quote:
OF verkocht een racefiets. Iemand deed toen alsof dat een bijzonder exemplaar was waar wielrenner X een tour in had uitgereden (zoiets) en er werd gevraagd aan hem met de fiets te poseren voor in de krant enzoquote:
Maar meestal troll ik hier gewoon maar vanavond niet zo super zin eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft niksiedereen maakt fouten.
al is t bij jou en paxcon wel heel vaak, maar goed
Okquote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gozert was zwaar getrolled door o.a. stevenmac moet je maar terugelezen
Ik dacht dat je een hekel had aan GRTD aangezien je van VBL bent. Dus wat brengt jou hier? Of kom je voor mij?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vragen, vraag maar raak. Of ik antwoord geef is een tweede
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Zal even 150.000 topics gaan teruglezen
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OF verkocht een racefiets. Iemand deed toen alsof dat een bijzonder exemplaar was waar wielrenner X een tour in had uitgereden (zoiets) en er werd gevraagd aan hem met de fiets te poseren voor in de krant enzoMaar dat was dus een troll.
V&A / [TK]Wielrennerfietsquote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Zal even 150.000 topics gaan teruglezen
JR is wel een chille gast hoor als hij niet aan het bekkenstoten is.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan GRTD aangezien je van VBL bent. Dus wat brengt jou hier? Of kom je voor mij?
Veel VBL'ers posten in GRTD hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan GRTD aangezien je van VBL bent. Dus wat brengt jou hier? Of kom je voor mij?
Als er een moment is dat ik chill ben is als ik bekkenstoot. Totale ontspanning.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
JR is wel een chille gast hoor als hij niet aan het bekkenstoten is.
Een paar ja, maar ik zie ook best veel users daar die GRTD uitkotsen.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel VBL'ers posten in GRTD hoor. Heb er ook geen hekel aan, maar ik kom hier voor mijn dagelijkse portie FOK! SC verslaving
Is hij liever dan Knut? Wat een debiel is dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
JR is wel een chille gast hoor als hij niet aan het bekkenstoten is.
Dag dagquote:
Het klinkt alsof jullie geen vrienden meer zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Effe ter info: ik heb misschien met 10% van dat te maken derest is er opgetieft door die dikke
Correctquote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jullie geen vrienden meer zijn
Ze pakken je altijd op je jeugdzonden hier he beter niks zeggenquote:
Gaat er nooit veel over hoor. Ja door Knut maar die vind Japan leuk, dus dat neemt niemand serieus.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een paar ja, maar ik zie ook best veel users daar die GRTD uitkotsen.
Ik weet waar je mee bezig. Stop ermee.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof jullie geen vrienden meer zijn
Knut is een toffe gast dat hij grtd haat komt puur door 1 persoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een paar ja, maar ik zie ook best veel users daar die GRTD uitkotsen.
[..]
Is hij liever dan Knut? Wat een debiel is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |