SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar PSV heeft Marcel Brands die zelfs nog een Lada voor de prijs van een Ferrari kan verkopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heeft PSV volgens mij ook veel geld gekost. Van die half tamme Brazilianen enzo, die niks konden en ook nog eens 6 miljoen hadden gekost
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de luchtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Brabantse dagen.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de lucht
en dan denk ik aan brabant... want daar schijnt de zooooooonquote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit maar 20 km van R'dam, dus het is hier ook al anderhalf uur aan de gang. Maar toen ik vanochtend thuis weg reed, was er geen wolkje aan de luchtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In Brabant is het altijd mooi weer...maar zodra je de Moerdijkbrug over rijdtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit weekend van 1.7 miljoen aan waarde naar 2.7 miljoen gegaan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is groen en gaat terug in de tijd?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In Brabant is het altijd mooi weer...maar zodra je de Moerdijkbrug over rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is groen en gaat terug in de tijd?Datzelfde geldt voor de bus van Breda naar Oosterhout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wostrout![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef dion_v_k het volgende:
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.![]()
Wat is rood en om te lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemtquote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef dion_v_k het volgende:
Het enige leuke aan dit weer is dat je weet dat de Belgen er ook last van hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verpest mijn momentje maar weerquote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Meneer Urbanus voelt zich gelijk aangesproken.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt
sukkelquote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens de radarbeelden van Rijst is half Belgie droog, en valt er in de andere helft af en toe een druppeltje. Het is maar wat je last noemt![]()
Bakkes joh, sjefke.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meneer Urbanus voelt zich gelijk aangesproken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was er gisteren weer een fittie?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?
geintje toch. Wij mogen elkaar gewoon tochhhquote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren loop je hier Suarez al te demoniseren, en nu heb je het op mij voorzien? Ik pest jou toch ook niet vanwege je afkomst?
En hij begon overigens.![]()
Ja tochhhhquote:Op maandag 28 juli 2014 09:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
geintje toch. Wij mogen elkaar gewoon tochhh
En hij begon overigens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enige wat ik zie zijn wat scheldwoorden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dan heb je ook daar al een ban te pakken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en terrecht!!quote:Op maandag 28 juli 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Enige wat ik zie zijn wat scheldwoorden.![]()
Suarezquote:__!
Maver 2.0 met zijn 500 vragen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt Suarez bij jou ook zo tegen?quote:
Ik heb Suarez gisterenochtend verkocht. Hele elftal weer overhoop, heb er maar gewoon een bundesliga team van gemaaktquote:TOTS Lewa speelt tot nu toe iets prettiger. Alleen vind ik Robben weer minder sinds Lewa in de spits staat. Ga nog wel wat experimenteren met Muller in de spits en Robben op CAM ofzo
![]()
![]()
Ik mis haarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal aan boefje uitgeven.![]()
![]()
Shaqiri valt mij ook tegen trouwens.. geen idee het speelt voor geen fluit meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:10 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb Suarez gisterenochtend verkocht. Hele elftal weer overhoop, heb er maar gewoon een bundesliga team van gemaakt TOTS Lewa speelt tot nu toe iets prettiger. Alleen vind ik Robben weer minder sinds Lewa in de spits staat. Ga nog wel wat experimenteren met Muller in de spits en Robben op CAM ofzo
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
HAHAHA EN IK LEEF GEWOON VERDER!!!!!!!!!!![]()
Ik heb een bank met non shiney bronzes. Gekozen om met 1 team te spelen, en gewoon lekker team fitness kaartjes te kopen van de matchcoins.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit op 6,0...maar heb jij niet toevallig je bank meegerekend?![]()
ohja moet 'm nog steeds spelenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef Rijst het volgende:
The laaaast of ussss. Die ga ik gewoon weer halen.
Iwan jij moet hem ook halen kill'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik het niet dacht. Als je die niet meerekent, kom je minstens 1k lager uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een bank met non shiney bronzes. Gekozen om met 1 team te spelen, en gewoon lekker team fitness kaartjes te kopen van de matchcoins.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaha ben wel blij dat je geen korting krijgt omdat je de ps3 versie al bezit.quote:
Dan voelde ik me echt genaaid![]()
dan hadden we 'm wel ff heen en weer gestuurdquote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha ben wel blij dat je geen korting krijgt omdat je de ps3 versie al bezit.
Dan voelde ik me echt genaaid
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
leuk, ik koop net van mijn laatste coins een speler en nu is hij nergens te bekennen![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een bank met non shiney bronzes. Gekozen om met 1 team te spelen, en gewoon lekker team fitness kaartjes te kopen van de matchcoins.![]()
![]()
Goed verhaal man, vertel me meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef Johnbon het volgende:
Donderdag Lucy in de bios lijkt me wel een leuke film. Met Morgen Freeman.![]()
Lucy gespeeld door Scarlett Johansson, woont en werkt in het Taiwan van 2069 als drugskoerier. Als onbedoeld wat drugs binnenkrijgt verandert ze in een bovenmenselijk fenomeen. Ze kan alle informatie direct opnemen en dingen verplaatsen met haar geest.quote:
Johnbon tot uw dienst. Ook in te huren voor feesten en partijen.🍆![]()
Oke. Ik ga meequote:Op maandag 28 juli 2014 11:35 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lucy gespeeld door Scarlett Johansson, woont en werkt in het Taiwan van 2069 als drugskoerier. Als onbedoeld wat drugs binnenkrijgt verandert ze in een bovenmenselijk fenomeen. Ze kan alle informatie direct opnemen en dingen verplaatsen met haar geest.
Johnbon tot uw dienst. Ook in te huren voor feesten en partijen.![]()
Heu! Ik koop een speler en ik krijg hem niet.
.Coins zijn wel weg/Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik mag hopen dat het niet om Robben gaat?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.Coins zijn wel weg/![]()
![]()
heb ik ook de hele tijd hoor, alleen als ik BIN koop. Even uit UT en er weer inquote:Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
.Coins zijn wel weg/![]()
siMOTM Muller.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het niet om Robben gaat?
hmm..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik ook de hele tijd hoor, alleen als ik BIN koop. Even uit UT en er weer in
Baas
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
150mm al gevallen hier sinds gisteravond![]()
![]()
ja maar jij hebt geen water.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijk eens wat ik tegen kwam:quote:Op maandag 28 juli 2014 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat? Hier was het heel mooi weer (en ik had gisteren BBQ) en nu is het nog steeds mooi weer.
Krijg je hier een harde plasser van?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had ik in het vorige topic al gezien. De meeste ken ik al maar de groene Monster Rehab en die blauwe en groene Relentless nog niet. De oranjequote:Op maandag 28 juli 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik tegen kwam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je hier een harde plasser van?Die had ik in Engeland.
Maar als ik dat tegen zou komen zou ik wel een paar blikjes kopen ja.![]()
Naar Duitsland gaan dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had ik in het vorige topic al gezien. De meeste ken ik al maar de groene Monster Rehab en die blauwe en groene Relentless nog niet. De oranjeDie had ik in Engeland.
Maar als ik dat tegen zou komen zou ik wel een paar blikjes kopen ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb een 7 gemiddeld nodig voor vrijstelling van aanwezigheidsplicht volgend jaar.
1 keer raden wat mijn gemiddelde is![]()
![]()
6.94quote:Op maandag 28 juli 2014 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb een 7 gemiddeld nodig voor vrijstelling van aanwezigheidsplicht volgend jaar.
1 keer raden wat mijn gemiddelde isSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een kanker spel is het ook. Speel je die hele cup goed tot aan de finale, komt er opeens geen pass meer aan.
Als ik al een keer op goal schoot kwam die op de lat of op de paal.
Op het moment dat ik uit mijn slof schoot en opsprong van mijn bureaustoel kreeg ik blue screen error op mijn pc![]()
EA IS OVERAL!
Gelukkig kwam er een dc en mag ik nu de finale opnieuw spelen.![]()
Oja ik moet ook nog hunter kaartjes kopen voor Lewa en Robben.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest gisteren tegen iemand die een BPL team had en op elke speler (behalve de keeper) had hij shadow of hunterRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speelde gisteren tegen iemand met een 60 (ong) chem team. Kluivert raakte 2x de paal, Rijkaard 2x de lat en Schurrle schoot over van 5 meter. Pas toen ik laat de 1-0 maakte begon het te lopen. Eigenaardige pot was datquote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat een kanker spel is het ook. Speel je die hele cup goed tot aan de finale, komt er opeens geen pass meer aan.
Als ik al een keer op goal schoot kwam die op de lat of op de paal.
Op het moment dat ik uit mijn slof schoot en opsprong van mijn bureaustoel kreeg ik blue screen error op mijn pc![]()
EA IS OVERAL!
Gelukkig kwam er een dc en mag ik nu de finale opnieuw spelen.![]()
![]()
Was eens begonnen met carrière met Sporting Lissabon. 4x op rij kampioen, een team van allemaal spelers rond de 83-85 en maximaal 23/24 jaaroud, 50 mil als budget en alle 5* sterren scouts. Had niet zoveel zin om alles te spelen en ging ik dus de meeste skippen en op een gegeven moment stond ik 2e met nog 3 te spelen (net zoveel punten als porto) en word ik ineens ontslagen. Wtf
![]()
EA is weer toegeslagenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:23 schreef Kiid het volgende:
Was eens begonnen met carrière met Sporting Lissabon. 4x op rij kampioen, een team van allemaal spelers rond de 83-85 en maximaal 23/24 jaaroud, 50 mil als budget en alle 5* sterren scouts. Had niet zoveel zin om alles te spelen en ging ik dus de meeste skippen en op een gegeven moment stond ik 2e met nog 3 te spelen (net zoveel punten als porto) en word ik ineens ontslagen. Wtf
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zieke gastquote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nuAlleen Effenberg, Ljungberg en Rui Costa staan op de markt.
![]()
Gustavo is trouwens een geweldige CDMquote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloze kopie van Toefjes.Heeft ook al een doelpunt meegepakt uit een corner. En dit is geen kopie hoor, ik heb zelf Toprak ipv Boateng als CB
![]()
![]()
Zonde van het geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja ik moet ook nog hunter kaartjes kopen voor Lewa en Robben.![]()
Baas.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
En dan toch de finale gewonnen, van een engelse rage kiddo met microfoon![]()
Heerlijk![]()
Ik denk dat hij beter zal zijn dan Schweinsteiger als enige CDM.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gustavo is trouwens een geweldige CDMHeeft ook al een doelpunt meegepakt uit een corner. En dit is geen kopie hoor, ik heb zelf Toprak ipv Boateng als CB
Is Toprak een beetje goed?
Geef mij eens zo'n team.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloze kopie van Toefjes.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
jezusquote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nuAlleen Effenberg, Ljungberg en Rui Costa staan op de markt.
![]()
je kan te ver gaan he.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Suarez__!
Maver 2.0 met zijn 500 vragen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trapzquote:![]()
DS2 2.0 met zijn honderden postsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanks. Hoe ga je Serero eigenlijk in dit team op full chem krijgen?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ok, Stoereboii 2.0.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Trapz![]()
DS2 2.0 met zijn honderden postsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serero gewoon op 6 chem.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Hoe ga je Serero eigenlijk in dit team op full chem krijgen?Net als vorig jaar 6 chem Eto'o maar dan iets beter.
Kop op, een wijs man zei ooit:quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Trapz![]()
DS2 2.0 met zijn honderden postsquote:Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het leven is uitdelen en incasseren.![]()
daarom incasseren en meteen weer uitdelen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja hij gaat bijtenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik even snel popcorn maken. Want er gaat weer wat gebeuren hoor. Het hangt in de lucht.![]()
Wat toefjes zegt:quote:
Jij bent niet van het incasseren.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als iets bekend over die MLS Cup?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom op, Rijst maakt een opmerking en je gaat gelijk triest doen door over zijn afkomst te beginnen. Je incasseringsvermogen is 0,0quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom incasseren en meteen weer uitdelen.![]()
Ja sorry, hier kan ik dus niks mee. Kun je niet wat specifieker zijn?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jazeker, gaat een dezer dagen van start.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daar moet ik even wat coins voor gaan kopen danquote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
Dudeweiser blauwe ballen door een blauwe Dempsey
hahaa![]()
nee, want er is nog niks bekendquote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, hier kan ik dus niks mee. Kun je niet wat specifieker zijn?Als er wel iets bekend wordt, dan lees je het hier wel
![]()
![]()
Gewoon groene kopen man. Hij is echt baasquote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar moet ik even wat coins voor gaan kopen dan![]()
![]()
Ik speelde eerst met het driehoekje Altidore, Donnie en Dempsey voorin. Was echt relaxed.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon groene kopen man. Hij is echt baas
Heb Freire ff lekker batta gegeven![]()
Als jij zorgt dat Yakuza zijn Desailly naar mij stuurt, dan stuur ik blauwe Dempsey naar jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar moet ik even wat coins voor gaan kopen dan![]()
![]()
Zou je me dan een DM willen sturen? Want ik ga binnenkort op vakantie.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, want er is nog niks bekendAls er wel iets bekend wordt, dan lees je het hier wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Donnie valt me een beetje tegen. IF Henrie doet het beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde eerst met het driehoekje Altidore, Donnie en Dempsey voorin. Was echt relaxed.
Heb Freire ff lekker batta gegeven![]()
tuurlijk johquote:Op maandag 28 juli 2014 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou je me dan een DM willen sturen? Want ik ga binnenkort op vakantie.Waar gaat de reis naartoe?
![]()
TUINESIËquote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk johWaar gaat de reis naartoe?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
834x word er hier over rijst zijn afkomst gesproken en als ik fc chinees zeg is het triestquote:Op maandag 28 juli 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, Rijst maakt een opmerking en je gaat gelijk triest doen door over zijn afkomst te beginnen. Je incasseringsvermogen is 0,0![]()
ook maar net hoe je er tegen aan kijkt he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou best kunnen, maar ik hou niet zo van vakantielanden waar je wordt aangeklampt zodra je een stap buiten je hotel zet. En eigenlijk was ik van plan gewoon te stoppen met rijden, ergens in de buurt van Zuid-Frankrijkquote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
niks mis mee. volgens mij kan je daar heerlijk zwemmen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach je moet gewoon even normaal doen, dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
834x word er hier over rijst zijn afkomst gesproken en als ik fc chinees zeg is het triest![]()
ook maar net hoe je er tegen aan kijkt he.![]()
Sowieso spotten met iemand zijn afkomst of woonplaatsquote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
834x word er hier over rijst zijn afkomst gesproken en als ik fc chinees zeg is het triest![]()
ook maar net hoe je er tegen aan kijkt he.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: