quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Geen idee, zijn nu bezig met filmen denk ik aangezien je laatst een rolletje kon winnen etc.
Omdat mensen in Nederland liever Engelstalige series kijken dan series in het Chinees, Japans of Koreaans.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef Odaiba het volgende:
Van mij mogen ze het Aziatische aanbod wel eens flink uitbreiden en/of beschikbaar stellen binnen de Nederlandse grenzen. Jaarlijks worden daar 100+ series uitgezonden en wij zien er geen reet van terug. Waarom pakt Netflix dit niet op, zou toch goedkoper moeten zijn dan Amerikaanse series.
Upc prime heeft Aziatische films, vind t niks! Liever Amerikaanse series/films.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat mensen in Nederland liever Engelstalige series kijken dan series in het Chinees, Japans of Koreaans.
Ik vind Azië echt kut, dus ik begin daar ook niet aan.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Upc prime heeft Aziatische films, vind t niks! Liever Amerikaanse series/films.
Zou van mij ook wel mogen. Series zie ik niet zo snel gebeuren maar films zou wel interessant zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef Odaiba het volgende:
Van mij mogen ze het Aziatische aanbod wel eens flink uitbreiden en/of beschikbaar stellen binnen de Nederlandse grenzen. Jaarlijks worden daar 100+ series uitgezonden en wij zien er geen reet van terug. Waarom pakt Netflix dit niet op, zou toch goedkoper moeten zijn dan Amerikaanse series.
Ik zit daar niet op te wachten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef Odaiba het volgende:
Een proxy of VPN naar Nederland gebruiken (zie OP).quote:Op zondag 27 juli 2014 19:33 schreef warp995 het volgende:
Ik ben momenteel in Frankrijk en als ik wil inloggen op mnNetflix staat er dat het niet mogelijk is op mijn locatie. Iemand enig idee hoe ik wel kan inloggen?
Maar hij zou wel moeten overspringen naar de Franse netflix. Niet zeggen dat het niet beschikbaar is.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Een proxy of VPN naar Nederland gebruiken (zie OP).
De Nederlandse Netflix is alleen te gebruiken met een Nederlands IP-adres.
Er is geen Franse Netflixquote:Op zondag 27 juli 2014 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar hij zou wel moeten overspringen naar de Franse netflix. Niet zeggen dat het niet beschikbaar is.
Je bent zelf kut.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Azië echt kut, dus ik begin daar ook niet aan.
Ieder zijn/haar smaak natuurlijk, maar als ik zelf ergens níet op zit te wachten is het dat wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef Odaiba het volgende:
Precies, ik ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ieder zijn/haar smaak natuurlijk, maar als ik zelf ergens níet op zit te wachten is het dat wel.
Sowieso zou ik ghibli graag op netflix zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:24 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:10 schreef Drankster het volgende:
Afstandsbedieningen met Netflix knop alles.
hier
istreamguide.comquote:Op maandag 28 juli 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er al een site waar je in 1 keer voor alle netflixen kan zien of een film erop staat?
Ghibli zie ik niet snel gebeuren maar er zijn genoeg Koreaanse en Japanse thrillers, actie- en dramafilms die het hier goed zouden doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso zou ik ghibli graag op netflix zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Maanvis op 28-07-2014 15:18:52 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Waarschijnlijk overleeft hij een aanslag op zijn leven en tuurlijk komt zijn gekonkel uit en is hij gedwongen af te treden als presidentquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:
Wat gaat underwood in House of Cards S03 doen? Hij is al president van de verenigde staten, wordt ie op het eind van S03 keizer van het universum!?
Jack Bauer zal de aanslag wel voorkomen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk overleeft hij een aanslag op zijn leven en tuurlijk komt zijn gekonkel uit en is hij gedwongen af te treden als president
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk overleeft hij een aanslag op zijn leven en tuurlijk komt zijn gekonkel uit en is hij gedwongen af te treden als president
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Maanvis op 28-07-2014 15:18:38 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
ik werd getriggerd door de TTquote:Op maandag 28 juli 2014 15:04 schreef Copycat het volgende:
Misschien is deze discussie beter op zijn plek in het HoC-topic.
Snap ik. Maar je spoilert nu in een algemeen topic. Misschien die laatste remark van je even tussen tags?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik heb hem even gespoilertquote:Op maandag 28 juli 2014 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je spoilert nu in een algemeen topic. Misschien die laatste remark van je even tussen tags?
Thanks!quote:
Idd. Al heb ik wel reclames voorbij zien komen.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:25 schreef planethugo het volgende:
Hemlock Grove seizoen 2 afgekeken maar echt bijzonder werd het niet. Jammer want seizoen 1 was beter, ben benieuwd of dit de eerste serie is die door netflix gecancelled wordt want je hoort of leest er verder weinig over, itt Orange is the New Black en House of Cards
Knights of Sidonia heeft me laatst aangenaam verrast.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:23 schreef Odaiba het volgende:
Het heeft weinig zin om mensen die iets andere content willen het te misgunnen omdat je het zelf niet zal gaan zien. Jullie kunnen gewoon de amerikaanse series doorkijken, maar het lijkt mij niet meer dan normaal om in ieder geval een aantal hoog aangeschreven series online beschikbaar te stellen als ze steeds verder uitbreiden.
Misschien worden jullie wel verrast.
Die ontwikkeling zie ik ook zeker tegemoet.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Knights of Sidonia heeft me laatst aangenaam verrast.
welluk? ik ken alleen het liedje van muse..quote:Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Knights of Sidonia heeft me laatst aangenaam verrast.
Animatie serie op Netflix.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welluk? ik ken alleen het liedje van muse..
Je kunt tegenwoordig niet meer om seks in series heen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:52 schreef Blik het volgende:
Gisteren met OITNB begonnen, ben benieuwd naar hoe het zich ontwikkeld. Mijn vriendin vond alle seks maar niks
Mij maakt het ook niet uit hoor, vind het wel prima eigenlijk. Beter dan al dat preutse gedoequote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig niet meer om seks in series heen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:52 schreef Blik het volgende:
Gisteren met OITNB begonnen, ben benieuwd naar hoe het zich ontwikkeld. Mijn vriendin vond alle seks maar niks
haha, dat is geen probleem ')quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
preutse vriendin dan. Hopelijk vindt ze het buiten series wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |