er mag wel wat voor de breedte achterin bijkomen...... nu mag je hopen dat iedereen fit blijftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met Arias, Bruma en Willems hebben we i.i.g. 3 van de 4 basisspelers voor in de verdediging.
Verder is Brands op het moment bezig met een verdediger van Riverplate. Die ken ik verder niet, dus dat is lastig oordelen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben we die nog niet gehaald dan?
Ja, lekker daadkrachtig na anderhalf jaar gezeur.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
Het contractvoorstel van Bakkali is ingetrokken, PSV is er klaar mee om aan het lijntje gehouden te worden. Dat zegt Elfrink. Prima nieuws, goed signaal.![]()
Zegt helemaal niks, als Bakkali toch wil blijven dan gaan beiden partijen weer om tafel..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
Het contractvoorstel van Bakkali is ingetrokken, PSV is er klaar mee om aan het lijntje gehouden te worden. Dat zegt Elfrink. Prima nieuws, goed signaal.![]()
Lekker.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Hij gaat lekker een (half) jaartje lekker ballen in de JL en dan lekker voor (vrijwel) niks weg
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
Jep, het glas is halfleeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, lekker daadkrachtig na anderhalf jaar gezeur.
Hopelijk bieden ze hem dan een jeugd-prestatiecontractje aan. Maar ik verwacht dat PSV hem voor een prikkie+doorverkooppercentage van de hand gaat doen deze zomer. In de aanbieding ermee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks, als Bakkali toch wil blijven dan gaan beiden partijen weer om tafel..
Kan nog steeds ver komen maar PSV had dit gewoon slimmer moeten spelen. Een club die zichzelf voor lul laat zitten door een 17 jarig Belgjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan nog steeds ver komen maar PSV had dit gewoon slimmer moeten spelen. Een club die zichzelf voor lul laat zitten door een 17 jarig Belgje
Wat vind je meevallen? PSV blijft braaf achter een blaag aanlopen ze hadden een Hamlapje moeten doen dan was het zo afgelopen.quote:
Beleid hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ze wilden die jongen liever houden, ik snap dat wel. Hoop geouwehoer wat lang duurde maar voor lul gezet zijn? Mwa.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind je meevallen? PSV blijft braaf achter een blaag aanlopen ze hadden een Hamlapje moeten doen dan was het zo afgelopen.
Wordt gewoon rustig gebracht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Ach, na Toivonen en Labyad had PSV nu veel eerder in moeten grijpen joh. Spelers lachen zich dood.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze wilden die jongen liever houden, ik snap dat wel. Hoop geouwehoer wat lang duurde maar voor lul gezet zijn? Mwa.
Dat zeg ik toch. Het geouwehoer duurde te lang.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, na Toivonen en Labyad had PSV nu veel eerder in moeten grijpen joh. Spelers lachen zich dood.
Mee eens. PSV is door Labyad voor lul gezet. Nu niet. Dit duurde wel te lang, maar als PSV nu voet bij stuk houdt en niet terugkrabbelt als Bakkali ineens wel weer wil blijven, dan valt het nu allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze wilden die jongen liever houden, ik snap dat wel. Hoop geouwehoer wat lang duurde maar voor lul gezet zijn? Mwa.
Er is een paar maanden onderhandeld. Dat is niet ongebruikelijk. En wat hadden ze dan moeten doen? PSV is de hele zomer vrij duidelijk geweest en volgt wat ze gezegd hebben. Ik zie niet zo zeer waar dit vergelijkbaar is met Toivonen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, na Toivonen en Labyad had PSV nu veel eerder in moeten grijpen joh. Spelers lachen zich dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |