SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar PSV heeft Marcel Brands die zelfs nog een Lada voor de prijs van een Ferrari kan verkopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heeft PSV volgens mij ook veel geld gekost. Van die half tamme Brazilianen enzo, die niks konden en ook nog eens 6 miljoen hadden gekost
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de luchtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Brabantse dagen.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de lucht
en dan denk ik aan brabant... want daar schijnt de zooooooonquote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de luchtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In Brabant is het altijd mooi weer...maar zodra je de Moerdijkbrug over rijdtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit weekend van 1.7 miljoen aan waarde naar 2.7 miljoen gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is groen en gaat terug in de tijd?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In Brabant is het altijd mooi weer...maar zodra je de Moerdijkbrug over rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is groen en gaat terug in de tijd?Datzelfde geldt voor de bus van Breda naar Oosterhout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wostrout![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef dion_v_k het volgende:
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.![]()
Wat is rood en om te lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemtquote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef dion_v_k het volgende:
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verpest mijn momentje maar weerquote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Meneer Urbanus voelt zich gelijk aangesproken.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt
sukkelquote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt![]()
Bakkes joh, sjefke.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meneer Urbanus voelt zich gelijk aangesproken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was er gisteren weer een fittie?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?
geintje toch. Wij mogen elkaar gewoon tochhhquote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?
En hij begon overigens.![]()
Ja tochhhhquote:Op maandag 28 juli 2014 09:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
geintje toch. Wij mogen elkaar gewoon tochhh
En hij begon overigens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enige wat ik zie zijn wat scheldwoorden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dan heb je ook daar al een ban te pakken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en terrecht!!quote:Op maandag 28 juli 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Enige wat ik zie zijn wat scheldwoorden.![]()
Suarezquote:__!
Maver 2.0 met zijn 500 vragen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt Suarez bij jou ook zo tegen?quote:
Ik heb Suarez gisterenochtend verkocht. Hele elftal weer overhoop, heb er maar gewoon een bundesliga team van gemaaktquote:TOTS Lewa speelt tot nu toe iets prettiger. Alleen vind ik Robben weer minder sinds Lewa in de spits staat. Ga nog wel wat experimenteren met Muller in de spits en Robben op CAM ofzo
![]()
![]()
Ik mis haarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal aan boefje uitgeven.![]()
![]()
Shaqiri valt mij ook tegen trouwens.. geen idee het speelt voor geen fluit meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:10 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb Suarez gisterenochtend verkocht. Hele elftal weer overhoop, heb er maar gewoon een bundesliga team van gemaakt TOTS Lewa speelt tot nu toe iets prettiger. Alleen vind ik Robben weer minder sinds Lewa in de spits staat. Ga nog wel wat experimenteren met Muller in de spits en Robben op CAM ofzo
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
HAHAHA EN IK LEEF GEWOON VERDER!!!!!!!!!!![]()
Ik heb een bank met non shiney bronzes. Gekozen om met 1 team te spelen, en gewoon lekker team fitness kaartjes te kopen van de matchcoins.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit op 6,0...maar heb jij niet toevallig je bank meegerekend?![]()
ohja moet 'm nog steeds spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef Rijst het volgende:
The laaaast of ussss. Die ga ik gewoon weer halen.
Iwan jij moet hem ook halen kill'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik het niet dacht. Als je die niet meerekent, kom je minstens 1k lager uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een bank met non shiney bronzes. Gekozen om met 1 team te spelen, en gewoon lekker team fitness kaartjes te kopen van de matchcoins.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaha ben wel blij dat je geen korting krijgt omdat je de ps3 versie al bezit.quote:
Dan voelde ik me echt genaaid![]()
dan hadden we 'm wel ff heen en weer gestuurdquote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ben wel blij dat je geen korting krijgt omdat je de ps3 versie al bezit.
Dan voelde ik me echt genaaid
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
leuk, ik koop net van mijn laatste coins een speler en nu is hij nergens te bekennen![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een bank met non shiney bronzes. Gekozen om met 1 team te spelen, en gewoon lekker team fitness kaartjes te kopen van de matchcoins.![]()
![]()
Goed verhaal man, vertel me meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef Johnbon het volgende:
Donderdag Lucy in de bios lijkt me wel een leuke film. Met Morgen Freeman.![]()
Lucy gespeeld door Scarlett Johansson, woont en werkt in het Taiwan van 2069 als drugskoerier. Als onbedoeld wat drugs binnenkrijgt verandert ze in een bovenmenselijk fenomeen. Ze kan alle informatie direct opnemen en dingen verplaatsen met haar geest.quote:
Johnbon tot uw dienst. Ook in te huren voor feesten en partijen.🍆![]()
Oke. Ik ga meequote:Op maandag 28 juli 2014 11:35 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lucy gespeeld door Scarlett Johansson, woont en werkt in het Taiwan van 2069 als drugskoerier. Als onbedoeld wat drugs binnenkrijgt verandert ze in een bovenmenselijk fenomeen. Ze kan alle informatie direct opnemen en dingen verplaatsen met haar geest.
Johnbon tot uw dienst. Ook in te huren voor feesten en partijen.![]()
Heu! Ik koop een speler en ik krijg hem niet.
.Coins zijn wel weg/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik mag hopen dat het niet om Robben gaat?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.Coins zijn wel weg/![]()
![]()
heb ik ook de hele tijd hoor, alleen als ik BIN koop. Even uit UT en er weer inquote:Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.Coins zijn wel weg/![]()
siMOTM Muller.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet om Robben gaat?
hmm..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik ook de hele tijd hoor, alleen als ik BIN koop. Even uit UT en er weer in
Baas
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
150mm al gevallen hier sinds gisteravond![]()
![]()
ja maar jij hebt geen water.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijk eens wat ik tegen kwam:quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.
Krijg je hier een harde plasser van?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had ik in het vorige topic al gezien. De meeste ken ik al maar de groene Monster Rehab en die blauwe en groene Relentless nog niet. De oranjequote:Op maandag 28 juli 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik tegen kwam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je hier een harde plasser van?Die had ik in Engeland.
Maar als ik dat tegen zou komen zou ik wel een paar blikjes kopen ja.![]()
Naar Duitsland gaan dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had ik in het vorige topic al gezien. De meeste ken ik al maar de groene Monster Rehab en die blauwe en groene Relentless nog niet. De oranjeDie had ik in Engeland.
Maar als ik dat tegen zou komen zou ik wel een paar blikjes kopen ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb een 7 gemiddeld nodig voor vrijstelling van aanwezigheidsplicht volgend jaar.
1 keer raden wat mijn gemiddelde is![]()
![]()
6.94quote:Op maandag 28 juli 2014 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb een 7 gemiddeld nodig voor vrijstelling van aanwezigheidsplicht volgend jaar.
1 keer raden wat mijn gemiddelde isSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een kanker spel is het ook. Speel je die hele cup goed tot aan de finale, komt er opeens geen pass meer aan.
Als ik al een keer op goal schoot kwam die op de lat of op de paal.
Op het moment dat ik uit mijn slof schoot en opsprong van mijn bureaustoel kreeg ik blue screen error op mijn pc![]()
EA IS OVERAL!
Gelukkig kwam er een dc en mag ik nu de finale opnieuw spelen.![]()
Oja ik moet ook nog hunter kaartjes kopen voor Lewa en Robben.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest gisteren tegen iemand die een BPL team had en op elke speler (behalve de keeper) had hij shadow of hunterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speelde gisteren tegen iemand met een 60 (ong) chem team. Kluivert raakte 2x de paal, Rijkaard 2x de lat en Schurrle schoot over van 5 meter. Pas toen ik laat de 1-0 maakte begon het te lopen. Eigenaardige pot was datquote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat een kanker spel is het ook. Speel je die hele cup goed tot aan de finale, komt er opeens geen pass meer aan.
Als ik al een keer op goal schoot kwam die op de lat of op de paal.
Op het moment dat ik uit mijn slof schoot en opsprong van mijn bureaustoel kreeg ik blue screen error op mijn pc![]()
EA IS OVERAL!
Gelukkig kwam er een dc en mag ik nu de finale opnieuw spelen.![]()
![]()
Was eens begonnen met carrière met Sporting Lissabon. 4x op rij kampioen, een team van allemaal spelers rond de 83-85 en maximaal 23/24 jaaroud, 50 mil als budget en alle 5* sterren scouts. Had niet zoveel zin om alles te spelen en ging ik dus de meeste skippen en op een gegeven moment stond ik 2e met nog 3 te spelen (net zoveel punten als porto) en word ik ineens ontslagen. Wtf
![]()
EA is weer toegeslagenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:23 schreef Kiid het volgende:
Was eens begonnen met carrière met Sporting Lissabon. 4x op rij kampioen, een team van allemaal spelers rond de 83-85 en maximaal 23/24 jaaroud, 50 mil als budget en alle 5* sterren scouts. Had niet zoveel zin om alles te spelen en ging ik dus de meeste skippen en op een gegeven moment stond ik 2e met nog 3 te spelen (net zoveel punten als porto) en word ik ineens ontslagen. Wtf
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zieke gastquote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nuAlleen Effenberg, Ljungberg en Rui Costa staan op de markt.
![]()
Gustavo is trouwens een geweldige CDMquote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloze kopie van Toefjes.Heeft ook al een doelpunt meegepakt uit een corner. En dit is geen kopie hoor, ik heb zelf Toprak ipv Boateng als CB
![]()
![]()
Zonde van het geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja ik moet ook nog hunter kaartjes kopen voor Lewa en Robben.![]()
Baas.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
En dan toch de finale gewonnen, van een engelse rage kiddo met microfoon![]()
Heerlijk![]()
Ik denk dat hij beter zal zijn dan Schweinsteiger als enige CDM.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gustavo is trouwens een geweldige CDMHeeft ook al een doelpunt meegepakt uit een corner. En dit is geen kopie hoor, ik heb zelf Toprak ipv Boateng als CB
Is Toprak een beetje goed?
Geef mij eens zo'n team.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloze kopie van Toefjes.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
jezusquote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nuAlleen Effenberg, Ljungberg en Rui Costa staan op de markt.
![]()
je kan te ver gaan he.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Suarez__!
Maver 2.0 met zijn 500 vragen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trapzquote:![]()
DS2 2.0 met zijn honderden postsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks. Hoe ga je Serero eigenlijk in dit team op full chem krijgen?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ok, Stoereboii 2.0.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Trapz![]()
DS2 2.0 met zijn honderden postsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serero gewoon op 6 chem.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Hoe ga je Serero eigenlijk in dit team op full chem krijgen?Net als vorig jaar 6 chem Eto'o maar dan iets beter.
Kop op, een wijs man zei ooit:quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Trapz![]()
DS2 2.0 met zijn honderden postsquote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het leven is uitdelen en incasseren.![]()
daarom incasseren en meteen weer uitdelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja hij gaat bijtenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik even snel popcorn maken. Want er gaat weer wat gebeuren hoor. Het hangt in de lucht.![]()
Wat toefjes zegt:quote:
Jij bent niet van het incasseren.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als iets bekend over die MLS Cup?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom op, Rijst maakt een opmerking en je gaat gelijk triest doen door over zijn afkomst te beginnen. Je incasseringsvermogen is 0,0quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom incasseren en meteen weer uitdelen.![]()
Ja sorry, hier kan ik dus niks mee. Kun je niet wat specifieker zijn?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jazeker, gaat een dezer dagen van start.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daar moet ik even wat coins voor gaan kopen danquote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
Dudeweiser blauwe ballen door een blauwe Dempsey
hahaa![]()
nee, want er is nog niks bekendquote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, hier kan ik dus niks mee. Kun je niet wat specifieker zijn?Als er wel iets bekend wordt, dan lees je het hier wel
![]()
![]()
Gewoon groene kopen man. Hij is echt baasquote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar moet ik even wat coins voor gaan kopen dan![]()
![]()
Ik speelde eerst met het driehoekje Altidore, Donnie en Dempsey voorin. Was echt relaxed.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon groene kopen man. Hij is echt baas
Heb Freire ff lekker batta gegeven![]()
Als jij zorgt dat Yakuza zijn Desailly naar mij stuurt, dan stuur ik blauwe Dempsey naar jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar moet ik even wat coins voor gaan kopen dan![]()
![]()
Zou je me dan een DM willen sturen? Want ik ga binnenkort op vakantie.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, want er is nog niks bekendAls er wel iets bekend wordt, dan lees je het hier wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Donnie valt me een beetje tegen. IF Henrie doet het beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde eerst met het driehoekje Altidore, Donnie en Dempsey voorin. Was echt relaxed.
Heb Freire ff lekker batta gegeven![]()
tuurlijk johquote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou je me dan een DM willen sturen? Want ik ga binnenkort op vakantie.Waar gaat de reis naartoe?
![]()
TUINESIËquote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk johWaar gaat de reis naartoe?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
834x word er hier over rijst zijn afkomst gesproken en als ik fc chinees zeg is het triestquote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, Rijst maakt een opmerking en je gaat gelijk triest doen door over zijn afkomst te beginnen. Je incasseringsvermogen is 0,0![]()
ook maar net hoe je er tegen aan kijkt he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou best kunnen, maar ik hou niet zo van vakantielanden waar je wordt aangeklampt zodra je een stap buiten je hotel zet. En eigenlijk was ik van plan gewoon te stoppen met rijden, ergens in de buurt van Zuid-Frankrijkquote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
niks mis mee. volgens mij kan je daar heerlijk zwemmen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach je moet gewoon even normaal doen, dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
834x word er hier over rijst zijn afkomst gesproken en als ik fc chinees zeg is het triest![]()
ook maar net hoe je er tegen aan kijkt he.![]()
Sowieso spotten met iemand zijn afkomst of woonplaatsquote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
834x word er hier over rijst zijn afkomst gesproken en als ik fc chinees zeg is het triest![]()
ook maar net hoe je er tegen aan kijkt he.![]()
![]()
normaal doen ook echtquote:Op maandag 28 juli 2014 12:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach je moet gewoon even normaal doen, dan was er niks aan de hand geweest.je doe nou net alsof ik de meest vreselijke dingen gezegd heb.
ik geef alleen aan dat ik zelf wel bepaal of iets 2x vraag. maar goed als jij er zo tegen aan kijkt ook goed
#FreeTrapz![]()
Suarez slaapt in een witte pyjama met een puntmuts.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemacht.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Suarez slaapt in een witte pyjama met een puntmuts.
En ook van de posts waarin je Belgen uitscheldt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TR gemacht.
En ook van de posts waarin je Belgen uitscheldt
Have you zand in your vadjyna?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
normaal doen ook echtje doe nou net alsof ik de meest vreselijke dingen gezegd heb.
ik geef alleen aan dat ik zelf wel bepaal of iets 2x vraag. maar goed als jij er zo tegen aan kijkt ook goed![]()
ah door komen de moraal ridders weer hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sowieso spotten met iemand zijn afkomst of woonplaats
FYPPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
laten we het daar maar op houdenquote:
#FreeTrapz![]()
Ik mag dat. Ik ken Rijst bij zijn echte naam.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah door komen de moraal ridders weer hoor
[ afbeelding ]
FYP![]()
ik heb nog een game van hem gekochtquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ken Rijst bij zijn echte naam.![]()
![]()
sowieso, heb hier een hele lijst met mensen die dat mogen. Suarez staat daar niet tussenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ken Rijst bij zijn echte naam.![]()
Goudeerlijk die jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog een game van hem gekocht![]()
lol nu pasquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh god, het gaat gebeuren.. divisie 1. Ik had 1 punt nodig voor promotie en ik haalde er 3.![]()
Baas.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh god, het gaat gebeuren.. divisie 1. Ik had 1 punt nodig voor promotie en ik haalde er 3.![]()
Jij verdient een standbeeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh god, het gaat gebeuren.. divisie 1. Ik had 1 punt nodig voor promotie en ik haalde er 3.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
houden zoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
sowieso, heb hier een hele lijst met mensen die dat mogen. Suarez staat daar niet tussen
#FreeTrapz![]()
Thorbquote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
thorbiej heeft mijn pvr overgenomen. Stuurde hem perongeluk een windows xp cd mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag me wel af wat hij van de komst van Sanchez vindt.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
sowieso, heb hier een hele lijst met mensen die dat mogen. Suarez staat daar niet tussen
Gaan wij zelf nog een MLS cup organiseren of niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Reus voor de 5e keer op de TP gegooid nadat ik hem had teruggekocht.. Ben-Hatira doet het gewoon beter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan wij zelf nog een MLS cup organiseren of niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stuur maar een DM, want ik ben binnenkort op vakantie.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan wij zelf nog een MLS cup organiseren of niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe dat, ik heb 100 CB's en 100 keepers gekocht voor 150c. Als jullie een toernooi organiseren stijgen die prijzen en kan ik alles met winst verkopen hehehequote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan wij zelf nog een MLS cup organiseren of niet?![]()
waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stuur maar een DM, want ik ben binnenkort op vakantie.![]()
Ik begrijp deze post niet...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
BMS neemt de wereld over hihi![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Over de MLS cup gesproken, komt ie nou binnenkort of wat?Godverquote:![]()
![]()
Met wie heb jij die skill game gedaan waarbij je de bal in die tonnen moet schieten?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
BMS neemt de wereld over hihi![]()
Het was Tuinesië. Dat is je achtertuinquote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk. Tenzij ik besluit door te rijden naar Tunesie.![]()
![]()
niks mis mee toch, je kan daar wel prima zwemmen.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het was Tuinesië. Dat is je achtertuin![]()
Volgens mij gewoon Ronaldo. Maar die is kut. Daar moet je eerst in de voorste 3 schieten en dan een van de achterste raken.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met wie heb jij die skill game gedaan waarbij je de bal in die tonnen moet schieten?
Je krijgt meer punten als je achter elkaar in de tonnen schiet.![]()
Ook niks mis meequote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het was Tuinesië. Dat is je achtertuin
Behalve dan dat het een kraterlandschap is, en dat die nog opnieuw aangelegd moet worden
En o ja, zwemmen gaat daar prima.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als jij er zo tegen aan kijkt ook goed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja ik ga deze sc voor altijd verlaten. DoeiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zo kijk ik er tegen aanquote:Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
als jij er zo tegen aan kijkt ook goed.![]()
![]()
Welke is dat? Ik heb die geloof ik gehaald met Xavi ofzo. Dat is de silver challenge toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met wie heb jij die skill game gedaan waarbij je de bal in die tonnen moet schieten?![]()
Ja. Silverquote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik heb die geloof ik gehaald met Xavi ofzo. Dat is de silver challenge toch?![]()
Zou hij ook een barbecue hebben in de vorm van een brandend kruis?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zou hij ook een barbecue hebben in de vorm van een brandend kruis?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
he bah. maar wel weer dubbele link met benzebaas. tenzij die naar arsenal gaat.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat die vertrekt ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he bah. maar wel weer dubbele link met benzebaas. tenzij die naar arsenal gaat.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tilburg onderwater. zoiets gebeurt nooit in NHquote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef Kamikazie het volgende:
Hier is het droog. Weeralarm slaat dus ook nergens op.![]()
![]()
Bwohhhhquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Je bent nog steeds slecht hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh god, het gaat gebeuren.. divisie 1. Ik had 1 punt nodig voor promotie en ik haalde er 3..
![]()
flodder nou nou.mpgquote:Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft dat zo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De regen trekt al weg naar de noordzee. Best nutteloos eigenlijk, aangezien daar al water genoeg is.![]()
zal het voor WO'ers nog wel drastischer zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)ro-per-maand-gedaald
lol_hboPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat weet ik niet want daar is op het moment geen onderzoek naar gedaan. Maar wel fijn dat jij dat even kan beoordelen voor ons allemaal.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal het voor WO'ers nog wel drastischer zijn.![]()
ah het is nationale alles wat suarez typt gaan we serieus opvatten dag![]()
ik geef gewoon aan dat ik er dan vanuit ga dat het voor WO'ers nog wel drastischer zal zijn dan. en dat ik dat inmijn omgeving ook wel merk. zo beter jongens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
ik geef gewoon aan dat ik er dan vanuit ga dat het voor WO'ers nog wel drastischer zal zijn dan. en dat ik dat inmijn omgeving ook wel merk. zo beter jongens.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is inderdaad beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:47 schreef FCsuarez het volgende:
ik geef gewoon aan dat ik er dan vanuit ga dat het voor WO'ers nog wel drastischer zal zijn dan. en dat ik dat inmijn omgeving ook wel merk. zo beter jongens.
Betwijfel verder of er überhaupt mensen met een diploma in de sociale werkplaats zitten maar allicht.![]()
alsof je dat niet meteen door hebt ik kan zelf ook wel lezen dat daar geen onderzoek naar gedaan isquote:
#FreeTrapz![]()
how cutequote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad beter.
Betwijfel verder of er mensen met überhaupt een diploma in de sociale werkplaats zitten maar allicht.denken dat mensen in de sociale werkplaats alleen maar mensen in de sociale werkplaats kennen
![]()
zullen we de digitale pikken even op tafel leggen en de jaarsalarissen even vergelijken vriend
#FreeTrapz![]()
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
how cutedenken dat mensen in de sociale werkplaats alleen maar mensen in de sociale werkplaats kennen
![]()
zullen we de digitale pikken even op tafel leggen en de jaarsalarissen even vergelijken vriend
I'm in. Wil je even 3 tafels erbij halen voor mij?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
how cutedenken dat mensen in de sociale werkplaats alleen maar mensen in de sociale werkplaats kennen
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind ik goed hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
Vast contract bij de duo wordt elke maand trouw op de 24ste uitbetaald![]()
![]()
tuurlijkquote:![]()
ik begin wel 1.5 ton en een ferrari van de zaak
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
ik begin wel 1.5 ton en een ferrari van de zaak
Tevens deze vakantie naar Auschwitz geweest, dat is wel indrukwekkend zeg. En walgelijk/angstaanjagend. Desalniettemin een aanrader om heen te gaan.![]()
Het is de schuld van jezusquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus fucking christus te paard wat is die TIF Defoe slecht zeg, man man man![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus fucking christus te paard wat is die TIF Defoe slecht zeg, man man man![]()
![]()
In Amsterdam ook...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:32 schreef Toefjes het volgende:
De regen trekt al weg naar de noordzee. Best nutteloos eigenlijk, aangezien daar al water genoeg is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoerenkots, echt dikke lekkage hier
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
150k winst op mijn niet fresh Futrequote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
260k winst op mijn fresh Rui Costa![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb er net ook 1 gekocht. 670 ofzo. Gaat straks wel voor 750. Had je nog met hem gespeeld?quote:
Die ik gebruik heb ik btw voor 550
Neville ook weer terug naar 370k. Gister zelfs 320 voor een tijd![]()
Hoop ik niet, want dan is mijn huis weg.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Arena straks niet meer zichtbaar is door het waterHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Thad heb jij toevalligerwijs nog een 83 IF Matuidi waar je vanaf wil?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er net ook 1 gekocht. 670 ofzo. Gaat straks wel voor 750. Had je nog met hem gespeeld?
Neville ook weer terug naar 370k. Gister zelfs 320 voor een tijd![]()
collateral damagequote:Op maandag 28 juli 2014 14:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoop ik niet, want dan is mijn huis weg.![]()
![]()
Kan dat vanavond? Dan zet ik mijn console pas aan en kan via mobiele app geen trade offers accepterenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thad heb jij toevalligerwijs nog een 83 IF Matuidi waar je vanaf wil?Heb 85 Matuidi die mag je wel lenen.
Of heb je hem nu nodig om te spelen?![]()
nee joh laat maar, dan koop ik er wel even eenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan dat vanavond? Dan zet ik mijn console pas aan en kan via mobiele app geen trade offers accepterenHeb 85 Matuidi die mag je wel lenen.
Of heb je hem nu nodig om te spelen?![]()
![]()
misschien is het een klein beetje overdrevenquote:
het is wel fok hier he
#FreeTrapz![]()
Gisteren voor 600k gekocht en vannacht voor 756k BIN verkocht. 150k was iets overdreven dus (netto). Heb er een paar potjes mee gespeeld en hij viel me niet echt mee. Viel al om als hij een tegenstander zag en was eerder geenvanbeidebenig dan allebeidebenig. Hazard echt 100x beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er net ook 1 gekocht. 670 ofzo. Gaat straks wel voor 750. Had je nog met hem gespeeld?
Neville ook weer terug naar 370k. Gister zelfs 320 voor een tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is bij mij wisselvallig. Sommige potjes is hij echt heel goed, andere valt hij alleen maar omquote:Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren voor 600k gekocht en vannacht voor 756k BIN verkocht. 150k was iets overdreven dus (netto). Heb er een paar potjes mee gespeeld en hij viel me niet echt mee. Viel al om als hij een tegenstander zag en was eerder geenvanbeidebenig dan allebeidebenig. Hazard echt 100x beter.
Zijn schot vind ik juist met beide benen wel goed.![]()
Had niks te doenkaartjes zien er tot nu toe zo uit voor FUT15
overall weet ik niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:37 schreef wieisboos het volgende:
Overall kloppen zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind 81 sowieso.![]()
Bohhhhh 1400 upvotes voor mijn 9gag comment.
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boilesen eindelijk bruikbaar
Kishna, Zivko kunnen leuke kaarten worden en Promes idd ook
Hopelijk zijn silvers wat leuker volgend jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Promes heeft goede shooting, 78 finishing 77 shot power. Zivko heeft ook 77 finishingquote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof
Hopelijk zijn silvers wat leuker volgend jaar.![]()
![]()
hoe weet je dat allemaalquote:Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Promes heeft goede shooting, 78 finishing 77 shot power. Zivko heeft ook 77 finishing![]()
Boilesen inderdaad prima stats zoquote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof
Hopelijk zijn silvers wat leuker volgend jaar.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou ben ik wel benieuwd...quote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhhhh 1400 upvotes voor mijn 9gag comment.🍆![]()
Hebben jullie ook dat wanneer jullie gewoon 1v1 online spelen de verbinding vaak verbroken wordt? Ik heb het idee dat het niet aan mij of aan m'n tegenstander ligt, maar dat het aan de servers/service van EA ligt.. ik zie m'n tegenstander gewoon bewegen, plots bevriest de hele handel en 5-10 seconden later de melding: verbinding verbroken met speler.
Word hier een beetje schijtziek van. Betaal ¤65 voor zo'n spel en dan crasht 1 op de 3 spelletjes online.The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.![]()
Ziet er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook die van Feyenoordquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb ook die van FeyenoordBohhh Immers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb ook die van Feyenoordimmers veel te hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
[..]
Ik heb ook die van FeyenoordDie plaatjes zijn spuuglelijk en het ging me er niet om dat het ajacieden zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die update...gemeente Den Bosch kent geen ambtenaar met deze naam. Zou niemand bedacht hebben dat hij dan misschien op het Provinciehuis werkt?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)osch_is_jankhol.html
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed nieuwstwitter:Feyenoord twitterde op maandag 28-07-2014 om 15:23:59TERENCE KONGOLO LANGER BIJ FEYENOORD De verdediger heeft zojuist een nieuw contract tot medio 2017 ondertekend. http://t.co/jvfyFL5hLV reageer retweet
![]()
![]()
mail het ze evenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die update...gemeente Den Bosch kent geen ambtenaar met deze naam. Zou niemand bedacht hebben dat hij dan misschien op het Provinciehuis werkt?
tevens werkt kan niet. want ambtenaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohhh gelukkig.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:40 schreef wieisboos het volgende:
Goed nieuwstwitter:Feyenoord twitterde op maandag 28-07-2014 om 15:23:59TERENCE KONGOLO LANGER BIJ FEYENOORD De verdediger heeft zojuist een nieuw contract tot medio 2017 ondertekend. http://t.co/jvfyFL5hLV reageer retweet
kdbquote:
yolo chemAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
imotm rodriguez >>>>>>>> alabaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef wieisboos het volgende:
Alaba moet nog een Bayern link krijgen noobsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
muller moet nog veranderen in robbenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef wieisboos het volgende:
Alaba moet nog een Bayern link krijgen noobsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Ojaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef wieisboos het volgende:
Alaba moet nog een Bayern link krijgen noobs
Dan blijft er weinig keus over: Kroos of ShaqiriRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SCHWEINquote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Oja
Dan blijft er weinig keus over: Kroos of Shaqiri![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Oja
Dan blijft er weinig keus over: Kroos of Shaqiriquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O ja, sorryquote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mail het ze even
tevens werkt kan niet. want ambtenaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mail het ze even
tevens werkt kan niet. want ambtenaar![]()
![]()
Grootste mongool van het forum, FCsuarez .![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Grootste mongool van het forum, FCsuarez .
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: