quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf leuk.
Nicki Minaj is het hiermee eens.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan maar zonder, kusjes
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik wilde mijn plaatjesdump afsluiten met C.Ronaldo maar toen kwam ik dit tegenDeceptie, allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan maar zonder, kusjes
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik wilde mijn plaatjesdump afsluiten met C.Ronaldo maar toen kwam ik dit tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan maar zonder, kusjes![]()
Alles oké je weets. Aangezien je nog post ben je wel verplicht wat bij te dragen vanavond voor je gaat slapen. Tetten zeer welkom. Pics van je zusje ook.quote:
Ik heb geen zusje. wel een kad. Wil je daar foto's van?quote:Op maandag 28 juli 2014 03:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alles oké je weets. Aangezien je nog post ben je wel verplicht wat bij te dragen vanavond voor je gaat slapen. Tetten zeer welkom. Pics van je zusje ook.
Even voor de duidelijkheid, heb je een naaktkat?quote:Op maandag 28 juli 2014 03:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. wel een kad. Wil je daar foto's van?
Old enough to do naughty stuff, male, Netherlands.quote:
Nee een behaardequote:Op maandag 28 juli 2014 03:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, heb je een naaktkat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |