abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142825330
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:23 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Jij leest alleen wat je wilt lezen. Demon heeft gezegd dat hij wél seks zou hebben met die kinderen als de maatschappij het toe zou staan. Demon heeft ook gezegd te overwegen de grens over te trekken naar gebieden waar dat het geval is. Daarmee heeft Demon dus verklaart wel degelijk te overwegen om deze seksualiteit te praktiseren.
Dat is dus weer niet waar, dat maak jij er steeds van, ik snap dat lezen moeilijk is.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142825342
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:21 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Stuur jij maar lekker een berichtje naar KLB-FB. Je hebt beweerd dat het heel normaal is voor TS om op 13 jarige jongetjes te vallen. Tenzij je zelf gelijke interesses hebt gaat het er bij mij niet in dat iemand dit normaal zou kunnen vinden.

Daarbij, waarom zie jij het als laster om voor pedoseksueel uitgemaakt te worden? Je vond toch dat die seksuele interesse er gewoon mocht zijn. Het was toch iets om te verdedigen volgens jou.

Dus vanwaar nu moeilijk gaan doen als het allemaal zo ''normaal'' is???
Je zit gewoon de boel op een kwalijke manier te verdraaien en mensen woorden in de mond te leggen die ze niet hebben gebruikt.

TS gaf aan dat hij gevoelens heeft voor jongere jongens, vanaf 13 (dus niet alleen van 13).

Ik heb nergens gezegd dat ik dat "normaal" vind. Ik heb gezegd dat iemand gevoelens nu eenmaal heeft en dat je daar weinig aan kunt veranderen. Ik heb ook gezegd dat het belangrijk is dat je je weet te beheersen.

TS gaf trouwens duidelijk aan dat hij niet uit is op seks met jongens van zo'n jonge leeftijd. Ik verdedig TS juist daarom; hij brengt niks in de praktijk, hij heeft concreet dus helemaal niks misdaan.

Een pedoseksueel is iemand die actief seks heeft met kinderen. Ik val niet op minderjarigen en heb er ook geen seks mee, dus ik laat me door jou niet op deze manier uitschelden. Bericht naar KLB-FB is onderweg.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:26:38 #253
395200 deadprez
One more rail
pi_142825358
Moet zeggen dat het trouwens ook niet echt meehelpt dat Demon al zijn posts daar weg heeft gehaald. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142825361
Ik ben het wel met GDLT eens in hoeverre het acceptabel is om seks als 20 jarige te hebben met jongens in de leeftijd van 13 tot en met 18 jaar. Op die leeftijd overzien ze vaak de gevolgen van hun handelen niet altijd, waardoor je als 20 jarige (al dan niet bewust) geestelijk overwicht hebt over iemand van 13/14. Nu is het niet raar om als 20 jarige seks met iemand van bijvoorbeeld 18 te hebben, maar TS valt ook op jongere pubers, plus het onvermijdelijke feit dat hij natuurlijk steeds ouder wordt en zijn voorkeur in de loop der jaren niet zal veranderen.

Ondanks dat gegeven GDLT, vind ik het onterecht om Demon from Heaven daarvoor af te fakkelen. Op dat punt ben ik het met Homijn en Probeer eens. Hij erkent zijn gevoelens weliswaar, maar is niet van plan om zijn gevoelens of fantasieën tot uiting te gaan brengen. Sterker nog hij wil er zelfs voor naar een seksuoloog voor gaan. Dat geeft toch in mijn ogen duidelijk aan dat TS binnen de wet wil blijven.

En over dat potentieel gevaar voor pubers. Hoe reëel klein of groot dat risico is, kunnen alleen professionals beoordelen. Wij niet, hem daarop afbranden is daarom onterecht. In mijn ogen bestaat er altijd een zeer klein risico, maar zo te lezen uit de tekst is Demon from Heaven zich ook daar bewust van. Als hij zijn gevoelens niet onder controle zou hebben, klopt hij voor hulp aan (dat heeft hij ook geschreven, maar daar wordt natuurlijk weer overheen gelezen).
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:29:54 #255
395200 deadprez
One more rail
pi_142825458
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:26 schreef rosability het volgende:
Hij erkent zijn gevoelens weliswaar, maar is niet van plan om zijn gevoelens of fantasieën tot uiting te gaan brengen.
Ja omdat hij daar zelf problemen mee kan krijgen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142825505
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja omdat hij daar zelf problemen mee kan krijgen.
Tuurlijk joh, zo moeilijk is het niet er mee weg te komen als ik naar Thailand verhuis; er zijn zelfs landen waar het geheel legaal is. Daar ga ik niet heen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142825529
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:26 schreef rosability het volgende:
Als hij zijn gevoelens niet onder controle zou hebben, klopt hij voor hulp aan (dat heeft hij ook geschreven, maar daar wordt natuurlijk weer overheen gelezen).
TS heeft zoveel geschreven. TS heeft vooral hele tegenstrijdige dingen geschreven. Nu komen er ineens mensen meedoen aan het topic die maar de helft hebben meegekregen van de dingen die TS allemaal heeft beweerd. Maar ze weten ineens wel allemaal precies hoe het zit.
pi_142825554
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, zo moeilijk is het niet er mee weg te komen als ik naar Thailand verhuis; er zijn zelfs landen waar het geheel legaal is. Daar ga ik niet heen.
Wist je dat indien het in een ander land legaal is en je hier terugkomt je hier gestraft kan worden?
  maandag 28 juli 2014 @ 20:32:39 #259
395200 deadprez
One more rail
pi_142825574
quote:

[..]

Zelfs in Duitsland al als ik me niet vergis. Maar goed, ik denk dat ik me verder ook buiten de discussie ga houden. Ik heb het andere topic niet goed kunnen volgen door de weggehaalde posts, dus kan verder ook niet echt oordelen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_142825587
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:32 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Wist je dat indien het in een ander land legaal is en je hier terugkomt je hier gestraft kan worden?
Ja, maar niet als ik een andere nationaliteit aanneem :s)
pi_142825590
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

TS heeft zoveel geschreven. TS heeft vooral hele tegenstrijdige dingen geschreven. Nu komen er ineens mensen meedoen aan het topic die maar de helft hebben meegekregen van de dingen die TS allemaal heeft beweerd. Maar ze weten ineens wel allemaal precies hoe het zit.
Jij liegt gewoon. Zoals dit:
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef oksel12 het volgende:
Demon heeft ook gezegd te overwegen de grens over te trekken naar gebieden waar dat het geval is. Daarmee heeft Demon dus verklaart wel degelijk te overwegen om deze seksualiteit te praktiseren.
Terwijl er dit in het topic staat:
quote:
Nee, ik had het over mogelijk verhuizen naar een land waar op het moment dat je in de buurt van een kind komt ouders niet meteen doen alsof je ze wat aan probeert te doen en waar je dus ook gewoon een normale omgang kan hebben.
pi_142825598
quote:

[..]

Dan ga je er niet heen, dan ga je er wel heen. Jij zegt steeds iets anders. Nu wil je vooral een goede indruk maken op de later deelnemende volgers.
pi_142825641
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Dan ga je er niet heen, dan ga je er wel heen. Jij zegt steeds iets anders. Nu wil je vooral een goede indruk maken op de later deelnemende volgers.
Ik heb niet gezegd dat ik er heen wilde gaan, niet 1 keer, dat is weer een van je hersenspinsels, een waanidee. Zoek hulp!
pi_142825658
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:33 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ik ga liever om met iemand die gevoelens heeft voor jongere jongens (maar niet in de praktijk brengt) dan dat ik omga met iemand die zonder enige aanleiding mensen voor pedoseksueel uitscheldt.

De enige die zich in dit topic kwalijk gedraagt, ben jij, met je valse aantijgingen. Hoepel fijn een eind op.
pi_142825695
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ik heb hemzelf die vraag gesteld, wat hij zou doen met dat risico en ik heb ook dat topic doorgelezen. Daarbij, iemand die echt kwaad in de zin heeft, gaat natuurlijk niet zo'n verhaal op een forum als Fok plaatsen. Dan zou het wel erg makkelijk worden voor justitie, als hij van plan was iets strafbaars te gaan doen ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door rosability op 28-07-2014 20:41:26 ]
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_142825713
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, maar niet als ik een andere nationaliteit aanneem :s)
Meneer heeft het duidelijk allemaal goed bestudeerd. En dan nog beweren dat hij geen enkele intentie heeft om het in de praktijk te brengen.

Waarom zou ik me intensief verdiepen in mijn rechten bij het uitvoeren van een misdrijf als ik niet van plan ben dat misdrijf ooit uit te voeren?
pi_142825743
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:36 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Meneer heeft het duidelijk allemaal goed bestudeerd. En dan nog beweren dat hij geen enkele intentie heeft om het in de praktijk te brengen.

Waarom zou ik me intensief verdiepen in mijn rechten bij het uitvoeren van een misdrijf als ik niet van plan ben dat misdrijf ooit uit te voeren?
Omdat sommige mensen niet de heledag naar SBS6 kijken en nog iets meekrijgen van de wereld, zo ingewikkeld is het niet.
pi_142825748
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:32 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Jij liegt gewoon. Zoals dit:

[..]

Terwijl er dit in het topic staat:

[..]

Mens houd jij gewoon eens je kop. Je hebt ook net 1 post gelezen van de 300 en doet nu alsof je het hele topic van A tot Z hebt gevolgd.
pi_142825810
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:34 schreef Homijn het volgende:

[..]

Ik ga liever om met iemand die gevoelens heeft voor jongere jongens (maar niet in de praktijk brengt) dan dat ik omga met iemand die zonder enige aanleiding mensen voor pedoseksueel uitscheldt.

De enige die zich in dit topic kwalijk gedraagt, ben jij, met je valse aantijgingen. Hoepel fijn een eind op.
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:34 schreef Homijn het volgende:

[..]

Vast. Gezellig samen CP kijken.

Ik beschouw het als een compliment dat jij niet met mij wilt optrekken, en het gevoel is dan ook geheel wederzijds!
pi_142825829
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Mens houd jij gewoon eens je kop. Je hebt ook net 1 post gelezen van de 300 en doet nu alsof je het hele topic van A tot Z hebt gevolgd.
Ik heb het grootste deel van de mensen hier een kopie van het originele topic toegestuurd. ^O^
  maandag 28 juli 2014 @ 20:40:03 #271
395200 deadprez
One more rail
pi_142825832
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:39 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Vast. Gezellig samen CP kijken.
Dit slaat natuurlijk nergens op hè.
Stop the violence
Down with the hate
pi_142825846
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

En opnieuw lieg je, ik heb het topic vanaf het begin gevolgd. Echter heb ik me toen niet in de discussie gemengd.
pi_142825862
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op hè.
Tuurlijk wel, want dat heb ik volgens het waanbeeld van GdlT ook gezegd natuurlijk. Wil je btw een kopie van het topic?
  maandag 28 juli 2014 @ 20:41:07 #274
395200 deadprez
One more rail
pi_142825883
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, want dat heb ik volgens het waanbeeld van GdlT ook gezegd natuurlijk. Wil je btw een kopie van het topic?
Ja hoor, stuur maar door als je wilt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_142825895
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:36 schreef rosability het volgende:

[..]

Ik heb hemzelf die vraag gesteld, wat hij zou doen met dat risico en ik heb ook dat topic doorgelezen. Daarbij, iemand die echt kwaad in de zin heeft, gaat natuurlijk niet zo'n verhaal op het internet plaatsen. Dan zou het wel erg makkelijk worden voor justitie, als hij van plan was iets strafbaars te gaan doen ;)
Hoezo? Wie wil het natrekken. Ze doen er toch niets mee aangezien TS zogezegd ''nog niets'' heeft fout gedaan.

Dus wanneer iemand hem aan zou geven leggen ze het naast zich neer en zal ook niemand erachteraan gaan om te ontdekken wie TS is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')