Maar zojuist hebben ze wel Lukovic binnen gehengeld voor Jong PSV, puur voor de breedte en zijn lengte, vermoed ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Defour, zo luiden de berichten, gaat waarschijnlijk vandaag of een van de komende dagen tekenen. Wijnaldum hoop ik niet zou erg jammer zijn.
Klopt, talent, maar zou best wat kunnen worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maar zojuist hebben ze wel Lukovic binnen gehengeld voor Jong PSV, puur voor de breedte en zijn lengte, vermoed ik
Geen idee, maar de selectie van Jong Oranje was niet al te groot, dus mij best dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:19 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Klopt, talent, maar zou best wat kunnen worden.
Ik heb zin om jou er van te betichten dat je te koop loopt met je eigen domheid. Bij dezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:10 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Integendeel, denken dat je jongeren van vijftig jaar geleden met die van nu kan vergelijken qua verwendheid, dat is dom en als je het daar niet mee eens bent, prima, doe waar je zin in hebt.
Dat is dan heel dom van je om te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb zin om jou er van te betichten dat je te koop loopt met je eigen domheid. Bij dezen.
We zullen zien inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Geen idee, maar de selectie van Jong Oranje was niet al te groot, dus mij best dit.
bonussen om naar 8 miljoen te komen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zijn zaakwaarnemer zegt steeds dat Defour heel graag naar PSV komt. Gister ook weer. Zullen ze wel met bonussen gaan werken om aan de transfersom te voldoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is Defour nu wel of niet een groot talent? Ik weet dat hij op het WK weinig klaarmaakte maar ik heb te weinig van de Belgische competitie gezien om zijn kwaliteiten in te schatten en van Persie maakte op het WK ook weinig klaar terwijl hij bij een club een weergaloze speler is.Toen hij in België speelde was hij een groot talent en één van de beste van de competitie daar. Althans, dat vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja, maar daar is de tegenstand ook zwak, net als hier trouwens al ligt het niveau van de Nederlandse competitie wel nog iets hoger, maar als je veel geld wil betalen voor een speler dan moet hij naar mijn mening ook internationaal het verschil kunnen maken of nationaal het verschil kunnen maken tussen wel of niet CL halen (dat kan al snel 10 miljoen Euro verschil maken). Kortom, is het bedrag wat PSV wil betalen voor hem gerechtvaardigd voor wat hij de laatste jaren heeft laten zien?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen hij in België speelde was hij een groot talent en één van de beste van de competitie daar. Althans, dat vind ik.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is Defour nu wel of niet een groot talent? Ik weet dat hij op het WK weinig klaarmaakte maar ik heb te weinig van de Belgische competitie gezien om zijn kwaliteiten in te schatten (van de Portugese competitie kan ik helemaal niets zien) en van Persie maakte op het WK ook weinig klaar terwijl hij bij een club een weergaloze speler is.Was een technisch begaafde middenvelder en speelde ooit bijna voor Ajax. Echter is daar niks meer van over sinds hij naar Portugal is gegaan en kan hij er vrij weinig meer van. Als je daar meer dan 3 miljoen voor gaat betalen dan ben je helemaal van de pot gerukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zal het wel een miljoen of 5-6 wordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was een technisch begaafde middenvelder en speelde ooit bijna voor Ajax. Echter is daar niks meer van over sinds hij naar Portugal is gegaan en kan hij er vrij weinig meer van. Als je daar meer dan 3 miljoen voor gaat betalen dan ben je helemaal van de pot gerukt.
Dat is alsnog veel te veel imoquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zal het wel een miljoen of 5-6 worden
Cocu of Faber waarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft het verzonnen om Locadia in te zetten als linksbuiten?
dat was ook de grapquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is alsnog veel te veel imo
Slordig, veel routines ogen nog fragiel, dus vaak balverlies en een te laag baltempo. Ergens wel verwacht, tegen een verdedigend ingestelde tegenstander die meer ritme heeft. PSV wel sterker, maar dat mag ook wel tegen een 2e divisionist uit Oostenrijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan niet kijken, hoe speelt PSV?
Ritzgod ook aardig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef Heufd het volgende:
Niet best. Luuk de Jong speelt wel aardig.
Hij loopt nu al één op één. Topaankoopquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef tja77 het volgende:
Fijn voor de Jong dat hij in zijn eerste wedstrijd waar het om het echie gaat, meteen scoort.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:29:28Brands meldt dat #PSV nu rond is met #Atletico over #Bakkali. Ik begreep vandaag vanuit zijn kamp dat hij er niet naar toegaat. reageer retweet
Arias, Depay en Wijnaldum geven je natuurlijk nog wel een kwaliteitsimpuls. Dat moet wat schelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef Kenju het volgende:
Typisch saaie kutwedstrijd van PSV.... Ik zou willen zeggen dat dit een uitzondering is, maar het gros van de wedstrijden zijn zo geweest het afgelopen seizoen. Totaal niet in staat om tot een systeematisch kloppend spel te komen. Nu staan ze te klooien tegen een 1e divisionist uit Oostenrijk.
Hopelijk wordt het spel spoedig beter, maar dergelijke groei zie je maar zelden.
Zelfs Barcelona is niet goed genoeg voor dat ventje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:29:28Brands meldt dat #PSV nu rond is met #Atletico over #Bakkali. Ik begreep vandaag vanuit zijn kamp dat hij er niet naar toegaat. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |