Meestal krijg je alleen de eerste twee seizoenen echt exceptionele spelers, maar voor de rest is het vaak hopen dat er in 5 seizoenen een keer iemand bij zit die een degelijke speler kan worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:42 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, dat is een nieuwe...
Waar al die miljoenen voor het maximaal 5 sterren upgraden van al mn jeugd-opleiding/faciliteiten/HoYD wel allemaal niet goed voor zijn
[ afbeelding ]
nooit gemerkt, ik ga het spel nu deinstalleren.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robben gaat altijd snel achteruit na zijn 30e.
Dat je dat nog niet gedaan hebt nadat Babel geen 5 sterren kreegquote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
nooit gemerkt, ik ga het spel nu deinstalleren.
Bij mij heeft ie tot zijn 31e gevoetbald bij Kayserispor en is ie daarna gestopt met voetballenquote:Op maandag 28 juli 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robben gaat altijd snel achteruit na zijn 30e.
Bij mij ging hij op zijn oude dag nog naar Celticquote:Op maandag 28 juli 2014 01:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie tot zijn 31e gevoetbald bij Kayserispor en is ie daarna gestopt met voetballen
Ik krijg heel af een toe 1 of 2 met 4 sterren. Dat is het ook wel. Wat dat betreft is het dramatisch gesteld in het spel.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:42 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Euh, dat is een nieuwe...
Waar al die miljoenen voor het maximaal 5 sterren upgraden van al mn jeugd-opleiding/faciliteiten/HoYD wel allemaal niet goed voor zijn
[ afbeelding ]
Sterren zeggen op een gegeven moment niet zoveel meer als je eigen team beter wordt. Een 3.5* kan een betere potentieel hebben dan een 5* speler, hangt allemaal af van hoe je eigen team isquote:Op maandag 28 juli 2014 08:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik krijg heel af een toe 1 of 2 met 4 sterren. Dat is het ook wel. Wat dat betreft is het dramatisch gesteld in het spel.
Dat en ook de kwaliteit van het staflid dat die sterren "uitdeelt"quote:Op maandag 28 juli 2014 08:49 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sterren zeggen op een gegeven moment niet zoveel meer als je eigen team beter wordt. Een 3.5* kan een betere potentieel hebben dan een 5* speler, hangt allemaal af van hoe je eigen team is
Ik kreeg de 1ste keer 1tje van 4 sterren, dus was wel dramaquote:Op maandag 28 juli 2014 08:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik krijg heel af een toe 1 of 2 met 4 sterren. Dat is het ook wel. Wat dat betreft is het dramatisch gesteld in het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Gewoon club uit de League 2 ja. Is nog een uitdaging genoegquote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 2e CL-winst op rij.. tja, en euh.. wat nu?
Meest succesvolle game die ik ooit in een FM gehad heb.
Misschien maar eens opnieuw beginnen met een bijzonder klein clubje in Engeland?
Mansfieldquote:Op maandag 28 juli 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon club uit de League 2 ja. Is nog een uitdaging genoeg
Beter onderhandelen bij contractquote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe ga je nou de eindeloze stroom gezeik en gekanker van spelers tegen? Ik word er een beetje moe van om telkens te moeten lezen 'ik ben niet te spreken over hoe je hier mee omgaat', nadat alwéér een reserve speler z'n zin niet heeft gekregen.
En het draait er keer op keer uit dat ze zichzelf op de transferlist zetten en ongelukkig worden. Ja tenzij ik ze een basisplaats beloof![]()
![]()
Ik heb die spelers meegekregen uit het vorige bewindquote:
Ipv Key Player of First ze op Team Rotation instellen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb die spelers meegekregen uit het vorige bewindwat moet er dan aan hun contract veranderen?
Wereldkampioen worden met San Marino. Succes.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, 2e CL-winst op rij.. tja, en euh.. wat nu?
Meest succesvolle game die ik ooit in een FM gehad heb.
Misschien maar eens opnieuw beginnen met een bijzonder klein clubje in Engeland?
Ik denk dat ik voor het WK voor Clubs met Mansfield gaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wereldkampioen worden met San Marino. Succes.
Hier was Zanetti bijna 43 toen hij zijn laatste wedstrijd voor Inter speeldequote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef Scorpie het volgende:
Mitchell Dijks is op zijn 37e nog actief voor SC Heerenveen (2030).
Wtfquote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Transfers zijn best makkelijk te doen dit jaar
[..]
Ik denk dat ik voor het WK voor Clubs met Mansfield ga
Dafuqquote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij transfers staat er volgens mij dat je het deel van de zaakwaarnemer kan kopen
Goede speler wel die Ewandroquote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef Super-B het volgende:
[..]
Oeps.. Ik zag het eroverheen.![]()
Thanks!
GenieScoutquote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef Super-B het volgende:
[..]
Echt wel! Volgens genie scout ook!
[ afbeelding ]
IE staat aan omdat het geluid niet verlaagd wordt door FM. Bij Chrome is dat wel het geval. Dus ik gebruik voor Youtube altijd IE, mits ik tegelijk FM speel.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GenieScout
Internet Explorer
Dubbele taakbalk
Nooit last van met Chrome en FM tegelijk aanquote:Op maandag 28 juli 2014 21:52 schreef Super-B het volgende:
[..]
IE staat aan omdat het geluid niet verlaagd wordt door FM. Bij Chrome is dat wel het geval. Dus ik gebruik voor Youtube altijd IE, mits ik tegelijk FM speel.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik voor het WK voor Clubs met Mansfield ga
Je kan gewoon een MU Data update downloaden hoor. Alle recente transfers en degradaties/promoties erbij inbegrepenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan het niet opbrengen om een nieuwe game te starten zonder alle nieuwe transfers![]()
Wanneer komt FM 15 uit? November of zo?
Idd, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een MU Data update downloaden hoor. Alle recente transfers en degradaties/promoties erbij inbegrepen
Er is daar ook een database waar de hele Nederlandse competitiestructuur is aangepast. Is wel beter, want ik vind als JL club spelen tegen de Jong-teams echt kut. Dat ze niet kunnen degraderen enzoquote:Op maandag 28 juli 2014 22:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook gedaan.
Bij Feyenoord zijn ook de financiën aan gepast, geen schulden meer en 8mln transferbudget
Geen last van gehad moet ik zeggen. Niet dat ik vaak in de JL speel, maar altijd als ik het doe is mijn ervaring dat die Jong-teams 3x 6 gratis punten opleverenquote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is daar ook een database waar de hele Nederlandse competitiestructuur is aangepast. Is wel beter, want ik vind als JL club spelen tegen de Jong-teams echt kut. Dat ze niet kunnen degraderen enzo
Ik heb er wel eens ongelukkig van verlorenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen last van gehad moet ik zeggen. Niet dat ik vaak in de JL speel, maar altijd als ik het doe is mijn ervaring dat die Jong-teams 3x 6 gratis punten opleveren
Bij mij hebben die Jong-teams altijd meer dan 100 tegengoalsquote:Op maandag 28 juli 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens ongelukkig van verloren
Ze eindigen wel standaard laatste, waardoor de nummer 17 van de 20 clubs standaard degradeertquote:Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij hebben die Jong-teams altijd meer dan 100 tegengoals
quote:
quote:
Jullie doen nou allemaal net alsof het echt moeilijk isquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi tijdstip voor een doelpunt:
[ afbeelding ]
Ja maar die gozer die je net verkocht had geen ene tering gepresteerd aan zijn gemiddelde te zienquote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie doen nou allemaal net alsof het echt moeilijk is
[ afbeelding ]
Gewoon een speler vol laten trainen en tutoren met hele goede faciliteiten en door goede spelers, worden ze vanzelf meer waard.
Boahh hij liep toch 14 uit 31 bij FC Porto uit zn laatste 3 jaar voor ik hem op 1 januari weg stalquote:Op maandag 28 juli 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die gozer die je net verkocht had geen ene tering gepresteerd aan zijn gemiddelde te zien
Had ik ook hoor met mijn game. Ik had met Volendam toen een spits die gemiddeld 25 goals maakte per seizoen en 21 was, en kwamen er meteen biedingen van 90 miljoen. Die ik toen heb afgewezen omdat ik toch wist dat ik niet nog zo'n goede spits zou krijgen en geld zat hadquote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Boahh hij liep toch 14 uit 31 bij FC Porto uit zn laatste 3 jaar voor ik hem op 1 januari weg stal
Maar het is wel een beetje jammer hoe makkelijk het gaat.
Helemaal als je in gedachte houdt dat ik voor mijn Champions League winnende spelers gewoon niet meer als 25 miljoen geboden krijg.
Het lijkt wel of dat het spel af en toe geen onderscheid kan maken tussen presterende spelers en niet presterende spelers.
nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die berichten van de supporters dat iemand een miskoop is terwijl hij net 40 minuten heeft gespeeld in de eerste wedstrijd van het seizoen
Hier vooral de supporters die zeuren over het feit dat speler X na 2 jaar nog niet aan spelen is toegekomen. Knul van 16 (toen 14) waar ik 2 ton voor heb betaaldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die berichten van de supporters dat iemand een miskoop is terwijl hij net 40 minuten heeft gespeeld in de eerste wedstrijd van het seizoen
Ik heb een keer een blank ventje met een ginger "bijna afro" gehadquote:
Nope.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Raptor1985 het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij Groningen het vrijwel elke game (te) goed doet in de eredivisie?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:52 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Oke, vaag. Bij mij spelen ze vaak mee om plaatsen 1 t/m 3. Beetje onrealistisch.
Hoe kan wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef RetRy32 het volgende:
WTF?!
HOE KAN DIT NOU WEER...
[ afbeelding ]
Alle stats omlaag uit het niets.quote:
Hier doen ze vaak ook mee in top5.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Raptor1985 het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij Groningen het vrijwel elke game (te) goed doet in de eredivisie?
Top 5 is wel redelijk normaal inderdaad. Vitesse doet het hiet ook altijd wel goed. Maar in deze game is Groningen in het eerste seizoen 2e geworden, 2e seizoen werden ze wel slechts 10e. En nu staan ze weer 2e. best overdrevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier doen ze vaak ook mee in top5.
Bij mij doet Vitesse meestal ook lang mee in de top3, maar de afgelopen 8 seizoenen zijn alleen Ajax en PSV landskampioen geworden in Nederland.
Dat gebeurd altijd wel. Is tijdelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alle stats omlaag uit het niets.
En dan toch nog een betere voetballer geworden zijn in de afgelopen 2 maanden terwijl hij niet beter is geworden.
Bij mij is dat Utrecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef Raptor1985 het volgende:
Blessure gehad?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alle stats omlaag uit het niets.
En dan toch nog een betere voetballer geworden zijn in de afgelopen 2 maanden terwijl hij niet beter is geworden.
Post je tactieken en opstellingen eens? Ben wel benieuwd naar je achterhoedequote:Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Met Feyenoord begonnen met de nieuwste MU Update. Blijkbaar hoefde ik maar 1 CL-voorronde te spelen? Die heb ik gewonnen en zit nu al in de poule
Maar goed, ik vind het primaMoest tegen Napoli en heb een 5-3-2 counteropstelling gemaakt. Eerste wedstrijd was in De Kuip en daar speelde ik ze helemaal weg. Uiteindelijk 3-0 gewonnen waarbij hun keeper nog een aantal 100% tegenhield. Uit met dezelfde tactiek aangetreden en 1-1 geworden, waarbij hun goal in de blessuretijd pas viel.
Nu een poule met Atletico Madrid, Juventus en Sporting Lissabon dus dat zal wel uitschakeling betekenenIk ga gewoon weer iig lekker 6 potjes met m'n 5-3-2 spelen en dan zie ik het wel
In de eredivisie "gewoon" een aanvallende 4-2-3-1 waarmee ik nu op 12 uit 4 sta met doelcijfers 12-2. Tegenstanders waren Dordrecht, Twente, PEC en Cambuur. Schaken doet het uitstekend met 5 goals en 2x MotM en ook Boetius heeft 4 goals en 2x MotM.
Nu moet ik naar de Arena en twijfel ik stevig of ik ook daar de 5-3-2 moet gaan gebruiken. Het liep wel erg lekker tegen Napoli, maar die zijn nog wel even een stukje sterker dan Ajax en Schaken en Boetius zijn toch wel de beste spelers gebleken in de Eredivisie en die staan in de 5-3-2 er allebei naast.
had ik al gedaan, 'sorry ben niet voluit gegaan' NEE IK MERK HETquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef ambiance het volgende:
Zonee, ff waarschuwing geven om slechte training prestaties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |