Hoe kom je nou op gekoeltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
bijna goed,
de bobines die erin zitten zijn olie "gekoelt" je mag hem bewaren hoe je het wil maar minimaal een uur van te voren de DI rechtop neerzetten zodat de (dikke) olie kan dalen.
Of het echt waar is weet ik niet, maar die pleuris dingen zijn zo duur dat ik het toch maar wel doe.
Fuck, ik zie het, oepsyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe kom je nou op gekoelt![]()
Het is gekoeld.
het gaat wel om E85 he?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:43 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat is de helft van wat het in NL kost.... waar kan ik zo goedkoop gaan shoppen, om de benzine hoef ik het niet te laten zo te zien
Bij de Total in Calais.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:43 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat is de helft van wat het in NL kost.... waar kan ik zo goedkoop gaan shoppen, om de benzine hoef ik het niet te laten zo te zien
quote:Met uitzondering van sommige modellen van voor het midden van de jaren 80 zijn alle Saab modellen zijn geschikt voor het gebruik van E10. Overleg met je Saab dealer.
Yup. We gaan erachter komen of t over te zetten is. (moet met tech 2 hopelijk wel lukken).quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker goedkoop getankt!
@descendent: weer eentje in mijlen gekocht?
Ik zou t graag doen maar dat kan allang niet meer.. Bij het volgende topic pas weer, dus als we zover zijn moet iedereen maar even nieuwe foto's plaatsenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Descendent het volgende:
Overigens mag de OP wel even aangepast worden. John heeft geen 9-5 meer (maar wel een hele mooie 900 RA; en de mijne is ehmm.. wat aangepast her en der....
[ link | afbeelding ]
Neenee; da's een heuse Viggen uitlaat!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou t graag doen maar dat kan allang niet meer.. Bij het volgende topic pas weer, dus als we zover zijn moet iedereen maar even nieuwe foto's plaatsen
Btw, het chromen uiteinde van je uitlaat is een dop die er op gelast is, toch? Waar heb je die gehaald?
Euw, wist helemaal niet dat dat bestaat.. Net een week geleden mijn uitlaat vervangen verdomme. Kost dat ongeveer? *hoop heel veel zodat ik minder baal*quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:31 schreef Descendent het volgende:
[..]
Neenee; da's een heuse Viggen uitlaat!
[ afbeelding ]
Nieuw kost zo iets incl. middendemper rond de 375.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Euw, wist helemaal niet dat dat bestaat.. Net een week geleden mijn uitlaat vervangen verdomme. Kost dat ongeveer? *hoop heel veel zodat ik minder baal*
Godsamme moet dat nouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Descendent het volgende:
[..]
Nieuw kost zo iets incl. middendemper rond de 375.
Ik heb de mijne z.g.a.n. voor rond de 110.
Hehe; of einddempers ook los te koop zijn weet ik niet, denk t wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godsamme moet dat noudus alleen einddemper is niet te koop? Daarvan heb ik laatst een standaard versie gekocht voor 140.. Had dus wel ff verder mogen kijken zie ik nu..
Dat ga ik nu niet meer doen, word er alleen maar sip van als ik dat nu vindquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef Descendent het volgende:
[..]
Hehe; of einddempers ook los te koop zijn weet ik niet, denk t wel.
Goed je digitale ogen openhouden en dan komt er op MP of ebay wel eens eentje langs.
Ik ga het nu sowieso niet doen, heb letterlijk net 1 week een nieuwe einddemper. En het gaat me alleen om het uiteinde, dus koop wel een keer een mooiere brede dopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef JohnB52 het volgende:
Je zit toch ook op Saabforum?
Daan Paul heeft/had nog n hele uitlaat te koop afkomstig van een /9-3se.
Die Viggen eindemper past bij jou niet.
Ja dat gaat me allemaal een beetje te ver. Maar met zo'n dop kan je hem natuurlijk heel simpel 1cm verder neerleggen waardoor hij meer uitsteekt. Ik heb dus al een chromen dop, maar die is best oud en een beetje minder chrome dan hij ooit wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Descendent het volgende:
Ach; dat is ook zo; de Viggen komt iets meer naar binnen toe; dus heb je Viggen bumpers nodig; hoewel e.e.a. natuurlijk wel een beetje te verbuigen valt natuurlijk....
Ik vind het chromen uiteinde wel mooi staanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:51 schreef eXplorer1 het volgende:
Ach ja, een viggen einddemper heb je geen fuck aan, een 3 inch DP echter, jammie!
Japstyle vind ik mooier, lekker lomp en groot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het chromen uiteinde wel mooi staan
J&d vinkeveen of elferink misschien?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:36 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand waar je nieuwe of goed gereviseerde aandrijfassen voor een Saab 99 uit 1984 kan krijgen ? Inclusief tripoïdehuizen (dus ja, er moet serieus gesleuteld worden ... ).
Ga ik daar eens checken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
J&d vinkeveen of elferink misschien?
Haha iedere zn ding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:29 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Japstyle vind ik mooier, lekker lomp en groot.
Saabworld in Voorst.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:30 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
J&d vinkeveen of elferink misschien?
jepszz, dat is wat ik vet vind, dan krijg ik mischien ook wat meer vlammen als ik weer aan het klapperen benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha iedere zn ding.
Dit ook wat voor jou?
http://www.ebay.com/itm/B(...)em1c41fce42c&vxp=mtr
Er staan er zooooveel op ebay, zal binnenkort eens een mooie aero-clone bestellen![]()
Het nadeel is alleen dat ze allemaal vanuit het midden breder worden:
http://www.ebay.com/itm/R(...)em2a287c624f&vxp=mtr
En mijn uitlaat komt links uit, terwijl er rechts nog zeeën van ruimte is voor een bredere, maar links dus nietik moet dus eentje hebben die de originele uitlaat links insteekt en rechts (nutteloos) breder word..
Kwam vandaag langs een pomp die het had (een Haan tankstation), maar aangezien de Blue One 95 daar 1,649 per liter kost en de Euro 95 bij de Firezone 1,659 heb ik de gok maar niet gewaagd, vooral na wat Googlen waarbij bijv. Toyota het hun klanten aanraadt om het niet te tanken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
Hier hebben ze tegenwoordig Blue one 95, is met 15% ethanol en een paar cent goedkoper. Rijdt een standaard 9-5 schitterend op. Scheelt niet heel veel, maar kom toch langs die pomp dus dan maakt het niet uit ook. Ik hoef er niet voor om.
Saab 9-3 en de 9-5 kunnen af fabriek bio ethanol hebben, echter bij hogere percentages heb je een remap nodig anders gaan de additieve en multiplicatieve adapties naar de klote.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kwam vandaag langs een pomp die het had (een Haan tankstation), maar aangezien de Blue One 95 daar 1,649 per liter kost en de Euro 95 bij de Firezone 1,659 heb ik de gok maar niet gewaagd, vooral na wat Googlen waarbij bijv. Toyota het hun klanten aanraadt om het niet te tanken.
Alle Saab 9-3's en 9-5's muv de diesels natuurlijk.quote:
Oh wow... Ook de 9-3 OG? Want dan zou de 900 NG het ook moeten kunnen hebben...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Alle Saab 9-3's en 9-5's muv de diesels natuurlijk.
ja ook, want ik heb al een paar keer op 85% bio ethanol gereden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wow... Ook de 9-3 OG? Want dan zou de 900 NG het ook moeten kunnen hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |