Ik gun het jequote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb my matties niet in dit forum dit forum is om de snachts tijd te doden
Ja maar ja maar....quote:Op maandag 28 juli 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfspot is een belangrijke eigenschap om te hebben.
Bij deze verbied ik ze om TR te makenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mensen die bij een bepaalde groep zaten van 1940-1945 die het graag zouden doen
Jij denkt ook dat patat speciaal met ketchup isquote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die curry overrated vind.
nee ik ben vriendelijk vadaagquote:Op maandag 28 juli 2014 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij deze verbied ik ze om TR te maken
Nu me uitschelden graag.
Ja dat is zelfspot als je zelf ook wel kan snappen dat de kritiek terecht is. Is juist een goede eigenschap anders vinden mensen je niet lief.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....
Als een ander het doet is het dan nog zelfspot?![]()
Daarbij ben ik Stijn gewoon zat met zijn constante psycho-analyses vanaf zijn zolderkamer.
Laat hem eerst eens buiten aan wat zadels gaan ruiken voor hij anderen komt vertellen hoe de wereld in elkaar zit.
Dat is het ook gewoon want ketchup > curryquote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat patat speciaal met ketchup is
Waarom scheer je iedereen over een kam?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Rotterdam met je gebrekkige taalgebruik.
Geboren in Finland Opgegroeit in Rotterdam jaquote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Of hij is nepdronken.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo doet hij altijd.quote:
trollen?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo doet hij altijd.
Was in JNG al aan het trollen
Eigenlijk uit Utrecht, maar opgegroeid in Amsterdam en Rotterdam. Dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt uit Groningen dus maak je niet druk schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |