die topicquote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze pakken je altijd op je jeugdzonden hier he beter niks zeggen
ff die topic lezen nu
Mij de schuld gevenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut is een toffe gast dat hij grtd haat komt puur door 1 persoon.
Daar heeft hij dan wel weer een punt mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut is een toffe gast dat hij grtd haat komt puur door 1 persoon.
Knut heeft ook zo zijn autistische trekjes, net als elke FOK!kert.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij de schuld gevenSpoor je wel
Ik heb die gast nooit gezien en ik zei enkel 'hoi' in VBL SC en hij meteen 'opdonderen'.
Sindsdien is het oorlog.
T kwam door dat topic, ik zei al tegen hem nee man dat is oplichting maar hij zegt nee nee dat is echt en toen kwam dus al die domme dingen en nu heeft hij mij kans op werk verziekt dus zei ik van fuck you en toen was de vriendschap over..quote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vriendschappen komen en gaan, maar onvoorwaardelijke liefde blijft altijd bestaan.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met die topic
De topic of het topic kan allebei
Dus.
Het topic is beterquote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis met die topic
De topic of het topic kan allebei
Dus.
xcachet man die was altijd konovervelend aan het doen daarquote:Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij de schuld gevenSpoor je wel
Ik heb die gast nooit gezien en ik zei enkel 'hoi' in VBL SC en hij meteen 'opdonderen'.
Sindsdien is het oorlog.
Hij heeft jouw kans op werk verziekt?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
T kwam door dat topic, ik zei al tegen hem nee man dat is oplichting maar hij zegt nee nee dat is echt en toen kwam dus al die domme dingen en nu heeft hij mij kans op werk verziekt dus zei ik van fuck you en toen was de vriendschap over..
Samen tosti's eten?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yes ik ben niet de enige die dat zo eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |