quote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, wat een politiek correct antwoord.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.quote:
Namen en rugnummers willen we kaneelquote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn 2 FOK!sters waar ik een uitzondering voor zou maken.
Nee, ik ben nog steeds geen incrowdquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet bij de ingewijden hoort.
Wie is we?quote:
Ik ook niet, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet bij de ingewijden hoort.
Mooie tijd. Kan ik eerst nog uitgebreid ontbijten/brunchen. Want het enige dat fijn is aan 'leven' is eten. Mijn favoriete bezigheid. Ik hoop dat ik in het hiernamaals nog fijn aan tafel kan zitten met Luciferquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
De vraag is ook of je dat moet willen.quote:
Fijn aan het bachinaal... slempen gozer sleeeeeeeeeeeeeeeeeeempenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooie tijd. Kan ik eerst nog uitgebreid ontbijten/brunchen. Want het enige dat fijn is aan 'leven' is eten. Mijn favoriete bezigheid. Ik hoop dat ik in het hiernamaals nog fijn aan tafel kan zitten met Lucifer
Die vraag zou je je niet eens moeten stellen, maar dat terzijdequote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De vraag is ook of je dat moet willen.
Jaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijn aan het bachinaal... slempen gozer sleeeeeeeeeeeeeeeeeeempen*proost
Ik prefereer Hades.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooie tijd. Kan ik eerst nog uitgebreid ontbijten/brunchen. Want het enige dat fijn is aan 'leven' is eten. Mijn favoriete bezigheid. Ik hoop dat ik in het hiernamaals nog fijn aan tafel kan zitten met Lucifer
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kost soms even tijd /schouderklopje geeft.
Als Hades in het echt (quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
old time favorited of een tripje naar de griekse onderwereld... tsja
Perzephonequote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Hades in het echt (![]()
![]()
) net zo grappig is als de Hades in Hercules (Disney), dan ben ik vrijwillig zijn Persephone
.
Dat klinkt geil.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
) net zo grappig is als de Hades in Hercules (Disney), dan ben ik vrijwillig zijn Persephone
.
Hm alleen wat gerommel hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
Heilige stront, het gaat behoorlijk te keer hier![]()
En zo?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
.
De FOKster?quote:
Hier al minstens 1 inslag aan het geluid te horen.quote:
1 pas? Ik wilde 112 al bijna voor je bellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier al minstens 1 inslag aan het geluid te horen.
Ja, daar trekt hij zich al een paar jaar op af.quote:
Het is hier stilquote:Op zondag 27 juli 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
Heilige stront, het gaat behoorlijk te keer hier![]()
quote:
Dat is nep, dat weet iedereenquote:
Het hangt in ieder geval nu boven Tilburg. Kermisgangers zijn in voor de schok van hun leven.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 pas? Ik wilde 112 al bijna voor je bellen.
Een paar jaar? Dan zal het wel een bijzonder exemplaar zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, daar trekt hij zich al een paar jaar op af.
Disney ookquote:
Ze is ook maar een paar keer per jaar ontvankelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar jaar? Dan zal het wel een bijzonder exemplaar zijn.
Ik heb geen idee wat zijn referentiekader is, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar jaar? Dan zal het wel een bijzonder exemplaar zijn.
Nou, ik doelde gewoon op de Griekse godin die door Hades ontvoerd is naar zijn onderwereld, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, daar trekt hij zich al een paar jaar op af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |