ik ga mijn post even nalezen en kijken waar ik beweer dat de verlossers eraan komenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar of dat wat gaat doen? Arias, ok. Maar we moeten niet verwachten dat Depay nu het ene na de andere spectaculaire doelpunt zal maken en iedereen voorbij gaat, en dat Wijnaldum opeens de 16 in rent en geweldige assists gaat geven. Wijnaldum gaat niet spelen zoals bij Oranje. Die neemt gewoon zijn oude rol weer in. Net als dat Van Bommel niet speelde zoals in het buitenland. Dat werd gewoon de naar voren rennende aanvallende middenvelder die nutteloos iedere bal naar voren peerde wat voor iets als 'opbouwen' moest door gaan.
Wanneer dat soort spelers bij PSV terug komen willen ze opeens beslissend zijn en van alles doen wat ze hooguit bij momenten kunnen.
Klopt, zijn passeerbewegingen mag ie aan gaan werken, sowieso in drukte heeft ie veel moeite maar zijn voorzetten zijn gevaarlijk, prachtige bal ook op Luuk de Jong. Kan daar wel van genieten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond hem ook prima. Staat tegen twee man te voetballen. Het is sowieso geen speler met een geweldige passeerbeweging. Voor iemand die moet kunnen lopen heeft hij toch een paar goede voorzetten voor gekregen. Minimaal 3 waren gewoon concrete scoringskansen.
Maar ik hoop niet dat dat het vaste spelletje wordt en dat er ook gewoon echte kansen gecreëerd worden.
vreemd van de grens ook, die moet toch echt gezien hebben dat hij geraakt werd ook al viel hij wel weer theatraalquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet was echt heel slecht.
Jozefzoon viel wel aardig in. Kreeg er nog een mooi cadeautje van de scheids voor.
De pizzabakker is al onderwegquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef rubbereend het volgende:
Bakkali heeft trouwens zijn zaakwaarnemer aan de kant gezet
Dankjewel, is er toch 1 Nederlandse club die de eer hoog kan houden...quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:40 schreef Herqules het volgende:
Extreem knappe prestatie! Gefeliciteerd
Zo is dat maar net pik! Laat je niet gek makenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankjewel, is er toch 1 Nederlandse club die de eer hoog kan houden...
He is going mentaltwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 21:19:01Bakkali heeft trouwens z'n zaakwaarnemer Frenay aan de dijk gezet, #PSV mag alleen nog communiceren met een advocaat van de familie. reageer retweet
Dat PSV hier nog tijd en energie in steektquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Doublepain het volgende:
He is going mentaltwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 21:19:01Bakkali heeft trouwens z'n zaakwaarnemer Frenay aan de dijk gezet, #PSV mag alleen nog communiceren met een advocaat van de familie. reageer retweet
Kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat doen ze nu toch ook? Zit niet bij de selectie, mag vertrekken en contractvoorstel is ingetrokken. Als hij nu alsnog bij wil tekenen moet er gewoon opnieuw onderhandeld worden, al denk ik dat ze hem liever kwijt dan rijk zijn, alleen ga je dat natuurlijk niet hardop in de media verkondigen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat PSV hier nog tijd en energie in steektZe moeten echt even een voorbeeld stellen van die knul zoals Frankie dat met Sulejmani heeft gedaan. Dan maar een talent laten lopen en wat knaken afschrijven, maar PSV is ondertussen niet serieus meer te nemen. Stoere praat, maar zodra die puber een keer laat vallen dat hij wellicht toch wil verlengen staan ze alweer met een contract klaar en willen ze weer verder
Bedankt, het was zwaar bevochten en we hadden de scheids tegen maar het is toch maar mooi geflikt!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:40 schreef Herqules het volgende:
Extreem knappe prestatie! Gefeliciteerd
Verstandig persoon die ver gaat komen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Voor 2,5 miljoen kan je denk ik wel een verdediger van halen, hoewel dat niet gaat gebeuren al is het 25 miljoen.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 22:16:18Atletico Madrid en #PSV zijn akkoord over een transfersom van 2,5 miljoen voor #Bakkali. Goed bedrag, denk dat het niet betaald zal worden. reageer retweet
Je kan voor niks wel een verdediger halen. Kijk maar naar Feyenoord. Vraag is wat je er voor krijgtquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Voor 2,5 miljoen kan je denk ik wel een verdediger van halen, hoewel dat niet gaat gebeuren al is het 25 miljoen.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 22:16:18Atletico Madrid en #PSV zijn akkoord over een transfersom van 2,5 miljoen voor #Bakkali. Goed bedrag, denk dat het niet betaald zal worden. reageer retweet
Ik zie hier een zeer goede real life soap in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:40 schreef Lemming22 het volgende:
Ik denk dat PSV John Troost fulltime op Bakkali moet zetten. Dan wil hij vast eindelijk wel weg.
Alleen die eerste.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zat in het stadion maar dacht 2x aan een.penalty, maar ipv daarvan trekt tie gwoon 2x geel..... wtf
Was het 2x een schwalbe?
Dat was imho ook echt geen schwalbe. Die 2e was gewoon een 100% penaltyquote:
Meh. Hij ging wel heel opzichtig naar de grond. Kan goed dat hij ergens geraakt werd, maar de val was niet echt natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was imho ook echt geen schwalbe.
Ik vind het altijd zo'n gezeik, als je op snelheid en tijdens een actie zelfs maar licht geraakt wordt lig je gewoon al snel. Zelfs zónder geraakt te worden kan je al makkelijk vallen als je net eventjes met een paar noppen verkeerd op een polletje terecht komt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Hij ging wel heel opzichtig naar de grond. Kan goed dat hij ergens geraakt werd, maar de val was niet echt natuurlijkTweede was idd een pingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |