Dat is wel zielig.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude baas die na het verliezen van een argument mij vertelde dat ik mijn mond moest houden met mijn 'MBO'.
niet mijn winkel, halve kont staat open slet, vervolgdelen sydney, etc etcquote:
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij noemt mensen fahise en hebt altijd een psycho bui.
Nietusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Dames, kunnen jullie het niet laten voor wat het is?
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
true.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan is de kans kleiner
Heb btw bbq vlees gehad. En cacik. En tatli. En sarma.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Doe even een kleine samenvatting voor de mensen die meelezen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee? Dit topic zou sowieso uitsterven zonder ons gebitch.
Jij gaat nog door over topics van 2009quote:Op zondag 27 juli 2014 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er worden hier om de haverklap woorden uitgedeeld die obviously niet gemeend zijn maar juist als grap zijn bedoeld. Wist ik veel dat jij je daar zo druk om zou maken. Een paar sec daarna is jou nog eens duidelijk gemaakt dat het niet gemeend was. Dat jij daar nog steeds over doorgaat zegt meer over jouw 'psycho' zijn dan over mij.
Nee, dat was jij weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij gaat nog door over topics van 2009
Ga weg. Dit topic gaat spetterend ten einde.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef zarGon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |