorwerpen moeten in eerste instantie doen waarvoor ze gemaakt zijn, en dat moeten ze goed doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan het altijd goedkoper, maar niet iedereen denkt alleen aan geluidskwaliteit. Koop jij ook kleding puur om de funtionaliteit?
Wat een ultiem dom argument.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:53 schreef Susteren het volgende:
Dus jij koopt muziek van Rick Ross zodat hij nog een nieuwe Bentley voor erbij kan aanschaffen?
Weet jij wie Rick Ross is?quote:
Ja, maar ik zal er geen album van kopen.quote:
Misschien kun je je geld terug vragen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:18 schreef remi1986 het volgende:
Dat Popcorn Time loopt wel achter... Amazing Spiderman 2 nog niet beschikbaar, terwijl al een paar dagen --> The Amazing Spider-Man 2 (2014) x264 1080p WEB-DL DD5.1
quote:
Komt omdat ze gebruik maken van de database van Yify torrents en die hebben de film nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:18 schreef remi1986 het volgende:
Dat Popcorn Time loopt wel achter... Amazing Spiderman 2 nog niet beschikbaar, terwijl al een paar dagen --> The Amazing Spider-Man 2 (2014) x264 1080p WEB-DL DD5.1
Al eens geprobeerd? Hoor over de chromecast ondersteuning niet echt donderende verhalen...quote:Op maandag 28 juli 2014 21:31 schreef remi1986 het volgende:
Popcorn time, inderdaad heerlijk programma, helemaal aangezien de Chromecast ondersteund wordt
Voor wat ik heb getest, werkt het prima. Maar Chromecast support zit nog niet in de laatste stable release. Ze zullen wellicht nog het één en ander verbeteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd? Hoor over de chromecast ondersteuning niet echt donderende verhalen...
yifi? Wat een prutskwaliteitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Komt omdat ze gebruik maken van de database van Yify torrents en die hebben de film nog niet
een software dat :Squote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is een software dat zorgt dat je torrents kan streamen in een Netflixachtig omgeving.
die kans lijkt me klein. Daarnaast ben je natuurlijk illegaal bezig aangezien je ook upload en dat nu ook in Nederland strafbaar is terwijl netflix legaal is.quote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef fratsman het volgende:
Eventjes op de laptop geinstalleerd en werkt (vooralsnog) top! IOS-app zit er aan te komen las ik. Als die app ook beschikbaar komt voor een Samsung smart tv dan gaat Netflix er uit.
En 1.3 miljoen andere Nederlanders met mij, dus hou maar op met die TimKuik-discussie. Netflix heeft de aanzet gegeven, en Popcorn Time is de overtreffende trap. Steeds meer aanbod onder één knop. Je merkt in alles dat de consument dit wil. De stap naar een model dat alle content via streaming aanbiedt komt telkens een stapje dichterbij. Nu moeten alle partijen (dus ook de maatschappijen achter de films en series) dit inzien, dus niet een karig aanbod via een stuk of drie aanbieders, maar echt alles onder één knop.quote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef wootahH het volgende:
[..]
die kans lijkt me klein. Daarnaast ben je natuurlijk illegaal bezig aangezien je ook upload en dat nu ook in Nederland strafbaar is terwijl netflix legaal is.
is geen discussie, puur een mededeling. Is een besluit van de overheid en boetes zijn dus ook niet meer uitgesloten. Ben het ermee eens dat gewoon alles beschikbaar moet zijn tegen een redelijke prijs.quote:Op maandag 1 september 2014 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
En 1.3 miljoen andere Nederlanders met mij, dus hou maar op met die TimKuik-discussie. Netflix heeft de aanzet gegeven, en Popcorn Time is de overtreffende trap. Steeds meer aanbod onder één knop. Je merkt in alles dat de consument dit wil. De stap naar een model dat alle content via streaming aanbiedt komt telkens een stapje dichterbij. Nu moeten alle partijen (dus ook de maatschappijen achter de films en series) dit inzien, dus niet een karig aanbod via een stuk of drie aanbieders, maar echt alles onder één knop.
Dat dus.quote:Op maandag 1 september 2014 22:03 schreef wootahH het volgende:
[..]
is geen discussie, puur een mededeling. Is een besluit van de overheid en boetes zijn dus ook niet meer uitgesloten. Ben het ermee eens dat gewoon alles beschikbaar moet zijn tegen een redelijke prijs.
Hoi Susteren!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Susteren het volgende:
Ik kwam vandaag erachter dat er gewoon een geweldig gratis alternatief is voor Netflix, en ik ben na een film gekeken te hebben helemaal overtuigd! Popcorn Time werkt echt heel goed, je kunt films vrijwel meteen kijken en het ziet er bovendien ook nog eens geweldig uit!
Daarom dacht ik dat het wellicht een goede tip was, geen idee of iedereen hier het al kent though.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoi Susteren!
Dankzij dit topic ben ik het ook gaan proberen, maar sommige films die ik op 1080P afspeel wordt aan 2 kanten tegelijk afgespeeld, dus splitscreen als het ware. Hoe fix ik dit?
Wel gek dit
Da's 3dquote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoi Susteren!
Dankzij dit topic ben ik het ook gaan proberen, maar sommige films die ik op 1080P afspeel wordt aan 2 kanten tegelijk afgespeeld, dus splitscreen als het ware. Hoe fix ik dit?
Wel gek dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |