Die weigert om hier te posten.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien heeft complicate nog tips?
Die heeft overal tips voor jaquote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien heeft complicate nog tips?
Amai, Family Guyquote:Op zondag 27 juli 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
You know what really grinds my gears?
Peter Griffin
Downloaden?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai, Family Guy. Dat mis ik echt hier in België.
Niet weten dat Faxie achter de schermen H_J achter aan gaat, als het aankomt op fok-vrouwen hosselenquote:
Uhuhquote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie achter de schermen H_J achter aan gaat, als het aankomt op fok-vrouwen hosselen
Dat is toch anders dan het gewoon op TV kunnen kijken om daarna South Park te zien. Futurama, je weetz.quote:
Ben je verhuisd?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amai, Family Guy. Dat mis ik echt hier in België.
Voorheen had je Hiergaanwedan. Die wist ook voor ieder probleem een oplossing te bedenken, maakte niet uit wat.quote:
Omdat een aantal mensen van de sex sc hier kwamen posten en die hebben een ander soort humor.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom dat?
Die postte hier toch juist?
Van de regen in de drup?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zal je ongetwijfeld willen helpen.
En was dat dan ook daadwerkelijk een oplossingquote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voorheen had je Hiergaanwedan. Die wist ook voor ieder probleem een oplossing te bedenken, maakte niet uit wat.
o... naja boeiendquote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat een aantal mensen van de sex sc hier kwamen posten en die hebben een ander soort humor.
Uhuhquote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie achter de schermen H_J achter aan gaat, als het aankomt op fok-vrouwen hosselen
Vooral loos geraaskal en je kon geen chocolade maken van zijn posts, maar hij bedoelde het vast goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En was dat dan ook daadwerkelijk een oplossing?
Ik hoop het voor hemquote:Op zondag 27 juli 2014 20:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Al die bloos en zweep smileys zijn gew een masker
Nu het weer druk is moet de aandacht verdeeld worden, en dat kan ze niet hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom dat?
Die postte hier toch juist?
Ik kan er nog wel een paar bedenken...quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voorheen had je Hiergaanwedan. Die wist ook voor ieder probleem een oplossing te bedenken, maakte niet uit wat.
Ja, zoiets dacht ik al.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vooral loos geraaskal en je kon geen chocolade maken van zijn posts, maar hij bedoelde het vast goed.
Faxie snapt het...quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu het weer druk is moet de aandacht verdeeld worden, en dat kan ze niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |