SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het is zeker een leuke anime.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Done. Dat was een mooi verhaaltje. Leuk dat tijddilatatie ook best wel een belangrijke rol speelde, ipv de gebruikelijke "YOLO lichtsnelheid" aanpak.
Brotherhood vind ik relatief best goedkoop voor zoveel afleveringen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:34 schreef VulpX het volgende:
Shit ik heb weer 3 BD boxen gevonden die ik moet hebben:
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)ection/10903605.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)s-1-33/10766055.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)-36-64/10806430.html
Ja daarom heeft mijn vinger ook een minuut boven de bestelknop gehangen. Maar ik heb gisteren ook weer een zooi comics besteld en de laatste 2 Eva 3in1 volumes, en die Yamato figure, dus ik zit eigenlijk weer aan mijn limiet voor de komende maand.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brotherhood vind ik relatief best goedkoop voor zoveel afleveringen.
Ik zit al zo lang tegen die FMA aan te hikken. Als ik ze bestel, bestel ik ze wel in één keer. Misschien volgende maand.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:34 schreef VulpX het volgende:
Shit ik heb weer 3 BD boxen gevonden die ik moet hebben:
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)ection/10903605.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)s-1-33/10766055.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)-36-64/10806430.html
De film is niet goed genoeg om te bezitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Wanneer zou de film eigenlijk een westerse release krijgen, zou hem toch wel graag willen hebben.
Soms moet je ook even rustig aandoen. Dat heb ik nu ook bijvoorbeeld met games. Ik heb nog een hele grote backlog en dus is het kopen van nieuwe games gewoon niet meer nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja daarom heeft mijn vinger ook een minuut boven de bestelknop gehangen. Maar ik heb gisteren ook weer een zooi comics besteld en de laatste 2 Eva 3in1 volumes, en die Yamato figure, dus ik zit eigenlijk weer aan mijn limiet voor de komende maand.
De film was wel aardig. De completionist in mij wil hem hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film is niet goed genoeg om te bezitten.
Bij mij ook hoor, heb best wel een verzameldrang/probleem.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms moet je ook even rustig aandoen. Dat heb ik nu ook bijvoorbeeld met games. Ik heb nog een hele grote backlog en dus is het kopen van nieuwe games gewoon niet meer nodig.
Zo ook met anime. Al gaat het daar vaak meer om het verzamelen.
Heb jij ook autisme of gewoon een verzameldrang?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, heb best wel een verzameldrang/probleem.
En mijn backlog met games is ook veels te groot. Ging laatst even tellen en zat op 70 games verspreid over PS3/4, Vita en 3DS die ik nog wil uitspelen. En dan heb ik nog een Steamlibrary met 157 games...Maar toch ook weer de Limited Editions van Destiny en AC Unity besteld
![]()
Geen idee. Nooit getest.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij ook autisme of gewoon een verzameldrang?Schijnt namelijk vaak voor te komen die combinatie.
Helder! Excuses voor het vragen. Zelf ben ik wel getest en ik was nieuwsgierig of de verzamelwoede van veel mensen die figures kopen en dergelijke daarvan komt of meer uit een verzameldrang op zichzelf.quote:
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor, ik vind het geen rare vraag.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder! Excuses voor het vragen. Zelf ben ik wel getest en ik was nieuwsgierig of de verzamelwoede van veel mensen die figures kopen en dergelijke daarvan komt of meer uit een verzameldrang op zichzelf.
Als dertiger is het uiteraard niet toegestaan om nog steeds de otaku uit te hangenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Over een jaartje of 5 - 10 maar is beginnen met verzamelen.
Jaartje voor de dertigquote:Op zondag 27 juli 2014 15:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als dertiger is het uiteraard niet toegestaan om nog steeds de otaku uit te hangen
-edit- Ow wacht dan ben je nog in je twintiger jaren. Doe je ding.![]()
Uiteraard. Iets met eindelijk geld verdienen enzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jaartje voor de dertig
En het gros van de mensen die echt merchendise kopen zijn wel mid twintigers of dertigers
It's true, ben een oude zak.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jaartje voor de dertig
En het gros van de mensen die echt merchendise kopen zijn wel mid twintigers of dertigers
Niet ieder weekend uitgaan helpt ook een hoop. Maar m'n prepaid-telefoon scheelt ook in maandelijkse kosten ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maarja aan de ene kant als je al die jongeren weer ziet met hun ¤50 abbonement per maand en elk jaar een nieuwe telefoon
Ditquote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar m'n prepaid-telefoon scheelt ook in maandelijkse kosten ja.
Nog geen 20 zijn en het al hebben over "die jongeren"quote:Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maarja aan de ene kant als je al die jongeren weer ziet met hun ¤50 abbonement per maand en elk jaar een nieuwe telefoon
Precies.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet ieder weekend uitgaan helpt ook een hoop. Maar m'n prepaid-telefoon scheelt ook in maandelijkse kosten ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:46 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nog geen 20 zijn en het al hebben over "die jongeren"
LycaMobile prepaid +Jiayu G4 smartphone.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eumenes een beste meisje. Zorg er voor dat je volumes pakt, de maandelijkse chapters staan vol met onafgemaakte schetstekeningen. Ik lees het vooral voor de voorchristelijke belegeringen en de proto-muzelmensen. Moet nu wel weer een jaar wachten voordat volume 9 uit komt dat is dan weer wel jammer.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Iemand hier die Historie heeft gelezen?
http://www.batoto.net/comic/_/comics/historie-r1214
Oww, dus ik kan het beste niet alles downloaden wat er nu op batoto staat?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zorg er voor dat je volumes pakt, de maandelijkse chapters staan vol met onafgemaakte schetstekeningen.
Dat vind ik al die plaatjes van Kirei die voor de grotere graal staat ronduit misleidend. UWB sluit overigens wel beter aan op Fate/Zero dan HF, maar ik hoop toch dat ze gebruik maken van het einde van HF. Stom stom stom dat ze overdoen wat DEEN al gedaan heeft. En ik zou willen dat ze wat aan het vertelperspectief doen. Shirou een slechtste meisje. UWB vanuit Rin's perspectief of dat van Archer zou een remake van UWB het helemaal waard maken maar een diffusere aanpak zoals in F/Z zou ook heel fijn zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:32 schreef Kyubey het volgende:
http://seventhstyle.com/2(...)limited-blade-works/
De nieuwe Fate anime zal gaan over UBW.
Even snel gekeken het lijkt me wel de finale versie van alles. Afgezien van boekdeel 9 dan waar nog geen finale versie van bestaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oww, dus ik kan het beste niet alles downloaden wat er nu op batoto staat?
Ik ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
Is er ergens een flowchart van de verhaallijnen? Ik snap eigenlijk niets van die routes en endings etc.
Gooi hem anders even in de skijpquote:Op zondag 27 juli 2014 17:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook nietik heb ergens een flowchart in mijn fate map, maar hoe kan ik die aan fok linken?
De beste route heeft toch al een anime.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat vind ik al die plaatjes van Kirei die voor de grotere graal staat ronduit misleidend. UWB sluit overigens wel beter aan op Fate/Zero dan HF, maar ik hoop toch dat ze gebruik maken van het einde van HF. Stom stom stom dat ze overdoen wat DEEN al gedaan heeft. En ik zou willen dat ze wat aan het vertelperspectief doen. Shirou een slechtste meisje. UWB vanuit Rin's perspectief of dat van Archer zou een remake van UWB het helemaal waard maken maar een diffusere aanpak zoals in F/Z zou ook heel fijn zijn.
Edit: Ik zie net dat HF een eigen film krijgt dus negeer het merendeel van de bovenstaande speculatie.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De beste route heeft toch al een anime.
[ afbeelding ]
quote:Text: "In order to continue drawing this dream, I wrote the dream's starting point." -Original Author Chya Koyama
Text: From the original scripts of original author Chya Koyama
Text: A story 4 years before chapter 1
Butler: I will now introduce your new training instructors. Eddie Jay! And his younger brother, Brian Jay!
Hibito: The Jay brothers... the brothers are both astronauts huh?
Text: The younger brother rookie astronaut: Hibito
Text: The older brother who has forgotten his dream of going to space: Mutta
Mutta: I don't even come close when you compare Brian Jay and my younger brother, who are both equals.
Text: Theme song: Unicorn "Hayaguchi Curry"
Brian: Namba Hibito, where are you?
Hibito: Hey Brian, why did you choose me to be your backup?
Brian: Is it not fun?
Hibito: Well... it is fun.
Brian: Then I made the right choice.
Narrator: Leaving those words behind, he left...
Text: A sudden crash
Reporter: Three NASA astronauts were the victims in this accident.
Text: And so, my dream also crashed.
Mutta: What kind of power can my words have... Hibito...
Young Hibito: I've brought courage!
Text: The memory I've started to forget
Hibito: My older brother, he's an amazing person.
Text: Brothers, Family, Comrades
Narrator: When the memory of that far off day and the message Brian left behind are connected, with courage, they will launch once more.
Text: A "Farewell" and "Courage" story
Mutta: I'm going to do it as well, Hibito. I will show you, as your one and only older brother.
Narrator: Space Brothers #0
Text: This is the starting point. This is chapter 0.
Ah je hebt hem ook gezien merk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
I SAAAY CRYYYY I SAY LIIIIAAAARR I SAY RISE IN HELL I STAND GAZING DOWN AT DEATH
ES IST GUTE FRAGE WAS IST DAS LEBEN WAS IST DAS SIEKAM SIEHST DU DAS LEBEN SIE TUT WEIL HAUS UN DER MANN WILL LEBEN SIE TUT ALSO IN SEINEN AUGEN
Die nieuwe ED DAT KLK GEHALTE GVD GEN BUTCHER DAT DEUTSCH
FUCKING AOTY BASED BUTCHER
11/10
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Flying is impossibru!
Sausage onii-sama!
Maar dan slechter.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aldnoah, is gewoon Zeon vs Earth Federation Gundam all over again.
Vind je?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aldnoah, is gewoon Zeon vs Earth Federation Gundam all over again.
quote:
Het heeft wel wat weg van elkaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Vind je?
IMO lijken ze helemaal niet op elkaar.
Seedquote:Op zondag 27 juli 2014 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Het heeft wel wat weg van elkaar.
Terran, Martians
Earth Federation, Zeon/Neo Zeon
Heavensfall
colony drop
En die prinses zou je wel deels kunnen vergelijken met lacus van SEED
In welk opzichtquote:Op zondag 27 juli 2014 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Haha oh shit, kom er nu pas achter dat ik DeZwabber en Smoofie door elkaar heb gehaald gister
Geen idee, maar ik dacht dat zwabber zijn avatar had veranderd maar had dan zelf ook wat teveel bier opquote:
De_Dagkoot ken je me nogquote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat zwabber zijn avatar had veranderd maar had dan zelf ook wat teveel bier op
Maar geen Israël discussies hier, dat mag nietquote:Op maandag 28 juli 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vriend, ik heb hier lang geleden een tijdje in gepost
probeer je me nou weg te jagen ;squote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar geen Israël discussies hier, dat mag niet
quote:Heading towards Shalour City, Ash & Co. enter a town where they are quickly apprehended by Officer Jenny, who claims that three people known as Ash, Serena and Bonnie, who have a Pikachu and a Dedenne, have been caught out numerous times in the town dine-and-dashing, among other things. Ash & co. protest their innocence and decide to help Officer Jenny find the people who are besmirching their good name. Will they be able to find them and resolve this?
4. Ja, is gewoon pokemon red.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is dat beetje een leuk iets? 3 afleveringen toch?
Kan gebeuren, collateral damage van een anders nobel doel.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat zwabber zijn avatar had veranderd maar had dan zelf ook wat teveel bier op
pokemon 4ever<3333quote:Op maandag 28 juli 2014 01:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pokemon
Ben je tien ofzo
Space Dandy elke weekquote:Op maandag 28 juli 2014 02:07 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
pokemon 4ever<3333
Space Dandy deze week
maar matig hier... wel aardig regenen...quote:Op maandag 28 juli 2014 08:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
De tering keiharde bliksem/onweer hier
Jij kijkt alleen hentai want dat is voor 18+?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pokemon
Ben je tien ofzo
Nou ja, sommige dingen zoals de Pokémon anime hoor je toch wel te ontgroeien.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen hentai want dat is voor 18+?
En wat maakt het uit wie wat kijkt?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nou ja, sommige dingen zoals de Pokémon anime hoor je toch wel te ontgroeien.
Het maakt me niet uit hoor. Ik ken je niet, doe lekker waar je zelf zin in hebt. Er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
En wat maakt het uit wie wat kijkt?
Sommige kijken One Piece, Naruto etc... Andere kijken GitS.
Pokemon, Digimon en wot not...
Ik heb ook Origin gezien en staat in mijn lijstje als toffe anime. Was ook een goeie anime want het verhaal was precies zoals de game was
Zankyou no Terror is voor meisjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:07 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoor. Ik ken je niet, doe lekker waar je zelf zin in hebt. Er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken.
Maar je moet ook niet vreemd opkijken als iemand dan een opmerking maakt over het feit dat je een anime kijkt gemaakt voor kinderen van 10 jaar en jonger.
Psst... Je mag best een beetje opgroeien hoor![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zankyou no Terror is voor meisjes.
Jij bent aan zet.
Jij kijkt toch ook nog kinder tekenfilms (aka anime)?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:07 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoor. Ik ken je niet, doe lekker waar je zelf zin in hebt. Er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken.
Maar je moet ook niet vreemd opkijken als iemand dan een opmerking maakt over het feit dat je een anime kijkt gemaakt voor kinderen van 10 jaar en jonger.
Psst... Je mag best een beetje opgroeien hoor![]()
Die titels heb ik vroeger gekeken ja, en waren toen idd awesome.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook nog kinder tekenfilms (aka anime)?
Calimero, Boes Boes, Dommel, Alfred J Kwak, etc zijn ook anime's. En awesome! En voor kinderen onder de 10.
Nieuwe Sailor Moon dit seizoen. (ik volg het)quote:Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die titels heb ik vroeger gekeken ja, en waren toen idd awesome.
Maar dat ga ik niet nu nog een keer downloaden en kijken, ik kan daar nu niet meer naar kijken. Dan gaan mijn jeugdherinneringen naar de klote.
En beweer he nu serieus dat anime altijd kindertekenfilms zijn?
Of je loopt te trollen of je hebt een domme mening voor iemand die zoveel in een anime/manga topic rondhangt. Dat je het zelfs dan nog presteert het grootste misverstand over anime/manga te onderschrijven.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe Sailor Moon dit seizoen. (ik volg het)
Ja.
Wat willen ze ertegen doen dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Qunix het volgende:
http://www3.nhk.or.jp/news/html/20140728/t10013332551000.html
"Japan largely bans websites linked to anime/manga piracy"
http://www.japantimes.co.(...)t-violations-abroad/
"Japan plans campaign to curb manga, anime copyright violations abroad"
Zou mooi zijn als ze het, ehh, je weet wel, legaal verkrijgbaar maken hier.quote:
Ja dat zou idd het mooiste zijn. Maar zie jij het al gebeuren voor normale prijzen?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze het, ehh, je weet wel, legaal verkrijgbaar maken hier.
Maar dat zal wel een absurd idee zijn.
Streamen voor normale prijzen zie ik wel gebeuren. Nu nog fatsoenlijke subs en we zijn er.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat zou idd het mooiste zijn. Maar zie jij het al gebeuren voor normale prijzen?
Ja niet teveel eisen tegelijk natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Streamen voor normale prijzen zie ik wel gebeuren. Nu nog fatsoenlijke subs en we zijn er.
Als meer series die prijs hadden was mijn collectie veel groter geweest nu.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.anime-on-line.com/xcart/product.php?productid=22615
Hmm, dat was niet duur.
Ach ja, jij gelooft dat Sailor Moon een seinen is dus we hebben allemaal wel wat mafs.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Of je loopt te trollen of je hebt een domme mening voor iemand die zoveel in een anime/manga topic rondhangt. Dat je het zelfs dan nog presteert het grootste misverstand over anime/manga te onderschrijven.
Ook een asociale £2,- verzendkosten. Ik ga bankroet hier.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als meer series die prijs hadden was mijn collectie veel groter geweest nu.
Verschillende doelgroepen / leeftijdsgroepen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook nog kinder tekenfilms (aka anime)?
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kippenvel iedere keer als ik deze ending zie/hoor
Ik heb hier nog nooit iets over Sailor Moon gezegt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach ja, jij gelooft dat Sailor Moon een seinen is dus we hebben allemaal wel wat mafs.
Oei pijnlijk, dan was het een andere shoujo, ik kan het kennelijk allemaal niet meer bijhouden.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:30 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit iets over Sailor Moon gezegt.
Ik weet wel welk bericht je bedoelde overigens, weet alleen niet meer welke serie het was. Daar zat ik wel fout toen, zag ik later.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oei pijnlijk, dan was het een andere shoujo, ik kan het kennelijk allemaal niet meer bijhouden.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Repel is wel onze dorpsgek, trek je niet te veel van hem aan. Lofjoe repel
Zankyou no Terror, die shoujo?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik weet wel welk bericht je bedoelde overigens, weet alleen niet meer welke serie het was. Daar zat ik wel fout toen, zag ik later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolicon SeinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef VulpX het volgende:
Weer een hele reeks vol met Izana spammen ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Gelukkig zien we die ook niet vaker dan 3 keer per reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sidonia 64Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik denk datIk ga zo bijlezen, ben bij 61 dacht ik. Eerst even de laatste paar chapters van Shingeki, Naruto, Bleach en Claymore doorlezen, loop alweer een paar weken achter.SPOILER: Sidonia 64Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is balen. Ik zie inderdaad dat een aantal andere sites ook de datum aan het verschuiven is. Gaat lekker daar bij Phat Company, Satsuki is ook al vertraagd.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ugh, m'n Ryuko figure heeft 2 maanden vertraging
Don't lose your package!quote:Op maandag 28 juli 2014 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ugh, m'n Ryuko figure heeft 2 maanden vertraging
http://www.goodsmile.info(...)e+2014+Products.htmlquote:Op maandag 28 juli 2014 19:39 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat is balen. Ik zie inderdaad dat een aantal andere sites ook de datum aan het verschuiven is. Gaat lekker daar bij Phat Company, Satsuki is ook al vertraagd.
Die heb ik nog gelukkig.quote:
Muziek 14.gifquote:Op maandag 28 juli 2014 14:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kippenvel iedere keer als ik deze ending zie/hoor
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
SeinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolicon SeinenIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim Jong-kunquote:
SHOCKINGquote:Op maandag 28 juli 2014 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Blijft een klassieker.CNN fail.![]()
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik denk datNet bijgelezen.SPOILER: Sidonia 64Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verleidelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.anime-on-line.com/xcart/product.php?productid=22615
Hmm, dat was niet duur.
Vond ik nou ook. Een complete serie voor minder dat wat ik voor de meeste films betaald hebquote:
http://www.amiami.com/top/detail/detail?gcode=TOY-RBT-2547quote:
qftquote:Op maandag 28 juli 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
Naruto sucks balls. Om precies te zijn die van Sasuke.
picsquote:Op maandag 28 juli 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.amiami.com/top/detail/detail?gcode=TOY-RBT-2547
Wacht, nog geen 15 cm hoog?
Bietje jammer.
ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even alle Naruto haat compenseren. Hele nacht gifs etc spammen.
Yes. Jammer dat dat een eigenbouw/kitbash is en geen verkrijgbare kit.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar dit blijft wel de beste imo
[ afbeelding ]
Zelf bouwenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Jammer dat dat een eigenbouw/kitbash is en geen verkrijgbare kit.
Je kale moeder op een driewieler met jeuk aan der poes.quote:
Nog in de skype groep zittenquote:
Er uit gaan omdat je een feggit bent en mij alleen achter laten.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er uit gaan omdat je een feggit bent en mij alleen achter laten.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Er uit gaan omdat je een feggit bent en mij alleen achter laten.
[ afbeelding ]
Ga weg man, er is geen plan.quote:
Mr.Arasu zit er nog in.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
[..]
Ga weg man, er is geen plan.
Nee, K-on spam, Haruhi spam, GuP spam.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Is dit ongeveer wat er in de laatste twintig delen is gebeurd? Naruto spam?
Nee, Dakgeaut is een softie geworden.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Is dit ongeveer wat er in de laatste twintig delen is gebeurd? Naruto spam?
Ik loop ongeveer een seizoen achter, dus ja, die discussies...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, K-on spam, Haruhi spam, GuP spam.
Discussies
Oh, is hij weer in glorious moe mode?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, Dakgeaut is een softie geworden.
[ afbeelding ]
Kort samengevat KYOANI FINDS A WAYquote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik loop ongeveer een seizoen achter, dus ja, die discussies...
HET WAS MAAR EEN GRAPJE SORRY HOOR MENEERquote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen hentai want dat is voor 18+?
Maus pls,quote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, Dakgeaut is een softie geworden.
[ afbeelding ]
Tsundere.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, is hij weer in glorious moe mode?
Alweer? Hoezo nu weer danquote:Op maandag 28 juli 2014 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kort samengevat KYOANI FINDS A WAY
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja das waar, even GuP verder kijken.
GuP is eigenlijk een PTSD anime.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja das waar, even GuP verder kijken.
Ik ga nu echt niet stoppen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
Double post Naruto... Maus moet dat nou echt.
Een triple zelfs.
Ik moest lachen toen ik dat shot zag. "Welja, een vliegdekschip, dat kon er ook nog wel bij."quote:
Technisch gezien is het misschien niet eens een vliegdekschip... ik bedoel, het is gewoon een drijvende stad.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik dat shot zag. "Welja, een vliegdekschip, dat kon er ook nog wel bij."
Jouw Naruto tegen mijn Panzermädchen? Har har har.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga nu echt niet stoppen.
[ afbeelding ]
Terug naar je grot, hup.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jouw Naruto tegen mijn Panzermädchen? Har har har.
[ afbeelding ]
S2 whenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
BEST GIRL MOE OVERWINT ALLES
[ afbeelding ]
Pas op hoor, anders blijf ikquote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Terug naar je grot, hup.
[ afbeelding ]
Stop stopquote:
Nu nog klipnap erbij en de groep is weer compleetquote:
5000 afbeeldingen. Heb je die ook echt allemaal bekeken of gewoon een keer met een torrent binnengeharkt oid?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voel me nog niet echt voldaan, en heb nog 5000+ afbeeldingen.
[ afbeelding ]
Bagger krijgt geen tweede seizoen.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er geen sterkste?
Jawel, Ichigoquote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er geen sterkste?
Cant blame ya, wie kijkt er nou vrijwillig naar poep.quote:
of deze:quote:Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
Deze mag ook wel eens een keer verdergaan.
[ afbeelding ]
Zo graag een 2e seizoen van Hyouka zo graag man.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Echt jonge die fucking robin , kijk wat je doet
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Inb4 Naruto haat in nieuwe tt van zo'n lapo-hunter. Ik ga de hele nacht door.
Miho not giving a fuck.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Inb4 Naruto haat in nieuwe tt van zo'n lapo-hunter. Ik ga de hele nacht door.
Fai enough. Alhoewel het me zal verbazen als er op dat hele ding geen landingsstrip te vinden is.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Technisch gezien is het misschien niet eens een vliegdekschip... ik bedoel, het is gewoon een drijvende stad.
ZWAARTEKRACHTquote:Op maandag 28 juli 2014 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Miho not giving a fuck.
[ afbeelding ]
VTOLquote:Op maandag 28 juli 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fai enough. Alhoewel het me zal verbazen als er op dat hele ding geen landingsstrip te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |