quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
En trouwens, succes met twee menstruerende vrouwen. Hun periode gaat zich aan elkaar aanpassen.
Again: doe wat je wil. Maar ik vind het viesquote:Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jawel, want daarmee toon je aan dat je niet buiten je eigen kaders kunt denken. Ik ben niet homoseksueel, dus 'gatverdamme!!'. Ik ben niet 80, dus 'gatverdamme, dat die man van 78 het met een vrouw van 80 doet'.
Hey, JIJ bent degene die om verbieden gilt...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig om te zien hoe progressieve linksen consistent mensen als kortzichtig wegzetten.
Nee, maar nu hebben we wel weer genoeg van je gelezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Again: doe wat je wil. Maar ik vind het viesIs het uiten van een mening verboden?
Onzin; het is een 'oh wat errug' "argument". Hoe noem je dat ook alweer?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is een uitstekende vergelijking. Een veranderend seksueel moraal.
iemand hier wil tipsquote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef tailfox het volgende:
Hoe begin je zoiets vraag ik me altijd af
Ik begrijp ook niet waarom je een reactie verwacht. Wees gewoon stil. Ik wil de discussie niet eens aangaan? Dit is niet mijn topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, maar nu hebben we wel weer genoeg van je gelezen. Move on, zoals je zelf al zei.
Wat hebben haar eventuele kinderen er mee te maken dat zij nu een verhouding heeft met 2 mensen ipv 1?quote:
Dat is inderdaad iets raars.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
En trouwens, succes met twee menstruerende vrouwen. Hun periode gaat zich aan elkaar aanpassen.
Fabeltje.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
In de jaren 70 kon er veel meer, zeggen ze. Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven, maarja, ze zeggen het (mijn moeder ook).quote:
Ja, het werd maatschappelijk wat meer geaccepteerd dan nu, maar het was alsnog niet normaal hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef Yaaar het volgende:
[..]
In de jaren 70 kon er veel meer, zeggen ze. Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven, maarja, ze zeggen het (mijn moeder ook).
Whehehe.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat past wel in het huidige tijdsbeeld. Alles wat een milimeter buiten je eigen, persoonlijke comfortzone past verbieden. Erop spugen. Mensen belachelijk maken. Iedereen die boven het maaiveld uitsteekt, op transport. Niks gunnen. Aanpassen! Ga maar ongelukkig zitten wezen in je rijtjeshuis met je bouvier en pittig korte kapsel. Dat moet Insomnia tenslotte ook.
Toch gek, dacht dat men vroeger wat preutser was enzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het werd maatschappelijk wat meer geaccepteerd dan nu, maar het was alsnog niet normaal hoor.
Er zijn genoeg reacties te vinden in dit topic van mensen die zeggen 'dat het hun ding niet is' maar TS wel veel succes en liefde toewensen. Waarom krijgen die niet de reacties zoals jij die krijgt? Heb je je dat al eens afgevraagd?quote:
Dit dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg reacties te vinden in dit topic van mensen die zeggen 'dat het hun ding niet is' maar TS wel veel succes en liefde toewensen. Waarom krijgen die niet de reacties zoals jij die krijgt? Heb je je dat al eens afgevraagd?
Omdat ik het afkeur en niet jan en alleman veel succes en liefde toewens.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg reacties te vinden in dit topic van mensen die zeggen 'dat het hun ding niet is' maar TS wel veel succes en liefde toewensen. Waarom krijgen die niet de reacties zoals jij die krijgt? Heb je je dat al eens afgevraagd? Of... doe je het er om? Vast niet he?.
Omdat het jouw ding niet isquote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het afkeur en niet jan en alleman veel succes en liefde toewens.
Dat zegt heel wat over jou als persoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het afkeur en niet jan en alleman veel succes en liefde toewens.
Ring ring.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zegt heel wat over jou als persoon..
Dát zei ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ring ring.
Andere mening dus ben ik een slecht persoon.
Maar het is wel negatief beladen en aan iemand gericht die gewoon een relatie heeft waar ze gelukkig mee is.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:17 schreef spelletjesman het volgende:
Je mag gewoon zeggen dat je iets vies vindt zonder te beargumenteren waarom lijkt me. Iets vies vinden is vaak sowieso vanuit emoties geredeneerd en net als 'smaak' niet zo goed te beargumenteren (of eigenlijk is het dus smaak maar je snapt het wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |