Ik woon er 5 straten van af en heb het nog nooit gezien LOL.quote:
nou omdat ze een vergunning niet aan iedereen afgeven en je dan naar buiten moet gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk het wel waarom zou dat niet gaan?
[..]
Nee ik bedoel als ik nu een hobby ga zoeken om mensen van mijn eigen leeftijd te leren kennen is dat niet de beste optie.
Niet dat er iets mee mis is en ik vind het ook niet erg om met 50+ers om te gaan mijn ouders zijn beide boven de 60
Maar ik wil toch wel vrienden van mijn eigen leeftijd een sport waar wat ouderen zitten vind ik niet erg hoor ik denk dat ik het toch eens ga proberen.
[..]
Ja dat is ook geen probleem.
Lijkt me ook best wel leuk.
Al flink wat gekeken op een paar forums wat het precies inhoud lijkt me erg leuk.
Ja is ook erg duur lijkt mij nee jacht wil ik ook niet doen lijkt me niet leuk dieren doodschieten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou omdat ze een vergunning niet aan iedereen afgeven en je dan naar buiten moet gaan
Veel mensen met veel problemen. Vast ook soortgelijk. Je bent iig sws niet alleen daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Veel mensen daar met soortgelijke problemen?
Okee bedankt ik zal er eens over nadenken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Veel mensen met veel problemen. Vast ook soortgelijk. Je bent iig sws niet alleen daar
Je kan een zelftest doen op http://www.psyq.nlquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Grietje-tit het volgende:
Geef hem het telefoonnummer Redwoodx. Niet zo treuzelen.
Ok.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je kan een zelftest doen op http://www.psyq.nl
Duurt echt maar een minuutje. Daarna kan je je via de site aanmelden voor de diagnose die bij je gesteld is.
Als je daar geen zin in hebt kan je ook bellen naar 0900 2357797.
Dan krijg je iemand aan de telefoon die door middel van vragen een diagnose bij je stelt en je vervolgens aanmeldt.
Ze gaan bij de aanmelding vragen of je een verwijsbriefje hebt van de huisarts. Je kan gewoon ja zeggen want uiteindelijk doen ze er toch niks mee.
In 10 dagen wordt je gebeld voor een intakegesprek.
Dank je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Grietje-tit het volgende:
Redwoodx, je bent een prachtmeid!
Snap ik helemaal. Een tip daarvoor: sta er niet teveel bij stil en laat het allemaal over je heen komen. Hoe langer je stilstaat, hoe enger het wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben zelf nog bang om daar na toe te gaan dus ik moet het me nog effe overleggen.
Bedankt ja ik zal toch eens de stap moeten zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:48 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Een tip daarvoor: sta er niet teveel bij stil en laat het allemaal over je heen komen. Hoe langer je stilstaat, hoe enger het wordt.
Is naar buiten gaan of het proberen van verschillende activiteiten dan echt zo veel erger dan je huidige leven? Gelukkig ben je toch al niet, wat heb je te verliezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb eigenlijk vrij weinig behoefte om een hobby te zoeken of naar buiten te gaan eerlijk gezegd.
Beetje een dilemma of catch22 ik wil niet naar buiten maar wil wel vrienden.
Uiteindelijk wil ik wel stappen ondernemen maar en alweer maar ik heb er helemaal geen zin in.
Ik weet het niet ik ben bang om naar buiten te gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:30 schreef MassApeal het volgende:
[..]
Is naar buiten gaan of het proberen van verschillende activiteiten dan echt zo veel erger dan je huidige leven? Gelukkig ben je toch al niet, wat heb je te verliezen?
Waarom ben je eigenlijk bang om naar buiten te gaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik ben bang om naar buiten te gaan.
Het is ontzettend lastig.
Ben bang om weer gepest te worden en over hoe anderen over mij denken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:24 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk bang om naar buiten te gaan?
Wat als een FOKker jou komt meeten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben bang om weer gepest te worden en over hoe anderen over mij denken.
Lastig te zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat als een FOKker jou komt meeten?
Nee. Maar er is misschien wel iemand die dat zou willen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lastig te zeggen.
Hoezo wou jij me meeten?
Nou ik weet niet of ik het zou durven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Maar er is misschien wel iemand die dat zou willen.
Zou je mij wel durven ontmoeten? (:quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het zou durven.
Ik ben 19 over een paar dagen haha misschien zijn we wel op dezelfde dag jarig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Zou je mij wel durven ontmoeten? (:
We zijn beiden 19 en ik ben niet eng, promise
Alhoewel.. ik ben volgende week wel 20 als je dat niet erg vindt hehe
Denk t nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben 19 over een paar dagen haha misschien zijn we wel op dezelfde dag jarig?
Ik zeg nog geen ja maar ik denk er wel serieus over na
20,19 is toch ongeveer hetzelfde dus dat is echt geen punt.
23ste venlo dus dat zal wel ver zijn je studeert toch in Leiden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:24 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Denk t nietben pas 26ste jarig. In welke stad woon je?
Klopt. Maar ik reis wel vaker veel in het land dus zo erg is het nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
23ste venlo dus dat zal wel ver zijn je studeert toch in Leiden?
Dus dat is de andere kant van het land erg ver.
Waarvoor reis je dan veel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:02 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik reis wel vaker veel in het land dus zo erg is het niet
Was bijna vergeten maar ze heeft een vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Was bijna vergeten maar ze heeft een vriend.
Dan maar geen meet.Alles kan kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt.Als redwood jouw gezicht bijt tijdens het likken wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe die FOK!meet (date:@) gewoon man.
(she/her)
Hahaha rustig aan jongensquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als redwood jouw gezicht bijt tijdens het likken wel ja.
Mijn gezicht bijt tijdens het likken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als redwood jouw gezicht bijt tijdens het likken wel ja.
Mag ik getuige zijn op jullie bruiloft?quote:
Ja sexy toch. Likken en dan bijten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn gezicht bijt tijdens het likken?
Zouden er niet een paar leuke meisjes op fok voor jou zitten?
Vast welquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sexy toch. Likken en dan bijten.
Nee man, ik ben nog te jong voor leuke meisjes op fok. Er zijn geen 15 jarige hier hahaha
Ik vernoem mijn kinderen naar jou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik getuige zijn op jullie bruiloft?
Haha grapje.
Maar ga elkaar meeten.
En redwood neem wat leuke dames voor hem mee.
Je mag getuige zijn op de bruiloft van mn vriend en mij jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik getuige zijn op jullie bruiloft?
Haha grapje.
Maar ga elkaar meeten.
En redwood neem wat leuke dames voor hem mee.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn kinderen naar jou.Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Omg ben je 15? XD okay. Nee denk t niet nee helaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sexy toch. Likken en dan bijten.
Nee man, ik ben nog te jong voor leuke meisjes op fok. Er zijn geen 15 jarige hier hahaha
En ik dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:19 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je mag getuige zijn op de bruiloft van mn vriend en mij ja
Ja ik ben 15 maar ik voel me ouder en kan me ook heel volwassen gedragen. Helaas is mijn uiterlijk jonger dan 15.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:21 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Omg ben je 15? XD okay. Nee denk t niet nee helaas
Ken je geen leuk 15 jarig meisje voor hem?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:21 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Omg ben je 15? XD okay. Nee denk t niet nee helaas
ja of 16 kan ook welquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ken je geen leuk 15 jarig meisje voor hem?
Mag ook wat jonger hoor.
Uhm nee xD op t hbo of uni zitten helaas geen 15 jaar of jongere meisjes..quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ken je geen leuk 15 jarig meisje voor hem?
Mag ook wat jonger hoor.
En voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:26 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Uhm nee xD op t hbo of uni zitten helaas geen 15 jaar of jongere meisjes..
Nog een paar jaar wachten goed je best doen op school.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En voor mij?
[..]
Nog een paar jaar wachten goed je best doen op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Jaa klopt hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:30 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Ahwwzit er niet zo over in je bent nog (super)jong alles komt op z'n tijd!
Ik zou t doen als ik jou was hmmmmmquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:32 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
Wil je keertje mee uit in Leiden? Zat meiden van 18!
Ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup je bent nog jong man! Bijna jaloers op je
Moet ik nou een deel 4 aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |