Klopt. Er zijn 2 FOK!sters waar ik een uitzondering voor zou maken.quote:
Oh Kaneelquote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn 2 FOK!sters waar ik een uitzondering voor zou maken.
Je liegt, ik kan er al drie noemen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom 1 voor 12?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
Leven... Pfff overrated! Ga er morgen om 1 voor 12 's ochtends er maar mee kappen, met dat leven. Teveel gedoe. Heb betere dingen te doen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, wat een politiek correct antwoord.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.quote:
Namen en rugnummers willen we kaneelquote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds geen incrowdquote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet bij de ingewijden hoort.
Wie is we?quote:
Ik ook niet, hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet bij de ingewijden hoort.
Mooie tijd. Kan ik eerst nog uitgebreid ontbijten/brunchen. Want het enige dat fijn is aan 'leven' is eten. Mijn favoriete bezigheid. Ik hoop dat ik in het hiernamaals nog fijn aan tafel kan zitten met Luciferquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
De vraag is ook of je dat moet willen.quote:
Fijn aan het bachinaal... slempen gozer sleeeeeeeeeeeeeeeeeeempenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooie tijd. Kan ik eerst nog uitgebreid ontbijten/brunchen. Want het enige dat fijn is aan 'leven' is eten. Mijn favoriete bezigheid. Ik hoop dat ik in het hiernamaals nog fijn aan tafel kan zitten met Lucifer
Die vraag zou je je niet eens moeten stellen, maar dat terzijdequote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De vraag is ook of je dat moet willen.
Jaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fijn aan het bachinaal... slempen gozer sleeeeeeeeeeeeeeeeeeempen*proost
Ik prefereer Hades.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooie tijd. Kan ik eerst nog uitgebreid ontbijten/brunchen. Want het enige dat fijn is aan 'leven' is eten. Mijn favoriete bezigheid. Ik hoop dat ik in het hiernamaals nog fijn aan tafel kan zitten met Lucifer
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kost soms even tijd /schouderklopje geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |