SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij mag.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ajacied7 en El-Blanchito jullie zijn toegevoegd bij clubs.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen zin om bij jullie orgie aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij mag.![]()
Daar ben ik ooit nog op vakantie geweest. Leukste plekje van Peru imo.quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet huilen dan.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om bij jullie orgie aanwezig te zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch blijf je net zo lang tot je eruit gekikkerd wordt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om bij jullie orgie aanwezig te zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit nog op vakantie geweest. Leukste plekje van Peru imo.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit nog op vakantie geweest. Leukste plekje van Peru imo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die huilt minder dan jou.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hoor jij tegen die baby te zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfs bij Joy maak jij geen enkele kans.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hoor jij tegen die baby te zeggen.gr gr
Ik ging weg net voordat iedereen kwam.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Toch blijf je net zo lang tot je eruit gekikkerd wordt.Ik huil helemaal niet. Je moeder daarentegen wel vannacht.quote:![]()
Oke, eigenlijk wel triest zo. Vraag Poker wel of die hem weer in het gesprek voegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging weg net voordat iedereen kwam.
[..]
Ik huil helemaal niet. Je moeder daarentegen wel vannacht.
quote:
Willen jullie even kappen met op de man te spelen? Geldt voor iedereen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen jullie even kappen met op de man te spelen? Geldt voor iedereen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geef hem even een ban dan.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen jullie even kappen met op de man te spelen? Geldt voor iedereen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat die nederlaag niet te lang blijft hangen. Zoiets kan echt nog jaren duren..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen jullie even kappen met op de man te spelen? Geldt voor iedereen.![]()
![]()
is toch juist de bedoeling, tikkie takkie dit dat.
#barcaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
mogen we nu ook al geen fifa meer spelen van je?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Willen jullie even kappen met op de man te spelen? Geldt voor iedereen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
echt zo hard gelachen om dezequote:![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Haha wow.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Google op 6-0 en de eerste hit die je krijgt is...
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Niet op de man spelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok ik geef het toe, ik ben gewoon omgekocht.
Anders bel ik je moeder en 2happy4uRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus je bent te koop? Wat vraag je voor een nachtje PZC en NZC?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok ik geef het toe, ik ben gewoon omgekocht.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is dat expres dat ze niet de hele naam van Galatasaray op het bord zetten of korten ze alle clubnamen van tegenstanders zo debiel af?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Google op 6-0 en de eerste hit die je krijgt is...
[ afbeelding ]
gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen met je subtieleen 0-6
opmerkingen. Idioot.
![]()
Je post op de verkeerde site, hier: hookers.nlquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dus je bent te koop? Wat vraag je voor een nachtje PZC en NZC?![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is waarschijnlijk te lang. Galata en Saray zijn losse woorden in het Turks. Fenerbahce wordt ook afgekort naar F.Bahce.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat expres dat ze niet de hele naam van Galatasaray op het bord zetten of korten ze alle clubnamen van tegenstanders zo debiel af?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om die gif.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
-
[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 16-04-2014 22:03:12 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
-
[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 16-04-2014 22:00:38 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk te lang. Galata en Saray zijn losse woorden in het Turks. Fenerbahce wordt ook afgekort naar F.Bahce.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was wel echt een van de beste ooit hier jaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om die gif.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom mag ik nou weer geen 0-6 posten?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga ff 0.6 liter Mountain Dew naar binnen werken gr gr
![]()
toevallig net blik mdew op vond het al niet te zuipen maargoed, las op dat blik dat er godver ook gewoon 42 gram suiker in zo,n blikje zit
![]()
![]()
10 tegen 1.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben even fappen en poker spelen en mis alles hier
Wat is er gebeurd?![]()
je vraag er ook wel een beetje zelf om hoor,quote:
je blijft het opzoeken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nietes. Tim had 11 spelers, en jij ook. Je verloor met 6-0, en wilde dat voor ons geheim houden.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij slaapt voorlopig nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef esox83 het volgende:
toevallig net blik mdew op vond het al niet te zuipen maargoed, las op dat blik dat er godver ook gewoon 42 gram suiker in zo,n blikje zit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rot op, je weet niet eens tegen wie je het hebt dus dan kom je maar stoer doen door een post te veranderen.quote:Ja, maar niet om de mensen die 13581258120512x die wedstrijd terughalen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij kan toch ook wel gniffelen om dat gifje?![]()
Hohoho even niet op de man spelen aub.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot op, je weet niet eens tegen wie je het hebt dus dan kom je maar stoer doen door een post te veranderen.
[..]
Ja, maar niet om de mensen die 13581258120512x die wedstrijd terughalen.![]()
Gewoon een incident, binnenkort win je weer en heeft niemand het er nog over.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, maar niet om de mensen die 13581258120512x die wedstrijd terughalen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[b][b][b]Rot op, je weet niet eens tegen wie je het hebt dus dan kom je maar stoer doen door een post te veranderen.[/b][/b][/b]
[..]
Kap nou ff met reageren man. Zo houdt het nooit op.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot op, je weet niet eens tegen wie je het hebt dus dan kom je maar stoer doen door een post te veranderen.
[..]
[..]
[..]
Ja, maar niet om de mensen die 13581258120512x die wedstrijd terughalen.
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe niet meer mee aan een toernooi als het hier zo moet. Ik post ook niks meer over mijn wedstrijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon een incident, binnenkort win je weer en heeft niemand het er nog over.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee aan een toernooi als het hier zo moet. Ik post ook niks meer over mijn wedstrijden.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar je ligt er toch ook al uit?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee aan een toernooi als het hier zo moet. Ik post ook niks meer over mijn wedstrijden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij moet nog tegen Tim volgens mij. Maar dat is toch een verloren zaak.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar je ligt er toch ook al uit?![]()
Voor als er in de toekomst nog meer toernooien komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar je ligt er toch ook al uit?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij moet nog tegen Tim volgens mij. Maar dat is toch een verloren zaak.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zet in op 6-0 winst voor Tim.![]()
Kun je zijn nummer nog wel vinden tussen al die snackbars en grillrooms?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik ga 2HAPPY4U bellen dit kan niet langer.![]()
Dit topic staat onder non-stop surveillance, dus dat hoeft nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik ga 2HAPPY4U bellen dit kan niet langer.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Oke ik ga 2HAPPY4U bellen dit kan niet langer.
Bel Litmanen ook even, die moet zijn client beschermen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je hebt iets gemist geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij moet nog tegen Tim volgens mij. Maar dat is toch een verloren zaak.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kwam 'm ook net tegen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat een types weten ze toch steeds te vinden bij die RTL programma's
[ afbeelding ]Mijn ogen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben je nu dit programma aan het kijken? Straks komt er echt een geniaal momentquote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat een types weten ze toch steeds te vinden bij die RTL programma's
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wil je nog een wedstrijd om de 3e en 4e plaats? Dan maak ik je helemaal in.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij moet nog tegen Tim volgens mij. Maar dat is toch een verloren zaak.![]()
Nee, kwam het plaatje tegen. Heb het al gezienquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je nu dit programma aan het kijken? Straks komt er echt een geniaal moment
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet eerst nog tegen Freirequote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je nog een wedstrijd om de 3e en 4e plaats? Dan maak ik je helemaal in.![]()
![]()
Kijk eens aan!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, kwam het plaatje tegen. Heb het al gezien![]()
![]()
Ik heb al gespeeld tegen DS2quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JIj gaat er al van uit dat hij verliest?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je nog een wedstrijd om de 3e en 4e plaats? Dan maak ik je helemaal in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je het Limburgse accent er nog bij denkt is het plaatje nog beterquote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is echt een van de betere topics van de afgelopen paar maanden.... dat plaatje van Tim maakt het af
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-6quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sonic? DarkSonic voor jou mister big star uit de provincie.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sonic verloor met niet nader te noemen cijfers.![]()
Ja, Johnson 3x.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JIj gaat er al van uit dat hij verliest?![]()
Frank de Boer analist bij Clasico
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, Kieft begint weer over het ergeren aan ...
What else is new
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe dit nou niet. Je kan wel raden wat er gebeurt, mocht je straks toch weer verliezenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je nog een wedstrijd om de 3e en 4e plaats? Dan maak ik je helemaal in.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
racistquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er komt niet eens een wedstrijd om de 3e en 4e plaats.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe dit nou niet. Je kan wel raden wat er gebeurt, mocht je straks toch weer verliezen![]()
lol_city
Hebben ook maar 10 open kansen weggegeven aan Sunderland vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totdat die cocaïne hoort dan gaat wordt ie positiefquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ah, Kieft begint weer over het ergeren aan ...
What else is new![]()
![]()
Misschien wel tussen de nummer 6 en.... oke laat maarquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er komt niet eens een wedstrijd om de 3e en 4e plaats.![]()
![]()
Zoek de overeenkomsten tussen Kieft en Litmanenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Totdat die cocaïne hoort dan gaat wordt ie positief
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoek de overeenkomsten tussen Kieft en Litmanen![]()
![]()
![]()
Tja al scoren ze er nog 3, Everton tenminste een goal gemaaktquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Serieus.. als ik dat al niet eens meer kan posten zonder dat er een grap over wordt gemaakt dan mag je echt iets krijgen.![]()
Godver het duurde heeeel lang voordat ik hem door hadquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Tja al scoren ze er nog 3, Everton tenminste een goal gemaakt
Toen verscheen er wel een grote glimlach op mijn gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt lachen als Real met 6-0 wint. Barca is echt slecht dan.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
nieuwe sokken?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serieus.. als ik dat al niet eens meer kan posten zonder dat er een grap over wordt gemaakt dan mag je echt iets krijgen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
0-6Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
battaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
verjaardag al geweest man. had ook maar 5 mensen uitgenodigd, anders werd het wel heel veel snap je?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serieus.. als ik dat al niet eens meer kan posten zonder dat er een grap over wordt gemaakt dan mag je echt iets krijgen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit topic![]()
Even teruggelezen![]()
En Roy dit:quote:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?![]()
![]()
Zijn er echt mensen die dit doen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Het is goed voor je conditie + voor die van je hond(en). Zelfde als agility training met je hond etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel doen?![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaar![]()
alleen litmanen mist nog dan is het feest compleet
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was dat geen spelletje NB2K? Met zulke grote cijfers win je alleen in basketbal.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
SunderlandddddddddddddddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu is dit topic echt compleetquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
Even teruggelezen![]()
[..]
En Roy dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Liverpool zo nog echt kampioen ook dus![]()
/unjinx
Mannonequote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
/unjinx
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
/unjinx
denken dat unjinx nog werkt.
Jammer dit hoor![]()
Welneequote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Rustig in een keer, zijn er mensen gebanned?![]()
?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bal recht op hem af, hij pakt hem half. Kan hem dan oprapen en glijdt weg waarna de bal heel simpel over de lijn rolt. Zag er echt debiel uit en nu dus 2-2quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Bal recht op hem af, hij pakt hem half. Kan hem dan oprapen en glijdt weg waarna de bal heel simpel over de lijn rolt. Zag er echt debiel uit en nu dus 2-2jammer
http://video.sport1.nl/main/playerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef DePresident. het volgende:
Iemand een niet laggende stream van Real - Barca?![]()
dmquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef DePresident. het volgende:
Iemand een niet laggende stream van Real - Barca?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
U riepquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
alleen litmanen mist nog dan is het feest compleet![]()
Knap ontweken door Pinto. Heerlijk zo'n keeper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iddquote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
Knap ontweken door Pinto. Heerlijk zo'n keeper
quote:
Waarom geen neger als MOTM?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Bale lijkt me wel jah. op LW dan deze keer![]()
Ik mag zeggen wat ik wil Kim Jong Maver.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
blijf je nou doorgaan. Moeilijk he stoppen![]()
niet haten op kami omdat hij een neger is!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
blijf je nou doorgaan. Moeilijk he stoppen![]()
![]()
fypquote:Op woensdag 16 april 2014 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik mag zeggen wat ik wil Kim WaJong Maver.![]()
Het beste zou zijn als maver al die opmerkingen zou negeren, maar daar heeft hij nou net een hekel aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is dit?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef Maver24 het volgende:
Laat hem maar gaan. Ik neem wel mijn maatregels. Domme sukkel
Laat je me opsluiten in Preston Palace zonder open haard?![]()
geef je de kkk opdracht om m om te leggen?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef Maver24 het volgende:
Laat hem maar gaan. Ik neem wel mijn maatregels. Domme sukkel![]()
nee ik gooi je er wel in.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is dit?
Laat je me opsluiten in Preston Palace zonder open haard?![]()
Daar heeft hij teveel worstenbroodjes voor gegeten denk ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar jongens. Het was gezellig hier. Ik ben weg. Kom niet meer terug. Wat een niveau hier. Kleuterklas is er niks bij![]()
Oke. Ik. vond. het. ook.gezellig. Tot. Over. Een. Week.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
Maar jongens. Het was gezellig hier. Ik ben weg. Kom niet meer terug. Wat een niveau hier. Kleuterklas is er niks bij![]()
Ah, nee joh. Laat gaan ouwe reus. Af en toe zijn we hier een beetje flauw.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
Maar jongens. Het was gezellig hier. Ik ben weg. Kom niet meer terug. Wat een niveau hier. Kleuterklas is er niks bijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ditquote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke. Ik. vond. het. ook.gezellig. Tot. Over. Een. Week.![]()
Hij is gewoon verdrietig omdat ze barca verloren heeft,quote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, nee joh. Laat gaan ouwe reus. Af en toe zijn we hier een beetje flauw.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
is de TOTS MC al bekend eigenlijk?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alleen de draftsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar kan ik die zien?quote:
Ik zie dat er nu wel echt final team bij staat. Zijn sticky topics op EA forumquote:
Bronze, silver, gold:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822290.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822637.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822332.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel erg bedankt!quote:Op donderdag 17 april 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu wel echt final team bij staat. Zijn sticky topics op EA forum
Bronze, silver, gold:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822290.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822637.page
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822332.page
Inpacken en wegwezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
Maar jongens. Het was gezellig hier. Ik ben weg. Kom niet meer terug. Wat een niveau hier. Kleuterklas is er niks bij
Kon het niet laten maar op zich heb je wel een .![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:07 schreef m25 het volgende:
[..]
Inpacken en wegwezen.
Kon het niet laten maar op zich heb je wel een .
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed opgelet door EA dan. Danny wel, maar geen Hulk.Danny was een redelijk lange tijd geblesseerd dit seizoen
Toch wel een lekkere kaart voor een RPL team, net als die Durica.
Kaaskutje, dit is alleen voor spelers die geen IF hebben gekregenquote:Op donderdag 17 april 2014 00:11 schreef TBakkert het volgende:
Goed opgelet door EA dan. Danny wel, maar geen Hulk.Danny was een redelijk lange tijd geblesseerd dit seizoen
Toch wel een lekkere kaart voor een RPL team, net als die Durica.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja kut, ik dacht dat dit er nog wel bovenop kon, omdat ze waarschijnlijk weer geen losse ROTW TOTS doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kaaskutje, dit is alleen voor spelers die geen IF hebben gekregen
Duizendmaal excuus.
Mijn HDMI kabel is net trouwens gesneuveld, heb een nieuwe besteld maar vrees dat hij morgen niet binnen komt
Hugo wanneer heb je s'avonds tijd nog deze week?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Live op twitch heb ik rijst met zijn keeper zien scoren. Zo'n moment waar ik mijn kleinkinderen later nog over zal vertellen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou me niks verbazen als DS2 een kloon is van iemand anders.quote:
Niemand geeft wat om die kut competitiequote:Op donderdag 17 april 2014 00:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh ja kut, ik dacht dat dit er nog wel bovenop kon, omdat ze waarschijnlijk weer geen losse ROTW TOTS doen.
Duizendmaal excuus.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft wat om die kut competitie![]()
![]()
Dat maakt mij dan weer bijster weinig uit.
Wat een kut team zegquote:Op donderdag 17 april 2014 01:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Dat maakt mij dan weer bijster weinig uit.![]()
![]()
Zo. Even sfeer proeven hier, de ochtend na de avond ervoor
MOTM Bale it is. De eerste staat inmiddels te koop op PS3, voor een schamele 4 mil.
[ Bericht 23% gewijzigd door PrideoftheSouth op 17-04-2014 07:36:58 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
toch triest, 1 uur per week naar school moeten en nog twijfelen om niet te gaan en het later in te halen
quote:
Beter. Wel 60 keer wakker geweest vannacht maar ga toch maar naar stage. Zo lang ik mn hoofd stilhoud en niet nadenk heb ik niet zoveel last van mn hoofdpijnquote:![]()
![]()
Pijnstillers?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter. Wel 60 keer wakker geweest vannacht maar ga toch maar naar stage. Zo lang ik mn hoofd stilhoud en niet nadenk heb ik niet zoveel last van mn hoofdpijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een moment stilte voor onze broeders die de legendarische avond niet zonder kleerscheuren zijn doorgekomen
#NeverForget0-6![]()
morrie![]()
blijkbaar van alles gemist, wie zijn de gevallen strijders ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trapz dus. De overige beschietingen hebben tot op heden niet tot slachtoffers geleid, voor zover bekend.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
morrie![]()
blijkbaar van alles gemist, wie zijn de gevallen strijders ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is wat..... en dat alleen omdat hij om een 06 nummer vroegquote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz dus. De overige beschietingen hebben tot op heden niet tot slachtoffers geleid, voor zover bekend.
#FreeTrapz![]()
Ozz ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz dus. De overige beschietingen hebben tot op heden niet tot slachtoffers geleid, voor zover bekend.![]()
Ik zie het nu ook ja. Je kan veel zeggen over DS2, maar ik geloof niet dat die bans zijn uitgedeeld naar aanleiding van een door hem aangemaakte report.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wilde nog zeggen: eindelijk IF Aguilar verkocht voor 82k.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is daarentegen dan weer jammer![]()
De mod was al regelmatig te vinden hier, dus het topic stond al onder verscherpt toezicht vermoed ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook ja. Je kan veel zeggen over DS2, maar ik geloof niet dat die bans zijn uitgedeeld naar aanleiding van een door hem aangemaakte report.![]()
Jajaja het zal welquote:Op donderdag 17 april 2014 09:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen: eindelijk IF Aguilar verkocht voor 82k.![]()
Yup. En daar moeten we wel weer van af, naar mijn bescheiden mening. Dan helpt het in ieder geval niet als we elkaar te pas en te onpas gaan zitten reportenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De mod was al regelmatig te vinden hier, dus het topic stond al onder verscherpt toezicht vermoed ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of als mensen die elkaar niet mogen elkaar gewoon negeren.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. En daar moeten we wel weer van af, naar mijn bescheiden mening. Dan helpt het in ieder geval niet als we elkaar te pas en te onpas gaan zitten reporten![]()
die mod is ook gewoon een zielig figuur natuurlijk die thuis ook niets te vertellen heeft.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De mod was al regelmatig te vinden hier, dus het topic stond al onder verscherpt toezicht vermoed ik.
als je al ziet wat er allemaal niet mag
#FreeTrapz![]()
Een mod handhaaft de regels. Hij maakt ze niet zelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die mod is ook gewoon een zielig figuur natuurlijk die thuis ook niets te vertellen heeft.
als je al ziet wat er allemaal niet mag
Dat je ervoor kiest om mod te worden...tja, dat is dan weer een andere zaak
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies. Als een mod de opdracht krijgt om bij het posten van tieten een ban uit te delen, hij krijgt vervolgens een PR van tieten, en hij doet niks, dan is hij zo weer klaar met het taakje dat hij heeft gekregen. Verwijten kun je beter richting Yvonne maken wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een mod handhaaft de regels. Hij maakt ze niet zelf.![]()
joh ik mocht ook niet zeggen dat degene die een TR gemacht had een nazi was, maar als ik er spelling of taal voor zet mag het in eens wel... het is gewoon een woord hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een mod handhaaft de regels. Hij maakt ze niet zelf.
Dat je ervoor kiest om mod te worden...tja, dat is dan weer een andere zaak
#FreeTrapz![]()
Nazi's maakten nooit TR's, of PR's. Nazis deporteerden joden naar concentratie kampen en vergasten de vrouwen en kinderen, en de mannen moesten dwangarbeid doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
joh ik mocht ook niet zeggen dat degene die een TR gemacht had een nazi was, maar als ik er spelling of taal voor zet mag het in eens wel... het is gewoon een woord hoor![]()
En toefjes kan het weten, die is zo oudquote:Op donderdag 17 april 2014 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nazi's maakten nooit TR's, of PR's. Nazis deporteerden joden naar concentratie kampen en vergasten de vrouwen en kinderen, en de mannen moesten dwangarbeid doen.![]()
![]()
Zo is dat. En ik heb een grote neus ook nog.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En toefjes kan het weten, die is zo oud![]()
Oeh, stigmatiserendquote:Op donderdag 17 april 2014 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo is dat. En ik heb een grote neus ook nog.![]()
Ah joh, TrapManZ is zelf ook een beetje een Immers. Hij kan er zelf ook niet zoveel aan doenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of als mensen die elkaar niet mogen elkaar gewoon negeren.![]()
er heeft gister iemand zitten opletten bij mijn IF davies, laagste BIN nu 73K.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
mensen beoordelen op hun schrijfkunstenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou het nou komen dat ze het medium loon verdient.
Of zou ze het minimumloon verdienen.![]()
misschien is ze wel enorm goed in andere zaken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar niet als ze het minimumloon verdient.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen beoordelen op hun schrijfkunsten![]()
misschien is ze wel enorm goed in andere zaken.![]()
Maar mijn schrijfkunsten zijn ook niet geweldig. Maar deze vond ik toch best apart.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Keukenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen beoordelen op hun schrijfkunsten![]()
misschien is ze wel enorm goed in andere zaken.![]()
nou mijn oom bijvoorbeeld kan net aan de naam van zijn eigen dochter spellen maar ik zou toch graag ruilen van bankrekening hoorquote:
#FreeTrapz![]()
Misschien is het wel meer het feit dat je zoiets op FB/Twitter zet, terwijl je (als je jezelf een beetje kent) heel goed kan weten dat er een amateuristische spelfout in zit. Ken je zwaktes, en zoek dus desnoods even op hoe je dat woord schrijft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daar kan ik het dan wel weer mee eens zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien is het wel meer het feit dat je zoiets op FB/Twitter zet, terwijl je (als je jezelf een beetje kent) heel goed kan weten dat er een amateuristische spelfout in zit. Ken je zwaktes, en zoek dus desnoods even op hoe je dat woord schrijftik zoek ook altijd alle d's en t's na
#FreeTrapz![]()
Mooie reden om van de koop af te zien, en de PS-versie ook maar niet meer te bestellenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
OMFG
heeft Wehkamp de Xbox versie van FIFA World Cup 2014 opgestuurd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahahaha sorryquote:Op donderdag 17 april 2014 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
OMFG
heeft Wehkamp de Xbox versie van FIFA World Cup 2014 opgestuurdSowieso een pauperwinkel dat
![]()
Streamen! Streamen!quote:Op donderdag 17 april 2014 11:20 schreef OmniRocket het volgende:
nee hoor, ze hebben het wel goed gedaan![]()
Jezus omni.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iemand wil mijn ps3 controller kopen. 50¤ lijkt me redelijk toch?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
¤ 5 lijkt me wel een aardige prijs. Ook afhankelijk of diegene een aardige kerel is ja of nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef Revontulet het volgende:
Iemand wil mijn ps3 controller kopen. 50¤ lijkt me redelijk toch?![]()
Je ken me zak opblazen, pijppie hangt er naastquote:Op donderdag 17 april 2014 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
¤ 5 lijkt me wel een aardige prijs. Ook afhankelijk of diegene een aardige kerel is ja of nee.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Linkerpookje is toch niet in tact. Steek m maar in je reetquote:Op donderdag 17 april 2014 12:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je ken me zak opblazen, pijppie hangt er naast![]()
![]()
R2 knop, L1 en driehoekje zijn ook allemaal wat versleten.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Linkerpookje is toch niet in tact. Steek m maar in je reetPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb de controller uiteindelijk gekocht voor 200K.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
R2 knop, L1 en driehoekje zijn ook allemaal wat versleten.![]()
11eutjes. toe maar.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de controller uiteindelijk gekocht voor 200K.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja maar jij krijgt er maar 11 euro voor....quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
200K kopen is duurder hoor. Geen Santello prijzen hePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik heel erg mn best doe kan ik via MP wel meer krijgen. Maar koop wel een keertje een extra biertje voor Revon in de kroeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar jij krijgt er maar 11 euro voor....![]()
Geinige lijst van FUT kaarten op basis van assist/goal statistieken:
https://www.youtube.com/user/spencerbets![]()
Ik heb die van mij voor 42 euro gekocht bij zavvi.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef Revontulet het volgende:
Iemand wil mijn ps3 controller kopen. 50¤ lijkt me redelijk toch?
Omdat de goedkopere webshops onbetrouwbare Chinezen waren volgens mijn panel van adviseurs in dit topic![]()
![]()
En Maver vrijwillig uitgestapt. Tikt aardig aan zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is nu (nog) slechts beperkt tot 3 tyfes negers.![]()
De anderen zijn geband voor 2 dagen. Dat is best te overzien.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Maver vrijwillig uitgestapt. Tikt aardig aan zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb hem (UP) en Benzema beiden (NIF) in mijn team. Echt goed, maar ik vind de Benz beter. Die IF staat dus eigenlijk ook hoger op mijn lijstje.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al met deze baas gespeeld? Stats zien er goed uit, alleen de agility en jumping stats doen me twijfelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond Diego Costa (NUP NIF) een beest in de lucht ondanks zijn jumping, maar aan de bal vond ik hem niet zo heel fijn.![]()
Ik ben er gewoon nog hoor. Moet het wel op een normale manier hier met elkaar worden omgegaan.
hoe kan je trouwens zien dat iemand gebanned is?![]()
Grapje moet kunnen. En Ozz mag me ook best pedo noemen als hij zich daar prettig bij voelt. Alleen moet het wel weer een keertje ophouden.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er gewoon nog hoor. Moet het wel op een normale manier hier met elkaar worden omgegaan![]()
Ik vind elkaar bij het minste of geringste verklikken inderdaad niet normaal.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er gewoon nog hoor. Moet het wel op een normale manier hier met elkaar worden omgegaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind elkaar bij het minste of geringste verklikken inderdaad niet normaal.![]()
Aah fijn. Gisteravomd if gameiro gehaald. Die valt me niet tegen zeg. Lekker snel en wendbaar. Goede passing voor een spits en zeer goede finishing![]()
Ik ben pas blij als Trapz, Kami en Ozz over een paar dagen terug zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door PrideoftheSouth op 17-04-2014 13:21:01 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en er niet bij iedere scheet een report gestuurd wordquote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben pas blij als Trapz, Kami en Ozz over een paar dagen terug zijn.
het leven is uitdelen en incasseren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: