SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het is zeker een leuke anime.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Done. Dat was een mooi verhaaltje. Leuk dat tijddilatatie ook best wel een belangrijke rol speelde, ipv de gebruikelijke "YOLO lichtsnelheid" aanpak.
Brotherhood vind ik relatief best goedkoop voor zoveel afleveringen.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:34 schreef VulpX het volgende:
Shit ik heb weer 3 BD boxen gevonden die ik moet hebben:
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)ection/10903605.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)s-1-33/10766055.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)-36-64/10806430.html
Ja daarom heeft mijn vinger ook een minuut boven de bestelknop gehangen. Maar ik heb gisteren ook weer een zooi comics besteld en de laatste 2 Eva 3in1 volumes, en die Yamato figure, dus ik zit eigenlijk weer aan mijn limiet voor de komende maand.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brotherhood vind ik relatief best goedkoop voor zoveel afleveringen.
Ik zit al zo lang tegen die FMA aan te hikken. Als ik ze bestel, bestel ik ze wel in één keer. Misschien volgende maand.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:34 schreef VulpX het volgende:
Shit ik heb weer 3 BD boxen gevonden die ik moet hebben:
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)ection/10903605.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)s-1-33/10766055.html
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)-36-64/10806430.html
De film is niet goed genoeg om te bezitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Wanneer zou de film eigenlijk een westerse release krijgen, zou hem toch wel graag willen hebben.
Soms moet je ook even rustig aandoen. Dat heb ik nu ook bijvoorbeeld met games. Ik heb nog een hele grote backlog en dus is het kopen van nieuwe games gewoon niet meer nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja daarom heeft mijn vinger ook een minuut boven de bestelknop gehangen. Maar ik heb gisteren ook weer een zooi comics besteld en de laatste 2 Eva 3in1 volumes, en die Yamato figure, dus ik zit eigenlijk weer aan mijn limiet voor de komende maand.
De film was wel aardig. De completionist in mij wil hem hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film is niet goed genoeg om te bezitten.
Bij mij ook hoor, heb best wel een verzameldrang/probleem.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms moet je ook even rustig aandoen. Dat heb ik nu ook bijvoorbeeld met games. Ik heb nog een hele grote backlog en dus is het kopen van nieuwe games gewoon niet meer nodig.
Zo ook met anime. Al gaat het daar vaak meer om het verzamelen.
Heb jij ook autisme of gewoon een verzameldrang?quote:Op zondag 27 juli 2014 15:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, heb best wel een verzameldrang/probleem.
En mijn backlog met games is ook veels te groot. Ging laatst even tellen en zat op 70 games verspreid over PS3/4, Vita en 3DS die ik nog wil uitspelen. En dan heb ik nog een Steamlibrary met 157 games...Maar toch ook weer de Limited Editions van Destiny en AC Unity besteld
![]()
Geen idee. Nooit getest.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij ook autisme of gewoon een verzameldrang?Schijnt namelijk vaak voor te komen die combinatie.
Helder! Excuses voor het vragen. Zelf ben ik wel getest en ik was nieuwsgierig of de verzamelwoede van veel mensen die figures kopen en dergelijke daarvan komt of meer uit een verzameldrang op zichzelf.quote:
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor, ik vind het geen rare vraag.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder! Excuses voor het vragen. Zelf ben ik wel getest en ik was nieuwsgierig of de verzamelwoede van veel mensen die figures kopen en dergelijke daarvan komt of meer uit een verzameldrang op zichzelf.
Als dertiger is het uiteraard niet toegestaan om nog steeds de otaku uit te hangenquote:Op zondag 27 juli 2014 15:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Over een jaartje of 5 - 10 maar is beginnen met verzamelen.
Jaartje voor de dertigquote:Op zondag 27 juli 2014 15:28 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als dertiger is het uiteraard niet toegestaan om nog steeds de otaku uit te hangen
-edit- Ow wacht dan ben je nog in je twintiger jaren. Doe je ding.![]()
Uiteraard. Iets met eindelijk geld verdienen enzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jaartje voor de dertig
En het gros van de mensen die echt merchendise kopen zijn wel mid twintigers of dertigers
It's true, ben een oude zak.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jaartje voor de dertig
En het gros van de mensen die echt merchendise kopen zijn wel mid twintigers of dertigers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |