Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ik doe niet aan dauwpunten, is weer een extra ding om je druk over te maken/te klagen/rekening mee te houden. En als ik aan dauwpunten ga doen, moet ik zeker ook de dampdruk in de gaten gaan houden?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Hier is het nog steeds zonnig, warm en zomers! Straks lekker in de tuin met m'n artikelen en boeken, even kijken of ik her en der nog wat hardloopstrepen uit kan vagen. En misschien de midge-bulten die over m'n hele gezicht zitten kan uitdrogen *kras*
Op maandag 28 juli 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende: Hier is het nog steeds zonnig, warm en zomers! Straks lekker in de tuin met m'n artikelen en boeken, even kijken of ik her en der nog wat hardloopstrepen uit kan vagen. En misschien de midge-bulten die over m'n hele gezicht zitten kan uitdrogen *kras*
Hier is sinds gisteravond de zondvloed bezig...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Zojuist mijn kortste hardloopstukje ever gerend.. Na de moeder áller spierpijnen dacht ik 3km te gaan lopen; kon wel weer dacht ik .. Na 3 meter wist ik zeker dat er dingen gingen scheuren of dat ik gewoon door m'n benen ging zakken... Straks maar even een stukkie fietsen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Tja geen idee. Had geen verhoging dus dat scheelt. Misschien toch ook het feit dat ik na een duurloop van 3 uur heel slecht, op de tocht en minder dan 6 uur geslapen had. Combinatie van factoren.. maar zo lang ik niet écht ziek word nu ben ik allang heel blij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Zojuist mijn kortste hardloopstukje ever gerend.. Na de moeder áller spierpijnen dacht ik 3km te gaan lopen; kon wel weer dacht ik .. Na 3 meter wist ik zeker dat er dingen gingen scheuren of dat ik gewoon door m'n benen ging zakken... Straks maar even een stukkie fietsen
quote:
Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende: Zo, gisteren de rest van de dag in bed doorgebracht met paracetamol. Had ineens overal in mijn lichaam spierpijn, zoals je van griep krijgt, vooral in mijn rug en nek. Daarnaast buikkrampen en ehh yurkak. Rug gaat beter nu, buik nog steeds overstuur. Snap nog steeds niet hoe dat zo plotseling kon komen.
Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Guppyfriend het volgende: Ik zie nu buienradar als ik dat zo ze verwacht ik aan het einde van de dag toch minstens Putten aan Zee!