quote:
Op maandag 28 juli 2014 10:42 schreef Pulzzar het volgende:[..]
Thanx!
Ik ben idd wel een beetje een dance/trance hipster, maar ik heb veel meer muzikale interesses. Thuis draai ik vaak muziek die veel mensen omschrijven als vreemd en apart (Björk, Lamb, Solex, Plaid, etc)
Kan dit alleen maar omdat de afstand te groot is om verder veel mee te kunnen doen in de toekomst hoor, neemt niet weg dat het voor beide waarde kan hebben natuurlijk.
Jij noemde angst vvoord afwijzing. Dat heb ik ook op meer dan 1 manier. De afwijzing in gesprekken omdat ik anders overkom dan gemiddeld, flap er soms iets uit voor ik het door heb wat net te ver gaat of als ik enthausiast word ga ik teveel op in monoloog, of ik verlies filter controle tussen wat er in mijn hoofd voorbij komt en wat ik zeg en word dan extreem chaotisch en spring van de hak op de tak, wil 100 verschillende dingen tegelijk zeggen.
Mensen worden ongemakkelijk en ik word daar paniekig van, van oh jee ohh jeee , neeeee , en dan ga ik het proberen te fixen door mezelf uit te willen leggen. Dit maakt het nog eens dubbel erger en kan ik ook niet controleren. En het enige wat hier werkelijk tegen helpt is weten dat je nog alle kansen gaat krijgen in de toekomst, maar dat vertrouwen ontbreekt bij mij. Gaat het dan weer fout, hoeveel prettiger ik eerder gepraat heb hoeveel groter de teleurstelling dat het dan weer mislukt.
Aan de andere kant ben ik sinds ik 15 was maar met gewoon met fout volk gaan hangen volledig verdoofd van de wiet omdat je niet emotioneel genaaid kan worden door mensen die je toch niet kan vertrouwen. Voelde me prettiger tussen criminelen dan tussen vrienden die lachen maar het niet menen, of met mijn vriendin in bed belanden wanneer ik niet lekker ga, of beloftes niet na komen en tegen je liegen. Uiteindelijk 2 toch enigzins toe gelaten, 1 foute en ik wist het, maar later 1 hele geschikte kerel.
Ik heb dus angst ver/beoordeeld worden voor ze kunnen weten wie ik ben, en het is nog maar de vraag of ik ooit nog eens iemand toe kan laten mbt diepere relaties. Mijn ex vriendin was wat dat betreft heel heel erg speciaal voor me en vertrouw haar en haar intenties naar mij toe nog steeds volledig. Ik zou niet weten hoe ik dat opnieuw op kan bouwen met iemand anders, en dat stemt me vaak somber.
De afstand&locatie, zelfde soort issues en hopelijk je begrip, je geslacht&voorkeur, maakt het nou net een perfect storm waar ik voor mezelf nou eens geen problemen zie voor een avondje en niets hoef te bewijzen. Dus je bewijst me echt een dienst door me even een keer zonder enorme muren A'dam te laten observeren zo veel jaren later. Die dienst betaal ik graag terug door ff je arm candy te zijn

no problem en wel leuk!
PS:
Mijn zus komt morgen aan in Nederland dan kan 9 aug vast geprikt worden als zij dan de mogelijkheid heeft te komen. Schikt dat je?
[ Bericht 2% gewijzigd door Florentius op 29-07-2014 00:06:20 ]