dat werkt ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me dat je je ex op de flikker moet geven, niet zijn vriendin, JB.
ja, ze passen wel bij elkaar geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
Wat een absurd gedoe, JB. Is die vriendin net zo labiel als hij?
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:36 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me dat je je ex op de flikker moet geven, niet zijn vriendin, JB.
Nee maar van haar kan je niks verwachten... Van hem zou je wel iets moeten kunnen verwachten...quote:Op zondag 27 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.
Konijntjesquote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga btw even wat doen, konijnenhok verschonen in afwezigheid van de kinderen
waarom niet? Dat slaat imo nergens op.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar van haar kan je niks verwachten... Van hem zou je wel iets moeten kunnen verwachten...
Het zijn toch niet haar kinderen....quote:Op zondag 27 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom niet? Dat slaat imo nergens op.
En van hem kan ik helemaal niets verwachten. Hij denkt dat ze 17 zijn ofzo.
Mja, ik weet het niet, hoor. Vrouwen doen wel vaker dingen die ik niet snapquote:Op zondag 27 juli 2014 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet.
En zij is gewoon ook een stomme trut. Daar werkt hij verdr vrolijk aan mee hoor, daar niet van, maar ik hoor veel te vaak dingen over haar dat ik denkdat dóe je toch niet?!
(Ze trekt bv de oudste heel erg voor)
Heeft ze je kinderen geadopteerd dan? Of op welke andere manier dan ook wettelijk erkend?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bovendien, zij heeft toch ook verantwoordelijkheid, het is niet zo dat hij de enige is die invloed heeft op haar gedrag, hoop ik althans.
Ik vind het hele leuke beestjes. Neem er later zelf ook 2, zijn ze niet alleen in ieder geval.quote:
Goedemiddag!quote:
Je gaat je dan toch echt afvragen waarom mensen zoiets doen. Zulke mensen zijn het ouderschap niet waardig.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:45 schreef bepklep82 het volgende:
mijn stiefpa heeft er ook voor gezorgd dat mijn ma me uit huis zette. Toen was ik 5 en echt niet lastig hoor. Denk maar niet dat ik bij mijn pa terecht kwam hoor.
Nee het was zo uitgekiend dat mijn pa er niets van wist en ik in een tehuis werd gestopt.
Maar wel zo gedaan dat het via een instantie gebeurde zodat mij pa me er niet uit kon krijgen.
Heb ik twee jaar gezeten en ik weet nog altijd niet waarom. Zal je de details besparen, want was geen pretje daar.
Na die twee jaar terug naar mijn ma en stiefpa.. en het was tot mijn 14e hell on earth.
ze had een grote mond.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
Maar wat is er daarna gebeurd dan? Dat moet wel een drama zijn geweest. Kan me overigens ook niet voorstellen dat ze het zo bont heeft gemaakt dat zo'n maatregel gepast is.
Imo wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat maakt toch niet dat je geen verantwoordelijkheid hebt/draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |