Goed gezien mannetje uit het muisgrijze gemiddelde! Dit was wel even een complimentje waard.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je blijft vermakelijk. Echt niemand, maar dan ook NIEMAND hier in dit topic kan zich in jouw gewauwel vinden, je wordt totaal de grond in geramd met je rare meningen en taalgebruik, maar die plaat gewapend beton voor je harses gaat niet weg he?.
iedereen is gek, behalve willem.
Ja, je hebt al veel eerder beloofd weg te gaan, maar je doet het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef willem16 het volgende:
[..]
Goed gezien mannetje uit het muisgrijze gemiddelde! Dit was wel even een complimentje waard.
Weliswaar ben ik hier waarschijnlijk de enige hetero die deze topic met walging begon te lezen.
Mijn vriendin is het zat dat ik hier nog verder op jouw niveau in meega. Je mag het laatste voorspelbare woord over alles en nog wat hetgeen niets met de seks van de hetero man met zijn vriendin of vrouw te maken heeft. Doedoei![]()
![]()
ah, ben jij er zo eentje... Geen wonder dan dat je haar niet anaal vernedertquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef willem16 het volgende:
[..]
Goed gezien mannetje uit het muisgrijze gemiddelde! Dit was wel even een complimentje waard.
Weliswaar ben ik hier waarschijnlijk de enige hetero die deze topic met walging begon te lezen.
Mijn vriendin is het zat dat ik hier nog verder op jouw niveau in meega. Je mag het laatste voorspelbare woord over alles en nog wat hetgeen niets met de seks van de hetero man met zijn vriendin of vrouw te maken heeft. Doedoei![]()
![]()
Wil je dan wel nog even op mijn laatste post reageren, wel zo netjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef willem16 het volgende:
[..]
![]()
Neuken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ah, ben jij er zo eentje... Geen wonder dan dat je haar niet anaal vernedert
als je er naast woont!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Willem, als twee partners het allebei fijn vinden, wat is er dan mis mee?
Heb jij je vent wel eens met een voorbindlul genueckt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wil je dan wel nog even op mijn laatste post reageren, wel zo netjes.
En zit je zo onder de plak bij je vriendin dat die je kan vertellen wanneer je moet stoppen met reageren?
Dan snap ik helemaal waarom je niet aan anaal en oraal doet...saai dus, zoals ik al eerder schreef.
altijdquote:
quote:
laat ik het zo zeggen dat ik op een gegeven moment medelijden had met de buuv omdat ik dacht dat ze nierstenen hadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Weet jij wat jouw buren uitspoken in de slaapkamer?
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij je vent wel eens met een voorbindlul genueckt?
ook niet over gefantaseerd?quote:
Nee, tot zover hebben we daar beide geen behoefte aan.quote:
oke, en als hij het je zou vragen zou je het dan wel doen en fijn vinden of niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, tot zover hebben we daar beide geen behoefte aan.
Zou het iets zijn wat hij echt heel graag zou willen zou ik er wel voor open staan, maar dan dus puur om hem te plezieren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke, en als hij het je zou vragen zou je het dan wel doen en fijn vinden of niet?
ik sta open voor allerlei opties (hihi... Open...)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maareh, anaal of niet anaal?.
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik sta open voor allerlei opties (hihi... Open...)
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien omdat je het continu pervers, vies, smerig, tegen de natuur in enz. noemt...
[..]
Ik kom al de hele tijd met linkjes en bewijs waarom dit normaal menselijk gedrag is, maar dat negeer je.
Maar laat je ook niet pijpen, dat ziet de kerk ook als pervers.
[..]
Ehm schapen, bonobo's, tenrecs, dolfijnen, olifanten, giraffen, koeien, leeuwen enz. hebben allemaal seks zonder de bedoeling zich voort te planten.
Zoals ik eerder al schreef, mensen hebben dit ook altijd al gedaan, sinds de mens bestaat. Alleen de kerk heeft daar een halt toe geroepen.
Hier vind je een hele lange lijst met zoogdieren die homoseksueel gedrag vertonen, vele daarvan doen dat ook bij vrouwtjes en zijn dus eigenlijk biseksueel.Je gaat er, zoals wel vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En juist de meest dominante mannetjes vertonen homoseksueel gedrag.
http://en.wikipedia.org/w(...)_homosexual_behavior
[..]
De meesten blijven toch redelijk netjes, schelden je niet uit of wat dan ook, jij begon met het persoonlijk maken dus kruip nu niet in een slachtofferrol., wel érg diep op in
![]()
Je UI trouwens... totaal onherkenbaar zomaar vind deze wel leuker
Verder: wat een non-discussie. Wel enigszins vermakelijk leesvoer, though (mede door de schrijfstijl van willem16)![]()
Het zal me persoonlijk echt een rotzorg zijn wat iemand op dit vlak wel of niet wil/doet.Tails tell tales
Cyanide and happiness!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je gaat er, zoals wel vaker, wel érg diep op in
![]()
Je UI trouwens... totaal onherkenbaar zomaar vind deze wel leuker
Hij weet niet wat ie mist! Maargoed dan moet je wel sterk zijn en ook echt hem kunnen domineren, geen idee of je dat kanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zou het iets zijn wat hij echt heel graag zou willen zou ik er wel voor open staan, maar dan dus puur om hem te plezieren.
Ik ben niet zo'n dominant type en hij is twee keer zo groot als ik ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij weet niet wat ie mist! Maargoed dan moet je wel sterk zijn en ook echt hem kunnen domineren, geen idee of je dat kan.
oke dan moet je echt een wonder woman zijn om hem te kunnen dominerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n dominant type en hij en twee keer zo groot als ik ben.
Als dit 'met je kop boven het maaiveld uitsteken' is, dan is het maar goed dat we de zeis hebben uitgevonden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:20 schreef willem16 het volgende:
Je zou het kunnen noemen dat ik in deze items mijn kop boven het maaiveld uit durf te steken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |