De download wil hier niet starten om een of andere reden.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want dat heb ik volgens het waanbeeld van GdlT ook gezegd natuurlijk. Wil je btw een kopie van het topic?
Je moet je aanmelden via social media of een account aanmaken.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
De download wil hier niet starten om een of andere reden.
Fuck dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden via social media of een account aanmaken.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ik een andere nationaliteit aanneem
Tja, ik vind het ook nogal dubieus dat Demon dit soort details weet...quote:Op maandag 28 juli 2014 20:36 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Meneer heeft het duidelijk allemaal goed bestudeerd. En dan nog beweren dat hij geen enkele intentie heeft om het in de praktijk te brengen.
Waarom zou ik me intensief verdiepen in mijn rechten bij het uitvoeren van een misdrijf als ik niet van plan ben dat misdrijf ooit uit te voeren?
Dat heet gewoon logisch nadenken...quote:Op maandag 28 juli 2014 20:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik vind het ook nogal dubieus dat Demon dit soort details weet...
Dat is ook precies mijn punt, iemand die in zijn achterhoofd heeft er iets in de toekomst mee te willen gaan doen, gaat hier niet zo'n verhaal plaatsen. Op het moment dat er daadwerkelijk iets gebeurt, kan deze tekst voor onderzoek worden gebruikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hoezo? Wie wil het natrekken. Ze doen er toch niets mee aangezien TS zogezegd ''nog niets'' heeft fout gedaan.
Dus wanneer iemand hem aan zou geven leggen ze het naast zich neer en zal ook niemand erachteraan gaan om te ontdekken wie TS is.
Je ziet toch duidelijk dat hij precies weet wat hij nog net kan zeggen en wat niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:52 schreef rosability het volgende:
[..]
Dat is ook precies mijn punt, iemand die in zijn achterhoofd heeft er iets in de toekomst mee te willen gaan doen, gaat hier niet zo'n verhaal plaatsen. Op het moment dat er daadwerkelijk iets gebeurt, kan deze tekst voor onderzoek worden gebruikt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef blek het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk dat hij precies weet wat hij nog net kan zeggen en wat niet.
[..]
Je ziet toch duidelijk dat hij precies weet wat hij nog net kan zeggen en wat niet.
[..]
Je ziet toch duidelijk dat hij eerlijk is en anderen zoals GdlT en ouder1 leugens verzinnen.
Dat klopt, maar jij en ik plaatsen ook niet alle onwenselijke gedachtes op het internet om precies dezelfde reden. Alleen sommige aannames die worden gemaakt, gaan nogal ver vind ik. Op dat punt sta ik ook achter Homijn en Probeer.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef blek het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op premium download drukken snuggerquote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden via social media of een account aanmaken.
Juist als je op free 20 sec drukt komt dat er te staan.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op premium download drukken snugger
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb geen strafbare opvattingen of behoeften.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef rosability het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij en ik plaatsen ook niet alle onwenselijke gedachtes op het internet om precies dezelfde reden. Alleen sommige aannames die worden gemaakt, gaan nogal ver vind ik. Op dat punt sta ik ook achter Homijn en Probeer.
Begrijp me niet verkeerd, dat heb ik zelf ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:24 schreef blek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb geen strafbare opvattingen of behoeften.
dfh komt door zijn draaien, posts verwijderen en opmerkingen net tot de grens van het toelaatbare op mij niet heel integer over.
Dat hij harde reacties krijgt kan ik wel begrijpen. Hij speelt spelletjes en omdat het niet over een onschuldig onderwerp gaat is het lastig om daar rationeel mee om te gaan.
Ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef Zaktabak het volgende:
Snel reageren voordat dit topic gesloten is.
Je moet watquote:
Ik heb de FBI en CIA ook gelijk ingelicht. Kan nooit kwaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
ik heb dit topic naar de politie gestuurd trouwens
Goed gehandeld.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik heb de FBI en CIA ook gelijk ingelicht. Kan nooit kwaad.
Ik heb ze ook gelijk op figuren als Braddie gewezen.quote:
Zou inderdaad eens tijd worden dat daar iets aan gedaan wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:56 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gelijk op figuren als Braddie gewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |