SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nachtbagger is life, nachtbagger is love. Schandalig vergeten en onder het stof. Tijd om de nachtbagger weer nieuw leven in te blazen.
En dan hieronder vind men één krat Hertog Jan voor Stiffler:
[ Bericht 1% gewijzigd door Oerbeer op 28-07-2014 00:50:44 ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
Om het ijs te breken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:
quote:
die heeft hetzelfde in zijn broek als ikquote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
Very redhead. Much boob. Wow.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaat het tegen je natuurlijke ding van zaken in?
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
Oké naaktcavia's schijnen helemaal een ding te wezen tegenwoordig;
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 28 juli 2014 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon naar om te zienquote:Op maandag 28 juli 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de fotoshop zus van Samantha de Jong (Barbie)
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Want de beker kan niet op tafel staan?!quote:Op maandag 28 juli 2014 01:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zelfde onzin als dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Want de beker kan niet op tafel staan?!
SPOILER: 'Sup bro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:06 schreef Oerbeer het volgende:
Naaktkatten ook overigens;Die vind ik ookSPOILER: 'Sup bro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kijkt deze wel enorm geïrriteerd
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wat een lief bekkiequote:
quote:
Een vriend van mij heeft daadwerkelijk zo'n naaktkat. Apart gevoel als je haar aait maar het blijft echt een grappig diertje. Ze hebben het alleen wel snel koud dus heeft hij voor een aantal hesjes gezorgd waar de kat dan wel eens in rondloopt. Geen porum natuurlijkquote:
Nee dat vind ik dan ook geen gezicht een truitje aanquote:Op maandag 28 juli 2014 01:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daadwerkelijk zo'n naaktkat. Apart gevoel als je haar aait maar het blijft echt een grappig diertje. Ze hebben het alleen wel snel koud dus heeft hij voor een aantal hesjes gezorgd waar de kat dan wel eens in rondloopt. Geen porum natuurlijk
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daadwerkelijk zo'n naaktkat. Apart gevoel als je haar aait maar het blijft echt een grappig diertje. Ze hebben het alleen wel snel koud dus heeft hij voor een aantal hesjes gezorgd waar de kat dan wel eens in rondloopt. Geen porum natuurlijk
naakt met een truitje aan vind ik ook niksquote:Op maandag 28 juli 2014 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan ook geen gezicht een truitje aan
Inderdaad. En dan zijn ze ook nog met de hand gebreid met zo'n patroontje eropquote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Maar sowieso zijn de meeste dieren in hesjes geen gezicht
Is toch zieligquote:Op maandag 28 juli 2014 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
naakt met een truitje aan vind ik ook niks
Houd die oudjes weer bezig in het tehuis hèquote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zijn ze ook nog met de hand gebreid met zo'n patroontje erop
best welquote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch zielig![]()
[ link | afbeelding ]
Die doen dat graag. Als je even niks te doen hebt dan maar zo'n kattenoutfit breien.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Houd die oudjes weer bezig in het tehuis hè
Eensh!quote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Maar sowieso zijn de meeste dieren in hesjes geen gezicht
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die doen dat graag. Als je even niks te doen hebt dan maar zo'n kattenoutfit breien.
Ik kan echt niet breienquote:Op maandag 28 juli 2014 01:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Of als er dan weer één of andere actie is, kunnen de vrouwtjes weer lekker met de naalden aan de gang.
Die is wel weer cutequote:
Je zit dan ook nog niet in het tehuisquote:
quote:
Nou het schiet wel op hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zit dan ook nog niet in het tehuis
Ik ookquote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft er vroeger geprobeerd om te punniken? Ik ben er schuldig aan namelijk.
Ach nee, nog jong en allesquote:
Ik had ooit een koord nodig om de garagedeur te sluiten. en een gepunnik'd touwtje was sterk genoeg om die zware deur dicht te krijgenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft er vroeger geprobeerd om te punniken? Ik ben er schuldig aan namelijk.
SPOILER: Wet pussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
uhhhhquote:Op maandag 28 juli 2014 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Wet pussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shaved PussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Zo effectiefquote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had ooit een koord nodig om de garagedeur te sluiten. en een gepunnik'd touwtje was sterk genoeg om die zware deur dicht te krijgen
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]Okay ik klikteSPOILER: Shaved PussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: Wet pussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]SPOILER: Shaved PussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]SPOILER: Shaved PussyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Een hele politieke partij misschien welquote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Effectief Punniken, dat kan een mode woord worden
Ik stel het woord bij deze officieel effectief in.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Effectief Punniken, dat kan een mode woord worden
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik moest wel. Was onderdeel van mijn 'creatieve klas' vroegah.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik had zoiets als 'Handvaardigheid , maatschappij en Cultuur' was ook een beetje rollenspel gedoe bijquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
Mijn school was die eckte aparte destijds. Ze hadden ook namen voor de verschillende klassen i.p.v groep één, twee, drie, etc.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Oh, vroegâh dusquote:Op maandag 28 juli 2014 01:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mijn school was die eckte aparte destijds. Ze hadden ook namen voor de verschillende klassen i.p.v groep één, twee, drie, etc.
quote:
Tijd om te leren breienquote:
Definieer oudquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:36 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 gooit nog maar wat biertjes het topic in
En tettenIk sla deze aanbiedingen niet afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost
Proostquote:Op maandag 28 juli 2014 01:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik sla deze aanbiedingen niet af
Proost
Hoiquote:
Promomeister Oerbeerquote:
quote:
okaaay momentje dan, even zoeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:43 schreef Oerbeer het volgende:
Flips komt daar verandering in brengen toch?
quote:
Wederom een leuk karakterquote:
quote:
Nicequote:
damn, laatste keer dat ik je irl zag is ook alweer bijna 5 jaar geleden....quote:
Ik ben inmiddels vijf jaar ouder, en durf nu ook echt wel toe te geven dat ik ook op chicks val.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, laatste keer dat ik je irl zag is ook alweer bijna 5 jaar geleden....
Ik moet deze pics even in perspectief plaatsen
Damn woman, you got me hard.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ijskoude pepsi cola met ijsklontjes
Nastyquote:Op maandag 28 juli 2014 01:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Krentenbol met kaas, en dan even in de oven
Niet verkeerdquote:Op maandag 28 juli 2014 01:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
en daar is niets, maar dan ook helemaal niets mis meequote:Op maandag 28 juli 2014 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels vijf jaar ouder, en durf nu ook echt wel toe te geven dat ik ook op chicks val.
W t ffffquote:Op maandag 28 juli 2014 01:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
quote:
U kent dat niet ?quote:
Nog nooit gedaanquote:
Van mijn naakte molrat? Wow oerbeer dat gaat te ver manquote:Op maandag 28 juli 2014 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sushi van jouw naakte... Okay, je snapt waar ik heen wil toch?
Dan blijft de rijst lekker op de perfecte temperatuur.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van mijn naakte molrat? Wow oerbeer dat gaat te ver man
* Stiffler1988 noteertquote:Op maandag 28 juli 2014 02:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan blijft de rijst lekker op de perfecte temperatuur.
Sushi rijst die koud uit de koeling komt is niet erg lekker.
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
Goffedomme goffedomme schattig
[ afbeelding ]
Kittensquote:Op maandag 28 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
Goffedomme goffedomme schattig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij tijd om de mand op te zoeken
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:
Sterker nog. Wat kunnen we doen om de NB actiever te krijgen? Dat heeft gedeeltelijk ook door ONZ-SC zijn beste tijd wel gehad. Als het daar ook al niet zo best loopt dan is er meer aan de hand.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
Oerbeer. Wat kunnen we doen om ONZ SC actiever te krijgen? Er posten zoveel verschillende users, maar blijkbaar is da niet voldoende
Maar de NB die soort van spontaan ontstaat in KLB de laatste tijd loopt wel goed. Hebben ONZ users minder zin om te hokken zonder dat er specifiek een doel is zoals gym/stoned/radio?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sterker nog. Wat kunnen we doen om de NB actiever te krijgen? Dat heeft gedeeltelijk ook door ONZ-SC zijn beste tijd wel gehad. Als het daar ook al niet zo best loopt dan is er meer aan de hand.
Toen was er nog een grote groepswhatsapp enzoquote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja, B&H kliekje is best kliekje. Dat was echt een kliekjes SC uiteindelijk.
Verandering hèquote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de NB die soort van spontaan ontstaat in KLB de laatste tijd loopt wel goed. Hebben ONZ users minder zin om te hokken zonder dat er specifiek een doel is zoals gym/stoned/radio?
ik denk serieus dat de nachtbrakers van vroeger veelal papa en mama zijn geworden.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sterker nog. Wat kunnen we doen om de NB actiever te krijgen? Dat heeft gedeeltelijk ook door ONZ-SC zijn beste tijd wel gehad. Als het daar ook al niet zo best loopt dan is er meer aan de hand.
Die zijn hier genoegquote:
Ik maakte maar een grapje omdat autisten niet tegen veranderingen kunnen dit dat. slechte grap, sorry, zal het niet meer doen.quote:
Daar zeg je iets. Uiteraard zou het spontaan kunnen ontstaan her en der maar vroegah was het wel echt vaste prik van ONZ. Uiteindelijk belande het in B&H en dat werd een kliekje. De terugkeer in ONZ is dan wel een feit geweest maar stierf uiteindelijk weer uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben ONZ users minder zin om te hokken zonder dat er specifiek een doel is zoals gym/stoned/radio?
Dat je dat überhaupt wilt.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toen was er nog een grote groepswhatsapp enzo
Toen beach en p_z nog leefden
Zou het? Ik denk dat de meeste gewoon ergens anders posten en de smaak verloren zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk serieus dat de nachtbrakers van vroeger veelal papa en mama zijn geworden.
Na mijn vakantie ga ik ook weer meer snuffelen in ONZ
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje omdat autisten niet tegen veranderingen kunnen dit dat. slechte grap, sorry, zal het niet meer doen.
Hoe dat danquote:
Dat wordt een kort nachtje danquote:Op maandag 28 juli 2014 02:16 schreef Symphonic het volgende:
Damn, 7:00 de wekker, morgen langer tijd voor NB, same time, same place
Maar zelfs al voor B&H NB en zelfs daarna heb ik best vaak geprobeerd om een NB topic te openen. Ik vind het zelf alleen kansloos als ik dan NB nieuw leven in wil blazen, dat ik vervolgens maar 10 posts in het topic krijg, en de helft waarschijnlijk van mij ook is. Dat gevoel heb ik met onz sc ook af en toequote:Op maandag 28 juli 2014 02:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar zeg je iets. Uiteraard zou het spontaan kunnen ontstaan her en der maar vroegah was het wel echt vaste prik van ONZ. Uiteindelijk belande het in B&H en dat werd een kliekje. De terugkeer in ONZ is dan wel een feit geweest maar stierf uiteindelijk weer uit.
Maar dan nog zou het leuk zijn dat het weer is zoals vroeger. Ik denk niet dat het echt weer zal zijn als voorheen maar we zouden de NB wel weer kunnen introduceren aan de wat nieuwere users hier. Maar dan moeten we wel echt met iets komen waardoor men ook blijft hangen en niet gelijk wegklikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zelfs al voor B&H NB en zelfs daarna heb ik best vaak geprobeerd om een NB topic te openen. Ik vind het zelf alleen kansloos als ik dan NB nieuw leven in wil blazen, dat ik vervolgens maar 10 posts in het topic krijg, en de helft waarschijnlijk van mij ook is. Dat gevoel heb ik met onz sc ook af en toeOf je de OP nou wel of niet verzorgt zeg maar.
Ach ja, het is maar een forum, maar dan nog.
Dus in feite zou je een OP moeten maken zoals bijv. hier ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle (enige topic waar ik even snel aan kon denken) dat je een kleine beschrijving geeft, en dan moet je er nog een element aan toevoegen zodat iemand wil blijven plakken.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar dan nog zou het leuk zijn dat het weer is zoals vroeger. Ik denk niet dat het echt weer zal zijn als voorheen maar we zouden de NB wel weer kunnen introduceren aan de wat nieuwere users hier. Maar dan moeten we wel echt met iets komen waardoor men ook blijft hangen en niet gelijk wegklikt.
Best goede voorstellen jaquote:Op maandag 28 juli 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus in feite zou je een OP moeten maken zoals bijv. hier ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle (enige topic waar ik even snel aan kon denken) dat je een kleine beschrijving geeft, en dan moet je er nog een element aan toevoegen zodat iemand wil blijven plakken.
Dan zou je wat random nieuwtjes ofzo kunnen plaatsen, of chick van de dag kunnen zoeken, of weet ik veel een poll erin knallen of het patat of friet is.
Och kindeke, niet huilenquote:Op maandag 28 juli 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb trouwens slecht nieuws.
Jurkje die ik al super lang wil
Is eindelijk in de sale
Maar niet meer in mijn maat.
Ik ga even huilen
in een hoekje
met een doekje
grgr
grote maten winkels zuigenquote:Op maandag 28 juli 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Is eindelijk in de sale
Ik ga even huilen
in een hoekje
met een doekje
grgr
Als het het enige actieve topic is, dan moet dat wel lukken. Als ik ;s nachts wakker ben ga ik altijd op zoek naar een actief topic. Of het nou mijn (sub)fora is of niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Best goede voorstellen ja
Eigenlijk zou je ook moeten zorgen dat mensen uit de verschillende subfora in de ONZ NB terecht komen.
quote:
Dat is heel het probleem. Jurkje is er enkel in grote maten.quote:
Je kunt met een OP maar tot zover komen uiteindelijk. De inhoud en het idee achter de reeks (het topic) moet ook aanspreken. En dat is er niet echt meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus in feite zou je een OP moeten maken zoals bijv. hier ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle (enige topic waar ik even snel aan kon denken) dat je een kleine beschrijving geeft, en dan moet je er nog een element aan toevoegen zodat iemand wil blijven plakken.
Dan zou je wat random nieuwtjes ofzo kunnen plaatsen, of chick van de dag kunnen zoeken, of weet ik veel een poll erin knallen of het patat of friet is.
Maar niet iedereen doet dat denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het het enige actieve topic is, dan moet dat wel lukken. Als ik ;s nachts wakker ben ga ik altijd op zoek naar een actief topic. Of het nou mijn (sub)fora is of niet.
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je kunt met een OP maar tot zover komen uiteindelijk. De inhoud en het idee achter de reeks (het topic) moet ook aanspreken. En dat is er niet echt meer.
Jeetje wat maken jullie het mij lastigquote:Op maandag 28 juli 2014 02:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen doet dat denk ik.
Ik heb trouwens goed nieuws.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
Is eindelijk in de sale
Ik ga even huilen
in een hoekje
met een doekje
grgr
'Mijn (sub)fora'. Wil je er een kroontje bij prinsesje :s :squote:Op maandag 28 juli 2014 02:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het het enige actieve topic is, dan moet dat wel lukken. Als ik ;s nachts wakker ben ga ik altijd op zoek naar een actief topic. Of het nou mijn (sub)fora is of niet.
Het blijft immers Onzinquote:Op maandag 28 juli 2014 02:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jeetje wat maken jullie het mij lastigAl hebben jullie wel gelijk.
Ik weet het ook even niet op dit moment
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens goed nieuws.
Flippiee die ik al super lang wil
Is eindelijk in het topic
En misschien wel geïnteresseerd.
Ik ga even fappen
in een hoekje
met een doekje
grgr
Enkel als het bezet met diamanten is.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Mijn (sub)fora'. Wil je er een kroontje bij prinsesje :s :s
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens goed nieuws.
Flippiee die ik al super lang wil
Is eindelijk in het topic
En misschien wel geïnteresseerd.
Ik ga even fappen
in een hoekje
met een doekje
grgr
Nondejuquote:Op maandag 28 juli 2014 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
mortaxx zou haar doen want bikinibridge
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godver
weer de hele nacht een zwevend laken
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf leuk.
Nicki Minaj is het hiermee eens.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan maar zonder, kusjes
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik wilde mijn plaatjesdump afsluiten met C.Ronaldo maar toen kwam ik dit tegenDeceptie, allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan maar zonder, kusjes
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik wilde mijn plaatjesdump afsluiten met C.Ronaldo maar toen kwam ik dit tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan maar zonder, kusjes![]()
Alles oké je weets. Aangezien je nog post ben je wel verplicht wat bij te dragen vanavond voor je gaat slapen. Tetten zeer welkom. Pics van je zusje ook.quote:
Ik heb geen zusje. wel een kad. Wil je daar foto's van?quote:Op maandag 28 juli 2014 03:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alles oké je weets. Aangezien je nog post ben je wel verplicht wat bij te dragen vanavond voor je gaat slapen. Tetten zeer welkom. Pics van je zusje ook.
Even voor de duidelijkheid, heb je een naaktkat?quote:Op maandag 28 juli 2014 03:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. wel een kad. Wil je daar foto's van?
Old enough to do naughty stuff, male, Netherlands.quote:
Nee een behaardequote:Op maandag 28 juli 2014 03:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, heb je een naaktkat?
ik heb wel Engelse breezersletjes voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
quote:Op maandag 28 juli 2014 03:20 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
ik heb wel Engelse breezersletjes voor je!Ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze boy gaat pas tegen 8 uur slapen.quote:Op maandag 28 juli 2014 03:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alles oké je weets. Aangezien je nog post ben je wel verplicht wat bij te dragen vanavond voor je gaat slapen. Tetten zeer welkom. Pics van je zusje ook.
We zullen je sparen.quote:Op maandag 28 juli 2014 03:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Deze boy gaat pas tegen 8 uur slapen.
Mijn penor drukt elke keer tegen het canvas, als ik tetten zien, is niet handig nu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |