quote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij tijd om de mand op te zoeken
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:04 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:
Sterker nog. Wat kunnen we doen om de NB actiever te krijgen? Dat heeft gedeeltelijk ook door ONZ-SC zijn beste tijd wel gehad. Als het daar ook al niet zo best loopt dan is er meer aan de hand.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
Oerbeer. Wat kunnen we doen om ONZ SC actiever te krijgen? Er posten zoveel verschillende users, maar blijkbaar is da niet voldoende
Maar de NB die soort van spontaan ontstaat in KLB de laatste tijd loopt wel goed. Hebben ONZ users minder zin om te hokken zonder dat er specifiek een doel is zoals gym/stoned/radio?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sterker nog. Wat kunnen we doen om de NB actiever te krijgen? Dat heeft gedeeltelijk ook door ONZ-SC zijn beste tijd wel gehad. Als het daar ook al niet zo best loopt dan is er meer aan de hand.
Toen was er nog een grote groepswhatsapp enzoquote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja, B&H kliekje is best kliekje. Dat was echt een kliekjes SC uiteindelijk.
Verandering hèquote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar de NB die soort van spontaan ontstaat in KLB de laatste tijd loopt wel goed. Hebben ONZ users minder zin om te hokken zonder dat er specifiek een doel is zoals gym/stoned/radio?
ik denk serieus dat de nachtbrakers van vroeger veelal papa en mama zijn geworden.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sterker nog. Wat kunnen we doen om de NB actiever te krijgen? Dat heeft gedeeltelijk ook door ONZ-SC zijn beste tijd wel gehad. Als het daar ook al niet zo best loopt dan is er meer aan de hand.
Die zijn hier genoegquote:
Ik maakte maar een grapje omdat autisten niet tegen veranderingen kunnen dit dat. slechte grap, sorry, zal het niet meer doen.quote:
Daar zeg je iets. Uiteraard zou het spontaan kunnen ontstaan her en der maar vroegah was het wel echt vaste prik van ONZ. Uiteindelijk belande het in B&H en dat werd een kliekje. De terugkeer in ONZ is dan wel een feit geweest maar stierf uiteindelijk weer uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben ONZ users minder zin om te hokken zonder dat er specifiek een doel is zoals gym/stoned/radio?
Dat je dat überhaupt wilt.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toen was er nog een grote groepswhatsapp enzo
Toen beach en p_z nog leefden
Zou het? Ik denk dat de meeste gewoon ergens anders posten en de smaak verloren zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk serieus dat de nachtbrakers van vroeger veelal papa en mama zijn geworden.
Na mijn vakantie ga ik ook weer meer snuffelen in ONZ
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje omdat autisten niet tegen veranderingen kunnen dit dat. slechte grap, sorry, zal het niet meer doen.
Hoe dat danquote:
Dat wordt een kort nachtje danquote:Op maandag 28 juli 2014 02:16 schreef Symphonic het volgende:
Damn, 7:00 de wekker, morgen langer tijd voor NB, same time, same place
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |