Fout van Hulkenberg hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
Perez kegelt Hülkenberg er gewoon uit
Ik heb ze net vervangenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:43 schreef Zorro het volgende:
Zal ik FI vervangen deze race? Nee, doen het altijd wel degelijk.
quote:
Geef Massa meer kansquote:Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef Bayswater het volgende:
Goed voor de manager dat die FI er allebei uitvliegenBottas ook nog graag.
Die hoeven nu wellicht 1x minder te stoppen, ligt aan het weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Oh nee wacht, de leiders zwijnen juist flink, krijgen een gratis pitstop.
Gewoon een nazi, Deutschland uber allesquote:
Vieze tering mofquote:Op zondag 27 juli 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een nazi, Deutschland uber alles
Leed? Waaraan?quote:Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
En toen leed Alonso, nadat hij 10 rondes geleden 9de was...
Leed? Hij is niet aan het lijden hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 14:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
En toen leed Alonso, nadat hij 10 rondes geleden 9de was...
Ferrari is zo'n slechte auto. Hij zei nog dat hij eraan leedquote:Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leed? Hij is niet aan het lijden hoor
Dat Vergne te hard langs de auto van Perez reed tijdens de SCquote:
Hamilton kan niet 100% zijn anders zou hij zonder problemen Vettel voorbij blazenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
Rosberg kan niet 100% zijn, anders zou hij zonder problemen de Torro Rosso voorbij blazen.
Vettel heeft DRS, Vergne niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Hamilton kan niet 100% anders zou hij zonder problemen Vettel voorbij blazen
inhalen gaat toch niet.. Lewisquote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat Alonso gaat proberen nog maar 1 keer te stoppen.
Ricciardo mort nog een kerr stoppen.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
Hamilton is getting his ass burned????
Ik denk 5 rondjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje opletten jongens, Hamilton zit maar 6 seconden achter Alonso. Dat heeft hij binnen 10 rondjes gewoon ingehaald natuurlijk.
Op het moment -1.2s per rondjequote:Op zondag 27 juli 2014 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Beetje opletten jongens, Hamilton zit maar 6 seconden achter Alonso. Dat heeft hij binnen 10 rondjes gewoon ingehaald natuurlijk.
niemand die voor ze rijden?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe zijn Hamilton en Ricciardo zo snel?
Ric heeft nieuwe banden, Hamilton heeft een mercedes en gaat nu pittenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap niet waarom Rosberg naar binnen ging. Dat geeft Hamilton gewoon de overwinning gratis.
hun auto's zijn stukken sneller dan de Ferrariquote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Rosberg had wat in zijn brakeduct zitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap niet waarom Rosberg naar binnen ging. Dat geeft Hamilton gewoon de overwinning gratis.
Er werd iets aan zijn remmen versteld.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Omdat hij vast zat achter Vergnequote:Op zondag 27 juli 2014 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton ook.quote:
Ook om meer remkoeling te regelen.quote:
ja dusquote:Op zondag 27 juli 2014 15:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
1 sec langzamer dan iedereen op zacht...
Vergne wil natuurlijk Helmut Marko te vriend houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Raikkonen laat de deur niet open staan zoals Vergne.
Ik bedoelde eigenlijk eerder in de race, Vergne vs Hammie op hetzelfde punt als waar Kimi wél de deur dichtgooide.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vergne wil natuurlijk Helmut Marko te vriend houden.
De Ferrari is een hok. Het is een wonder dat Alonso op dit moment 3e ligtquote:Op zondag 27 juli 2014 15:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso langzamer dan Hamilton op zachte banden. Ok dan...
Alonso is banden aan het sparen. Die gaat ook niet meer stoppen als er geen regen komtquote:Op zondag 27 juli 2014 15:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso langzamer dan Hamilton op zachte banden. Ok dan...
Ah okay, misschien dacht Vergne wel dat die Mercedes toch veel sneller is, en dat het hem teveel tijd zou kosten om die op te houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk eerder in de race, Vergne vs Hammie op hetzelfde punt als waar Kimi wél de deur dichtgooide.
34 rondes op zacht lijkt me onmogelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Alonso is banden aan het sparen. Die gaat ook niet meer stoppen als er geen regen komt
Waarom? Met deze temperaturen moet dat makkelijk kunnen.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
34 rondes op zacht lijkt me onmogelijk
Lijkt me sterk.quote:
Dan moet ie ruim 45 ronden op de zachte banden rijden. Nee dat gaat niet gebeuren. 34laps kan nog wel misschienquote:
Inderdaad, en Raikonnen heeft er 32 ronden mee weten te rijden.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom? Met deze temperaturen moet dat makkelijk kunnen.
Ja maar daar zat wel een verlengde SC tussenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, en Raikonnen heeft er 32 ronden mee weten te rijden.
Uh, oké.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ric moet nog naar binnen. De drie daar achter niet.
Tenzij regen.quote:
Ik denk dat ze de uitloopronde ook nog meepakken.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso en Hamilton gaan door tot de finish denk ik
Dan nog, kan hij gewoon gratis regenbanden pakken.quote:
Ligt eraan wanneer ie de regenbanden paktquote:Op zondag 27 juli 2014 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan nog, kan hij gewoon gratis regenbanden pakken.
Ditquote:Op zondag 27 juli 2014 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dat Rosberg zich niet nog vaker aan de kant laat drukken door Hamilton.
Rosberg zit wel erg ver weg hoor, ik zou het ook niet gedaan hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sky is ook lekker pro-Hamilton vandaag.
Niet meer dan anders, wel even belachelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sky is ook lekker pro-Hamilton vandaag.
Niet meer dan anders, wel even belachelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fok is ook lekker pro-Rosberg vandaag.
quote:Lewis Hamilton wants to extend Mercedes contract
By Andrew Benson Chief F1 writer
Lewis Hamilton wants to stay with Mercedes beyond his current contract, which expires at the end of 2015.
"We've both shown interest in sitting down and talking," said the Briton.
"The team know I would like to push to continue and they've made it clear they would like to do the same."
Hamilton joined Mercedes from McLaren, who also use the company's engines, on a three-year contract in 2013 and said he felt a strong bond with the company.
"I've been with Mercedes since I was 13," he said. "I very much feel like I have Mercedes imprinted on my chest. It's very much a family for me."
He added that he "can't see myself anywhere else".
Behalve als de afspraak is dat de gene op 3 stops voorbij gelaten moet worden...quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef sasquatsch het volgende:
Rosberg zit er de hele tijd niet dicht genoeg op. Dan kun je ook niet verwachten dat Hamilton hem voorbij laat.
Hahaha.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Niet meer dan anders, wel even belachelijk
Dan moet-ie er eerst dichter naar toe rijden. En dat kan hij niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:33 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Behalve als de afspraak is dat de gene op 3 stops voorbij gelaten moet worden...
Idd, en ik kan me ook niet echt voor de geest halen hoe Rosberg nou al die tijd heeft verloren.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes zou deze race wel ns niet kunnen winnen
Achter Vergne. En slechte strategie.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Idd, en ik kan me ook niet echt voor de geest halen hoe Rosberg nou al die tijd heeft verloren.
Alonso is een aardig klapje sneller dan Lewis op het moment.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes zou deze race wel ns niet kunnen winnen
Weer eens een kut pitstop. En vervolgens achter Bottas te komenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Idd, en ik kan me ook niet echt voor de geest halen hoe Rosberg nou al die tijd heeft verloren.
Gewoon een extra stop tegenover de top 6.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:36 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Weer eens een kut pitstop. En vervolgens achter Bottas te komen
Te laat naar binnen bij de SC, Vrrgne niet voorbij kunnen, verkeerde strategie.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor.quote:
Lijkt me ook sterk maar het is nog maar 9 ronden.quote:
Blijft er vast weer tot het eind achter hangen en kijkjes nemen.quote:
je wordt wel op je wenken bedientquote:Op zondag 27 juli 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou doe eens beelden van Alonso en Ricciardo
In tegenstelling tot Rosberg kon hij Vergne wel voorbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijft er vast weer tot het eind achter hangen en kijkjes nemen.
denk ik niet. Hamilton wel. Die is de kamikazepiloot van de driequote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Ricciardo gaat een do or die actie plegen als het niet lukt
het?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:44 schreef Maver24 het volgende:
Hamilton gaat wel inlopen op Rosberg in het wk stand
Ja vanwege dubbel DRSquote:Op zondag 27 juli 2014 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het lukt Ricciardo niet om dichtbij genoeg te komen...
Ja en hij wint er tijd mee, knap.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:46 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Alonso maakt eens een foutje gutgutgut.
Zei ik toch??quote:Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso kan het gewoon doen als het zo door gaat.
Laten we het hopen, al is Ricciardo die wint ook primaquote:Op zondag 27 juli 2014 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso kan het gewoon doen als het zo door gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |