Dat was baas jaquote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen jij getrolld was met die racefiets was wel een giller
Kerel jij drinkt niet eens alleen priklimonade.quote:
wat weet jij daar nou vanquote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Trollen vind ik niet zo erg, want dat kan vaak vermakelijk zijn. Maar wat die gozer doet is gewoon debiel.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo doet hij altijd.
Was in JNG al aan het trollen
doeg xquote:
Maar wie zegt dat ik getrolld was?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je was toch lief vandaag? 'idioten' is niet echt bepaald aardig.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fuck drinken lol idioten wie denken dat ik nep dronken ben zijn gewon dom want ik haat drank
ik ben pas 16 man ik doe nog vmboquote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Kerel jij drinkt niet eens alleen priklimonade.
Ben je al afgewezen voor de marine trouwens?
Dan ga ik toch voor iedereen op een forum vertellen over alternatieve masturbatie-mogelijkheden.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet hij ook wel eens ja dan kun je toch beter mensen uit gaan schelden
sorryquote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
je was toch lief vandaag? 'idioten' is niet echt bepaald aardig.
Dat was vrij duidelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik getrolld was?
Wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maintenbikequote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was vrij duidelijk
Maar geeft niet hoor
T was eigenlijk mijn vriend die zo zat door te drammen wanner ik zeg is nep maar ik zeg oke oke is goedquote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was vrij duidelijk
Maar geeft niet hoor
Samenvatting in één zin.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt al heel lang geleden, nu geen zin om het op te gaan zoeken
die gozert was zwaar getrolled door o.a. stevenmac moet je maar terugelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |