die heeft hetzelfde in zijn broek als ikquote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
Very redhead. Much boob. Wow.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaat het tegen je natuurlijke ding van zaken in?
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
Oké naaktcavia's schijnen helemaal een ding te wezen tegenwoordig;
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 28 juli 2014 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon naar om te zienquote:Op maandag 28 juli 2014 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de fotoshop zus van Samantha de Jong (Barbie)
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Want de beker kan niet op tafel staan?!quote:Op maandag 28 juli 2014 01:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zelfde onzin als dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Want de beker kan niet op tafel staan?!
SPOILER: 'Sup bro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:06 schreef Oerbeer het volgende:
Naaktkatten ook overigens;Die vind ik ookSPOILER: 'Sup bro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kijkt deze wel enorm geïrriteerd
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wat een lief bekkiequote:
quote:
Een vriend van mij heeft daadwerkelijk zo'n naaktkat. Apart gevoel als je haar aait maar het blijft echt een grappig diertje. Ze hebben het alleen wel snel koud dus heeft hij voor een aantal hesjes gezorgd waar de kat dan wel eens in rondloopt. Geen porum natuurlijkquote:
Nee dat vind ik dan ook geen gezicht een truitje aanquote:Op maandag 28 juli 2014 01:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daadwerkelijk zo'n naaktkat. Apart gevoel als je haar aait maar het blijft echt een grappig diertje. Ze hebben het alleen wel snel koud dus heeft hij voor een aantal hesjes gezorgd waar de kat dan wel eens in rondloopt. Geen porum natuurlijk
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft daadwerkelijk zo'n naaktkat. Apart gevoel als je haar aait maar het blijft echt een grappig diertje. Ze hebben het alleen wel snel koud dus heeft hij voor een aantal hesjes gezorgd waar de kat dan wel eens in rondloopt. Geen porum natuurlijk
naakt met een truitje aan vind ik ook niksquote:Op maandag 28 juli 2014 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan ook geen gezicht een truitje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |