Dus je wilt nu impliceren dat Knut homoseksueel is? Hij is blijkbaar op tegen als een vrouw VBL SC binnenkomt.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet man die was altijd konovervelend aan het doen daar
xcachet is een apart wijf.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet man die was altijd konovervelend aan het doen daar
Ja want door die foto's dat vinden ze als ze mij naam googlen en dan denken ze wat een idioot en dan krijg ik geen werk, en ik zei al nee nee niet die foto's doen maar hij zeurde te langquote:
Taaltechnisch klets je maar wat en sta ik volledig in mijn recht om die topic te gebruiken.quote:
Bron?quote:
Knut houdt van wielrennen, dus de kans dat hij homoseksueel is is wel heel groot jaquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je wilt nu impliceren dat Knut homoseksueel is? Hij is blijkbaar op tegen als een vrouw VBL SC binnenkomt.
denken dat je met rechten studeren meteen advocaat wordtquote:Op maandag 28 juli 2014 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat studeert rechten zou je je hond nog niet laten verdedigen in een zaak
Geschoren gladde benenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Knut houdt van wielrennen, dus de kans dat hij homoseksueel is is wel heel groot ja
Jij niet nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat je met rechten studeren meteen advocaat wordt
Maar is niet foutquote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Dan nog![]()
De topic staat gewoon echt totaal niet
"(...) tenzij er een reden is om er het-woorden van te maken."quote:Op maandag 28 juli 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taa(...)eenwoorden_algemeen/
Vertel.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
"(...) tenzij er een reden is om er het-woorden van te maken."
Er is een reden.
oh wtfquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja want door die foto's dat vinden ze als ze mij naam googlen en dan denken ze wat een idioot en dan krijg ik geen werk, en ik zei al nee nee niet die foto's doen maar hij zeurde te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |