Zo skattig :$quote:
Zet ze op marktplaats en zeg dat er vele lichaamssappen in zijn opgenomen. Gedragen slipjes 2.0quote:Op zondag 27 juli 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd.![]()
Maar ik vraag me dus af of je die dingen nog kwijt kunt. Ik heb ze niet nodig als 'extra', want heb al een extra tweepersoonsbed staan, maar wat moet ik er dan mee? Misschien kan ik ze wel in FHF kwijt.
Ja ik heb 3 andere kleuren maar ik wil dus de witte eh rotvas.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet janken miepje, neem je maar een andere kleur please gurl. Of ga in amsterdam alle winkels langs.
Veer pls.
I see what you did therequote:
Dat deden de Duitsers in 1945 ook..quote:
precies... en nu zijn ze wereldkampioenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deden de Duitsers in 1945 ook..
Ja, wereldkampioen liegen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies... en nu zijn ze wereldkampioen
Mwah. Dat gaat maar op voor 40-45%quote:Op zondag 27 juli 2014 23:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens... vertrouw nooit een Duitser
Een genot om ze de verkeerde kant op te sturen, wanneer ze weer eens de weg naar het strand kwijt warenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens... vertrouw nooit een Duitser
Link?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:11 schreef krioro het volgende:
Die discussie
Die meet-callouts
Die mensen
#zondagavondterugleessessie
Ok, dank.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Vorig topic in deze reeks en begin dit topic.
Kom je ook naar de meet? Als we nou een bbq, vlees en encona meenemen kan het nog gezellig worden.quote:
Encona.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? Als we nou een bbq, vlees en encona meenemen kan het nog gezellig worden.
Mag natuurlijk, ik drink zelf geen bier though.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen bier? En ik weet verder niks over een meet.
Goede discussie trouwens.![]()
Oh, hehe.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Mag natuurlijk, ik drink zelf geen bier though.
Ik bedoel de meet waar dWc toe uitgedaagd werd door Tamashii en BobbyB (en weet ik wie er allemaal nog meer zo stoer waren).
Denk dat dWc sowieso meer kans heeftquote:Op maandag 28 juli 2014 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe jy hier ;s
[..]
zou dat meer opleveren dan all-in op dWc?
"Waar bemoei jij je mee?"quote:Op maandag 28 juli 2014 02:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat dWc sowieso meer kans heeft
Weer is wel lekker hierquote:
Vind je? lijkt mij echt kansloos.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft ie toch best goed voor elkaar
Ja toch, uiteindelijk wil toch iedereen gewoon een relatie lijkt mij. Misschien nu niet maar uiteindelijk wel. Gaat nooit lang werken dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor een 'relatie' is het inderdaad wel
Nou je hebt altijd van die rebelse types die het allemaal anders moeten doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja toch, uiteindelijk wil toch iedereen gewoon een relatie lijkt mij. Misschien nu niet maar uiteindelijk wel. Gaat nooit lang werken dit.
Uiteraard. Maar denk dat als men op den duur 60(+) is dat men dan wel veranderd. Misschien eerder misschien niet inderdaad, maar zo lijkt me dat wel te gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou je hebt altijd van die rebelse types die het allemaal anders moeten doen.
Ik denk dat het vaker gebeurt dan je denkt, mensen lopen er alleen niet zo mee te koop.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar denk dat als men op den duur 60(+) is dat men dan wel veranderd. Misschien eerder misschien niet inderdaad, maar zo lijkt me dat wel te gaan.
Hoor niet vaak van oudere mensen met dit soort levens stylen.
Ik denk dat het hier in NL wel mee valt eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker gebeurt dan je denkt, mensen lopen er alleen niet zo mee te koop.
Dat 'ie noodzaak voelt zijn nieuwe overwinning op internet te delen met een stel totale onbekende in een topic zonder enig ander doel dan vertellen dat 'ie twee vrouwen heeft, impliceert voor mij toch wel een beetje dat 'ie het eigenlijk niet handelen kan.quote:
De manier waar op is wel een beetje happy de peppie jaquote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat 'ie noodzaak voelt zijn nieuwe overwinning op internet te delen met een stel totale onbekende in een topic zonder enig ander doel dan vertellen dat 'ie twee vrouwen heeft, impliceert voor mij toch wel een beetje dat 'ie het eigenlijk niet handelen kan.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De manier waar op is wel een beetje happy de peppie ja
zo heeft 4ebe haar ' ratten ' aangekleed.quote:
Qua temperatuur kom ik weer helemaal bij!quote:
Ik ben een idioot met drinken, dus dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
tik tik tik tik tik tik
koffie en thee in bed
quote:
klunzige typesquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een idioot met drinken, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee
Ik prik regelmatig in ogen of deel elleboogstoten uit.quote:
zal ik jou per ongeluk prikken¿quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik prik regelmatig in ogen of deel elleboogstoten uit.
Per ongeluk.
Ik weet niet of datis
Met je prikstok zeker.quote:
stokjequote:
Wat is het nut van iemand prikken met een klein stokje?quote:
wat voor vele een klein stokje is, is voor jou al gauw groot.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het nut van iemand prikken met een klein stokje?
Hangt er vanaf ..quote:Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef wise het volgende:
[..]
wat voor vele een klein stokje is, is voor jou al gauw groot.
hij hangt ja, maar hoe bedoel je¿quote:
Dat weet geen mensquote:
picsquote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een logeerkonijn buiten staan, zometeen drijft hij weg
Ik vind die linkse echt 3x niks, Sansa is wel echt een beautyquote:
Links is alien hybrid rechts puntneuspinokkio maar zou wel :squote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Links is alien hybrid rechts puntneuspinokkio maar zou wel :s
Zou links harder raken dan rechts xoxoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind die linkse echt 3x niks, Sansa is wel echt een beauty
Die lijkt wel meer op een draak ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Zou links harder raken dan rechts xoxo
quote:
Ja, ik moet op iemand zn konijn passen die nu aan het kramperen is in Zeelandquote:
heel hard jaquote:
Zijn konijn?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik moet op iemand zn konijn passen die nu aan het kramperen is in Zeeland
Daar wordt nooit meer wat droog hoor
watquote:
Als je iemand wil vergelijken in zijn/haar domheid, kan je toch echt nog het beste jezelf als voorbeeld nemen, hoor. No offence verder.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Gaat mijn vriend vreemd? #2
Hard gelachen om het kloontje van supergirl![]()
wat een gaar wijf is dat
![]()
en nog dommer dan het rechter laatste vingerkootje van Veer
![]()
Kan nog beter in een woongemeenschap gaan wonen (voor downies) volgens mij wil ze het redden
Nog steeds mad bby?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je iemand wil vergelijken in zijn/haar domheid, kan je toch echt nog het beste jezelf als voorbeeld nemen, hoor. No offence verder.
Oh pardon.. D'Rrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 28 juli 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn konijn?een man met een konijn?
[..]
wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |