Verder ben ik heel vrouwvriendelijk hoor, vraag maar aan mijn moederquote:
Ik prefereer gewoon de term 'vriendelijk', aangezien het niet uit moet maken of iemand man of vrouw is.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verder ben ik heel vrouwvriendelijk hoor, vraag maar aan mijn moeder
Hoi feertje hoe is het met jou?
Ohquote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak een grapje. Verwijst naar iets op het internet.Ik ben zelf niet zo feministisch ingesteld. Maar groot gelijk hoor, zulke mannen zijn hier ook niet welkom.
Maar soms hebben jullie toch ook gewoon een beurt nodig?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben zelf best wel ouderwets, eigenlijk. Heel leuk (en terecht) dat vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen, maar daarom wil ik nog wel dat hij de deur voor mij openhoudt.
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doetquote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben zelf best wel ouderwets, eigenlijk. Heel leuk (en terecht) dat vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen, maar daarom wil ik nog wel dat hij de deur voor mij openhoudt.
Ik houd ook deuren open voor mannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doet
Het klinkt zo platquote:Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar soms hebben jullie toch ook gewoon een beurt nodig?
Nou, ik zou ook verbaasd zijn wanneer dat in deze tijdsperiode nog eens gebeurt, hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doet
Maar dat hoort zo niet Feraquote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik houd ook deuren open voor mannen.Voor iedereen eigenlijk.
Is dat echt zo raar dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt zo plat.
[..]
Nou, ik zou ook verbaasd zijn wanneer dat in deze tijdsperiode nog eens gebeurt, hoor.
Ik vind dat gewoon fatsoen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat hoort zo niet Fera
Dat is onze taak.
Of ik kom gewoon geen fatsoenlijke mannen tegen die ieder excuus aangrijpen om naar m'n kont te staren (daarom wordt die deur opengehouden, tochquote:Op maandag 28 juli 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat echt zo raar dan?
Of ben ik echt gewoon oud?
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik kom gewoon geen fatsoenlijke mannen tegen die ieder excuus aangrijpen om naar m'n kont te staren (daarom wordt die deur opengehouden, toch).
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.
Dus gelieve met de meet iets voor me te lopen zodat ik heel galant naar je kont kan kijken.
Als jij de deur voor me openhoudt, moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.
Dus gelieve met de meet iets voor me te lopen zodat ik heel galant naar je kont kan kijken.
Uiteraardquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat puur zodat Samzz zich vrouwelijk voelt he.
Niet voor mezelf natuurlijk.
Oh dan komt dat goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij de deur voor me openhoudt, moet dat geen probleem zijn.
Nee, uiteraard win jij daar helemaal niks bij. Wat een heer ben je tochquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat puur zodat Samzz zich vrouwelijk voelt he.
Niet voor mezelf natuurlijk.
Hmmm... Ik wilde eigenlijk, mits hij op tijd binnen is, de vintage jurk aan die ik heb besteld. En die heeft geen uitgesneden decolleté.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan komt dat goed.
Deur open, stoel aanschuiven, het hele pakket.
Voor het stoel aanschuiven moet je dan wel iets dragen met een diep uitgesneden decolleté
Hmmm, nou dat bekijken we ter plaatse dan wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik wilde eigenlijk, mits hij op tijd binnen is, de vintage jurk aan die ik heb besteld. En die heeft geen uitgesneden decolleté.
Ik kan er niet eens tegen als iemand anders dat wil doen. Het lukt nooit helemaal soepel dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ach, dan schuif ik zelf m'n stoel wel aan.
Ik kan je nu al vertellen dat je geen cleavage gaat zien in die jurk.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, nou dat bekijken we ter plaatse dan wel.
Dat is wel bij voorbaat al een smet op de avond, maar aangezien je niet altijd alles kunt hebben zal dat er mij niet van weerhouden om aan te tonen dat er ook in deze tijd nog galante mannen bestaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat je geen cleavage gaat zien in die jurk.
Wat een kutwoord, trouwens.
Ik laat me verrassenquote:Op maandag 28 juli 2014 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel bij voorbaat al een smet op de avond, maar aangezien je niet altijd alles kunt hebben zal dat er mij niet van weerhouden om aan te tonen dat er ook in deze tijd nog galante mannen bestaan.
Iedereen is gelijk ongeacht de verschillen. Leef en laat leven. Etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon de term 'vriendelijk', aangezien het niet uit moet maken of iemand man of vrouw is.
Met mij gaat het goed. Met jou?
Touche! Voor mannen kan het vier kanten op gaan :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |