Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
He kut, net te laatquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 27 juli 2014 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die kutjes komen als een razende voorbij ja
Ben gewoon een gigantische manhoer. Maar over tindermatches gesproken: wat is de meest voorkomende openingszin?quote:
"Deed het pijn?" en "Wat leuk dat we een match zijn"quote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben gewoon een gigantische manhoer. Maar over tindermatches gesproken: wat is de meest voorkomende openingszin?
Hahaha ben ik dan benieuwd naar. Ik laat me altijd versieren. Nee, dat is niet waar. Maar swipen doe ik puur uitquote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
"Deed het pijn?" en "Wat leuk dat we een match zijn"
Manhoeren![]()
Ik zou er wat anders insteken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ben ik dan benieuwd naar. Ik laat me altijd versieren. Nee, dat is niet waar. Maar swipen doe ik puur uit
verveling. Doe eigenlijk niets met matches. Moet ik wellicht ook weer eens wat 'tijd' insteken.
Ah bedankt, dus dat betekent dat ik nog maagd ben. Al die tijd verkeerd gedaan. Nu weet ik ook zeker dat al die tijd gefaked is bij mij...quote:
We zijn gematchedquote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb een match met de naam "Snelle"....
.... Dan vraag je wel een beetje om een foute openingszin
ik ben ook benieuwd op vakantiequote:Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef Kutmanager het volgende:
Oh in Portugal is brak ff tinderen een prima bezigheid trouwens. Komt prima veel leuks voorbij. Maarja, daar heb je daar tinder eigenlijk niet voor nodig.
Darn itquote:Op zondag 27 juli 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik lurk in US en heb jouw foto gezien.
Eerst aan hem vragen of zij weet dat hij op tinder zit. Ik heb ook veel vrienden/vriendinnen die voor de gein samen op tinder gaan zitten kijken en lopen etteren. Soms kom je van die profielen tegen waar er allemaal stelletjes foto's zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Chule het volgende:
Ik ben de vriend (als in: vriendje/partner) van een goede vriendin tegengekomen op Tinder. Hoe the fuck zeg ik dit tegen haar?
Ik weet vrijwel zeker dat zij het niet weet. We hadden het afgelopen week nog uitgebreid over Tinder gehad (quote:Op zondag 27 juli 2014 22:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
Eerst aan hem vragen of zij weet dat hij op tinder zit. Ik heb ook veel vrienden/vriendinnen die voor de gein samen op tinder gaan zitten kijken en lopen etteren. Soms kom je van die profielen tegen waar er allemaal stelletjes foto's zijn
Je kan het ook wat luchtig zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:24 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat zij het niet weet. We hadden het afgelopen week nog uitgebreid over Tinder gehad () en ze zou het me wel verteld hebben. Ik heb haar een berichtje gestuurd dat ik een jongen tegenkwam die een vriendin heeft. Dat ik die vriendin ken en of ik het haar zou moeten vertellen. Beetje lame, maar goed. Ik haat dit.
Ik had het inderdaad luchtig moeten houden, maar ben ik nu te laat mee. Ik denk dat ik haar morgen maar even ga bellen en gewoon vertel. Verschrikkelijk dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het ook wat luchtig zeggen.
'Hee ik wist niet dat die en die ook inmiddels tinder erop heeft gezet'
Of anders gewoon eerlijk zeggen. Zijn hun zaken verder hoe ze dat oplossen.
Waar bemoei je je mee. Het zegt werkelijk echt niks als iemand op tinder zit.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:24 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat zij het niet weet. We hadden het afgelopen week nog uitgebreid over Tinder gehad () en ze zou het me wel verteld hebben. Ik heb haar een berichtje gestuurd dat ik een jongen tegenkwam die een vriendin heeft. Dat ik die vriendin ken en of ik het haar zou moeten vertellen. Beetje lame, maar goed. Ik haat dit.
Ik bemoei me (nog) nergens mee. En het is een goede vriendin van me? Bovendien weet ik ook meer over hun relatiegeschiedenis, genoeg om te weten dat het niet helemaal oké is.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee. Het zegt werkelijk echt niks als iemand op tinder zit.
Ik denk persoonlijk dat het tactischer had geweest om hem er op aan te spreken als eerste. Misschien zegt ie "ja zit ik uit verveling op doe er verder niks mee" nu creëer je mogelijk frictie, aannemende dat ze in een goede relatie zitten dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik bemoei me (nog) nergens mee. En het is een goede vriendin van me? Bovendien weet ik ook meer over hun relatiegeschiedenis, genoeg om te weten dat het niet helemaal oké is.
Hm, dat was misschien wat handiger geweest ja...quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het tactischer had geweest om hem er op aan te spreken als eerste. Misschien zegt ie "ja zit ik uit verveling op doe er verder niks mee" nu creëer je mogelijk frictie, aannemende dat ze in een goede relatie zitten dan.
Dat is niet handig, dan ga je ertussen zitten. Dat moet je bij voorbaat al niet doen want dan heb je het straks zelf gedaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het tactischer had geweest om hem er op aan te spreken als eerste. Misschien zegt ie "ja zit ik uit verveling op doe er verder niks mee" nu creëer je mogelijk frictie, aannemende dat ze in een goede relatie zitten dan.
Dit dus. Ik zou me er niet mee bemoeien verder.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet handig, dan ga je ertussen zitten. Dat moet je bij voorbaat al niet doen want dan heb je het straks zelf gedaan.
Lekker onderbuiken.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik bemoei me (nog) nergens mee. En het is een goede vriendin van me? Bovendien weet ik ook meer over hun relatiegeschiedenis, genoeg om te weten dat het niet helemaal oké is.
Alsnog niet jouw zaken, hou je er buiten. Bovendien is dit meer iets voor een apart topic op R&P, niet het tindertopic.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef Chule het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je match wel zijn hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 01:07 schreef capsize het volgende:
Heb een wellicht domme, maar wel serieuze vraag.Krijg morgen een nieuwe telefoon. Zijn al mijn matches dan weg, of niet? Aangezien ik dan opnieuw moet installeren enzo. Help.
![]()
Volgens mij "moet" je inloggen via Facebook, toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:33 schreef VitDijk88 het volgende:
Ben je ingelogd via Facebook? Dan ben je ze niet kwijt
Zeg dat nu niet van die hoeveelheid matches. Dat wekt hier wel vaker woede op, .quote:Op maandag 28 juli 2014 10:07 schreef UnicornFarts het volgende:
Je zou ze niet kwijt mogen raken omdat ze aan je Facebook gekoppeld zitten alleen de kans bestaat wel dat je ze kwijt raaktTinder is zo buggy als de pest.
#RIP488matches
Oh oké goed punt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet van die hoeveelheid matches. Dat wekt hier wel vaker woede op, .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matches zijn leuk, maar het gaat erom wat je ermee doetquote:Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet van die hoeveelheid matches. Dat wekt hier wel vaker woede op, .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Matches zijn leuk, maar het gaat erom wat je ermee doetJa allemaal aan gort trekken natuurlijk, wat denk jij dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar, dan ben ik kapot, kom je mij dan maken?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja allemaal aan gort trekken natuurlijk, wat denk jij dan.
Ik doe dat niet hoor, ik ben niet zo'n meisjequote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja maar, dan ben ik kapot, kom je mij dan maken?![]()
.
Ontopic: Rare wezens op Tinder, allemaal iets willen, maar niet specifiek zijn wat
Doe het ook eens voor mij, ik heb er eentje van 20. Kleine hint: ze is maagd.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik doe dat niet hoor, ik ben niet zo'n meisje![]()
Hoe oud zijn je matches, dan kan ik het zo voor je invullen
Ik krijg idd ook geen meldingen meer, matches verschijnen gewoon ineens in mijn lijst. Dito met berichten..quote:Op maandag 28 juli 2014 10:44 schreef Aisomont het volgende:
Ik heb maar eens besloten om 24 uur niemand te swypen, misschien helpt dat op de één of andere manier in het aantal matches. Ik krijg de laatste twee dagen trouwens ook geen meldingen meer op m'n telefoon bij nieuwe berichten of matches. Als ik Tinder open, staat het er wel gewoon.
[..]
Doe het ook eens voor mij, ik heb er eentje van 20. Kleine hint: ze is maagd.
de juffrouw?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:46 schreef Zandkasteel het volgende:
Afgelopen zaterdag een tindermatch toevallig op de Zwarte Cross tegengekomen.
Nou, Zwarte Cross haalt niet het mooiste in mensen naar boven
Toevallig met de naam Alex?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:46 schreef Zandkasteel het volgende:
Afgelopen zaterdag een tindermatch toevallig op de Zwarte Cross tegengekomen.
Nou, Zwarte Cross haalt niet het mooiste in mensen naar boven
Boerin Gerda. Ik ken het.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:52 schreef Zandkasteel het volgende:
Nee, was nog een oude tindermatch, ze herkende mij.
Subtiel aangegeven dat vrienden op me wachten en weggegaan![]()
Iets met klompen en andere boerse kledij inclusief accent
Had ze ruwere handen dan jij?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Boerin Gerda. Ik ken het.
Een keer dronken een meisje aangesproken op het idee dat ze een mooi accent had ( spakenburgs ) Heb haar toen uit drinken gevraagd.
was ook 1 keer maar nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |