Goed artikel, wij hebben hier thuis ook gedacht aan die dorpelingen, hoe dat voor die mensen geweest moet zijn, en waren soms sceptisch tav het beeld dat op gegeven moment heerste, je hebt dat sentiment, dat wrs bij meer mensen leefde, iig goed verwoord, samen met je collega's. Chapeau.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb een conceptartikel geschreven, en deze met Uccie en katophetspek samen gereviewed, dit is namelijk de eerste keer dat iets vanuit mijn toetsenbord wordt gepubliceerd, dus ik had een goede hulp aan de twee bovenstaanden.
Mbt deze ramp valt het wel mee, hoewel er wel overhaaste conclusies zijn getrokken, maar dat is nog geen propaganda... Over het algemeen valt de reactie in Nederland ook mee, hoewel vrijwel iedereen wrs wel eens gedacht zal hebben kan het niet voortvarender, en wrs nog steeds...quote:Op maandag 28 juli 2014 00:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Oh niet speciaal mbt deze ramp. In het algemeen.
Dank je Ryan, er zijn ook actieve plannen op de achtergrond om er meer mee te doen, maar eerst wil ik vanavond even genieten van dit moment!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goed artikel, wij hebben hier thuis ook gedacht aan die dorpelingen, hoe dat voor die mensen geweest moet zijn, en waren soms sceptisch tav het beeld dat op gegeven moment heerste, je hebt dat sentiment, dat wrs bij meer mensen leefde, iig goed verwoord, samen met je collega's. Chapeau.
Mooi stuk iddquote:Op maandag 28 juli 2014 00:12 schreef remlof het volgende:
Goed stuk over Poetin's propaganda: http://www.volkskrant.nl/(...)vliegtuig-neer.dhtml
Ben benieuwd naar die plannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dank je Ryan, er zijn ook actieve plannen op de achtergrond om er meer mee te doen, maar eerst wil ik vanavond even genieten van dit moment!
twitter:stabilizec twitterde op maandag 28-07-2014 om 00:49:29#Снежное Новое фото тягача с '#Бук'ом.17.07.2014, первая половина дня.#MH17 #Boeing777 http://t.co/FfbGbVB44I reageer retweet
Is een net stuk geworden.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb een conceptartikel geschreven, en deze met Uccie en katophetspek samen gereviewed, dit is namelijk de eerste keer dat iets vanuit mijn toetsenbord wordt gepubliceerd, dus ik had een goede hulp aan de twee bovenstaanden.
Mooi stuk idd. Er stond gister een ingezonden brief in de Volkskrant met dezelfde strekking. Ik moet zelf ook mijn beeld bijstellen. Ik ging ook mee in de veronderstelling dat er geplunderd zou worden etc. Misschien zal dat ook echt wel zo zijn. Maar al die mijnwerkers die geholpen hebben om de lichamen te lokaliseren. De reddingwerkers die iedereen toch maar in die bodybags heeft gekregen en in die koeltrein gelegd.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dank je Ryan, er zijn ook actieve plannen op de achtergrond om er meer mee te doen, maar eerst wil ik vanavond even genieten van dit moment!
Dat hebben jullie goed gedaan. Ik vind het een mooi stuk over een onderbelicht gedeelte van het vreselijke gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar letters.. is je enter kapot?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Mooi stuk idd. Er stond gister een ingezonden brief in de Volkskrant met dezelfde strekking. Ik moet zelf ook mijn beeld bijstellen. Ik ging ook mee in de veronderstelling dat er geplunderd zou worden etc. Misschien zal dat ook echt wel zo zijn. Maar al die mijnwerkers die geholpen hebben om de lichamen te lokaliseren. De reddingwerkers die iedereen toch maar in die bodybags heeft gekregen en in die koeltrein gelegd. Het is allemaal niet hoe we het in NL zouden doen, maar als al die mensen niet zouden hebben geholpen was het nog een stuk langzamer gegaan. En dat is nu overschaduwd door het feit dat die seperatisten zo moeilijk deden en het gebied niet afgezet kon worden. En nu lees ik allemaal verhalen dat de burgemeesters van drie dorpjes in het gebied de paspoorten hebben verzameld om terug te geven aan de mensen die er recht op hebben en het niet in verkeerde handen valt. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het echt een nachtmerrie moet zijn om al die stoffelijke overschotten onder ogen te krijgen. Dus diep respect voor deze mensen en ik vind dat we daar idd meer waardering voor moeten hebben.
Interessant, daar is een nummer op zichtbaarquote:Op maandag 28 juli 2014 01:01 schreef .Exe het volgende:
twitter:stabilizec twitterde op maandag 28-07-2014 om 00:49:29#Снежное Новое фото тягача с '#Бук'ом.17.07.2014, первая половина дня.#MH17 #Boeing777 http://t.co/FfbGbVB44I reageer retweet
Sorry, al wat aan gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar letters.. is je enter kapot?
Idd, je moet je eens proberen voor te stellen hoe het zou voelen als er ineens een lichaam door het dak in je keuken valt. Of als er ineens een aantal lichamen + lichaamsdelen in je moestuin liggen, tussen de groente waarmee je je kinderen te eten moet geven.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:17 schreef Reismeis het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het echt een nachtmerrie moet zijn om al die stoffelijke overschotten onder ogen te krijgen. Dus diep respect voor deze mensen en ik vind dat we daar idd meer waardering voor moeten hebben.
Ik heb het de afgelopen week via meerdere beelden aangezien, een beeld die mij bleef hangen was een dorpeling voor dat zonnenbloemenveld die overduidelijk getraumatiseerd was, ik kreeg er zelf een brok in mijn keel van.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Idd, je moet je eens proberen voor te stellen hoe het zou voelen als er ineens een lichaam door het dak in je keuken valt. Of als er ineens een aantal lichamen + lichaamsdelen in je moestuin liggen, tussen de groente waarmee je je kinderen te eten moet geven.
Zag laatst ook ergens een filmpje waar wat meer met de bewoners werd gesproken, kan het nu niet meer vinden.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen week via meerdere beelden aangezien, een beeld die mij bleef hangen was een dorpeling voor dat zonnenbloemenveld die overduidelijk getraumatiseerd was, ik kreeg er zelf een brok in mijn keel van.
Ik werd een half uur geleden gewezen op een artikel in het WSJ, met dergelijke voorbeelden, en we wilenl proberen via Buitenlandse zaken te overtuigen of we iets extra's in symbolische vorm kunnen doen voor de bewoners daar, daar zijn Uccie en ik al sinds afgelopen vrijdag mee bezig, en misschien als er animo voor is, kunnen we Fok-wijd iets betekenen.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:47 schreef .Exe het volgende:
[..]Ik ook en wat dacht je van die mensen waar een passagier dwars door hun dak in de slaapkamer is terechtgekomen
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen week via meerdere beelden aangezien, een beeld die mij bleef hangen was een dorpeling voor dat zonnenbloemenveld die overduidelijk getraumatiseerd was, ik kreeg er zelf een brok in mijn keel van.
Volgens mij valt daar wel op af te dingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:34 schreef VacaLoca het volgende:
We waren zo boos over dat separatisten aan de lijken zaten, maar als zij niets hadden ondernomen hadden we niet ruim 200 gekoelde lijken in treinstellen gehad binnen enkele dagen.
Vind kwalijker dat Oekraïne nu oprukt en dat gebied wil innemen, die willen situatie misbruiken om hun slag te slaan en hebben het minste respect voor de 'crime scene'
Edit: Ah dit sentiment wordt hierboven ook al beschreven door anderen.
Vind overigens ook kwalijk dat Rutte niet praktisch was en berging lijken met de separatisten direct besprak, omdat ie ze niet wil erkennen vanwege oa Amerika. Maleisië zette trots even opzij en likte wat bij de separatisten en kregen de zwarte dozen.
- Dat deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel de ICAO als de IATA. (staat zelfs nog steeds in de OP). Oekraine heeft het veilig verklaard, niemand anders heeft die bevoegdheid.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor westerse propaganda mbt deze ramp?
Zowel deze trekker als de kraan die gebruikt werden zijn van dit bedrijf welke in Donetsk gevestigd is.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Interessant, daar is een nummer op zichtbaar
Volgens sommige bronnen zijn het pro-Oekraïense nationalisten die de strijd zijn aangegaan met de pro-Russische separatisten. Oekraïne zou ook hebben aangegeven dat zij geen macht hebben over deze troepen.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:34 schreef VacaLoca het volgende:
Vind kwalijker dat Oekraïne nu oprukt en dat gebied wil innemen, die willen situatie misbruiken om hun slag te slaan en hebben het minste respect voor de 'crime scene'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |