Ik heb geen idee wat zijn referentiekader is, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar jaar? Dan zal het wel een bijzonder exemplaar zijn.
Nou, ik doelde gewoon op de Griekse godin die door Hades ontvoerd is naar zijn onderwereld, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, daar trekt hij zich al een paar jaar op af.
Dat weet ik. Maar daar had Fera het niet over.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik doelde gewoon op de Griekse godin die door Hades ontvoerd is naar zijn onderwereld, hoor.
Liters, niet normaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
okequote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Hades in het echt (![]()
![]()
) net zo grappig is als de Hades in Hercules (Disney), dan ben ik vrijwillig zijn Persephone
.
Oh, dat stelt niet veel voor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zijn referentiekader is, eerlijk gezegd.
Jij huilde zeker ook tranen met tuiten bij Bambi?quote:
Iets met vlieg en stront enzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Owja, die is er ook nogquote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik doelde gewoon op de Griekse godin die door Hades ontvoerd is naar zijn onderwereld, hoor.
Spreek er dan toch gewoon eens mee af. Of wil zij dat niet?quote:
Hij is wel een beetje een heethoofd.quote:
Nog harder toen Mufasa doodgingquote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij huilde zeker ook tranen met tuiten bij Bambi?
Weet ik veel. Speelt hard to get ofzoquote:Op zondag 27 juli 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Spreek er dan toch gewoon eens mee af. Of wil zij dat niet?
Een paar jaar op dezelfde rukken vind ik enigszins opmerkelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zijn referentiekader is, eerlijk gezegd.
Dat was ook best zielig ja.quote:
Get it it hard then, en ga ervoor!quote:
Hoe heb je zeefje en al die andere gehosseld dan? Die waren toch ook allemaal niet zo makkelijk?quote:
Haha, ik zit ook te kijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
You know what really grinds my gears?
Peter Griffin
Misschien heeft complicate nog tips?quote:
Haha. Hahahaha. HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe heb je zeefje en al die andere gehosseld dan? Die waren toch ook allemaal niet zo makkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |