abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143296370
Gewoon keertje proberen.
pi_143296502
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik bedoelde met een geweer/pistool maar paintball,lastertag lijkt me ook wel leuk en volgensmij bedoel je airsoft niet softgun?

Ik bedoel idd airsoft. Met echt geweer schieten kan natuurlijk ook, maar dan schiet je op levenloze objecten of je moet jagen leuk vinden. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door wiskundenoob op 11-08-2014 12:02:48 ]
pi_143296836
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik bedoel idd airsoft. Met echt geweer schieten kan natuurlijk ook, maar dan schiet je op levenloze objecten of je moet jagen leuk vinden. :P
Ja maar ik ben vroeger wel eens bij een schietclub geweest om het uit te proberen maar daar was bijna iedereen boven de 50.
Nee jagen lijkt me niks :P

Airsoft misschien dan wel gecompliceerd en geen teams waar ik woon denk ik moet ik kijken bij een andere stad.
Dacht dat het illigaal was ik kan me nog herinneren dat de politie die wapens teveel op echte vond lijken.

quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef tailfox het volgende:
Gewoon keertje proberen.
Goed zal ik eens doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door hmmmmmmm op 11-08-2014 12:17:58 ]
pi_143297192
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
Airsoft misschien dan wel gecompliceerd en geen teams waar ik woon denk ik moet ik kijken bij een andere stad.
Dit soort dingen doe je ook maar eens per week. Dus afreizen naar een ander stad lijkt mij ook niet zo'n probleem. Daarnaast kom je mensen tegen die dezelfde interesse hebben als jij.
pi_143297305
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

denk niet dat TS een jacht vergunning kan krijgen.
pi_143297465
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja maar ik ben vroeger wel eens bij een schietclub geweest om het uit te proberen maar daar was bijna iedereen boven de 50.

[..]

Kun je verklaren waarom je zodanig met mensen van je eigen leeftijd wil omgaan? Je hebt het al meermaals vernoemd. Ik begrijp wel dat je niet enkel mensen van boven de 50 in je entourage wil, maar als het om één event gaat, zeker gezien de inhoud i.e. schieten, lijkt dit specifiek me niet echt een probleem. Dat je niet naar een discotheek met single 50-plussers wil die polonaise op Frans Bauer lopen te waggelen, is uiteraard begrijpelijk.
Over Frans Bauer gesproken, van welke muziek hou je. Daarin kan je ook gelijkgestemden vinden... eerst misschien op het internet, en daarna een optreden ofzo?
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143297902
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:30 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Kun je verklaren waarom je zodanig met mensen van je eigen leeftijd wil omgaan? Je hebt het al meermaals vernoemd. Ik begrijp wel dat je niet enkel mensen van boven de 50 in je entourage wil, maar als het om één event gaat, zeker gezien de inhoud i.e. schieten, lijkt dit specifiek me niet echt een probleem. Dat je niet naar een discotheek met single 50-plussers wil die polonaise op Frans Bauer lopen te waggelen, is uiteraard begrijpelijk.
Over Frans Bauer gesproken, van welke muziek hou je. Daarin kan je ook gelijkgestemden vinden... eerst misschien op het internet, en daarna een optreden ofzo?
jij typt wat ik wou typen.
Leeftijd is niet heel belangrijk.
(ik sport met 3 generaties)
pi_143298162
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:24 schreef tailfox het volgende:

[..]

denk niet dat TS een jacht vergunning kan krijgen.
Denk het wel waarom zou dat niet gaan?

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:30 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Nee ik bedoel als ik nu een hobby ga zoeken om mensen van mijn eigen leeftijd te leren kennen is dat niet de beste optie.
Niet dat er iets mee mis is en ik vind het ook niet erg om met 50+ers om te gaan mijn ouders zijn beide boven de 60 :P
Maar ik wil toch wel vrienden van mijn eigen leeftijd een sport waar wat ouderen zitten vind ik niet erg hoor ik denk dat ik het toch eens ga proberen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Dit soort dingen doe je ook maar eens per week. Dus afreizen naar een ander stad lijkt mij ook niet zo'n probleem. Daarnaast kom je mensen tegen die dezelfde interesse hebben als jij.
Ja dat is ook geen probleem.
Lijkt me ook best wel leuk.
Al flink wat gekeken op een paar forums wat het precies inhoud lijkt me erg leuk.

[ Bericht 1% gewijzigd door hmmmmmmm op 11-08-2014 14:51:04 ]
pi_143437271
Update alweer niks uitgevoerd.

Misschien toch maar eens professionele hulp zoeken.

Zie me alweer bij de psycholoog komen en weer word het niks en ben ik een paar jaar verder en geen vooruitgang.

Ik heb erg veel behoefte aan wat vrienden en een vriendin.

Ik weet het niet wat voor soort professionele hulp moet ik zoeken moet wel vergoed worden anders kan ik het niet betalen.

Ik weet het niet heb overal zo'n moeite mee.

Ook erg veel moeite positief te blijven of worden.

[ Bericht 28% gewijzigd door hmmmmmmm op 15-08-2014 04:57:17 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 06:57:53 #235
225540 Pugg
Friends forever
pi_143437525
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
Misschien toch maar eens professionele hulp zoeken.

Zie me alweer bij de psycholoog komen en weer word het niks en ben ik een paar jaar verder en geen vooruitgang.

Zo kom je er nooit, geef jezelf een flinke schop en doe het.
pi_143437696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 06:57 schreef Pugg het volgende:

[..]

Zo kom je er nooit, geef jezelf een flinke schop en doe het.
Misschien.
pi_143438544
Ik heb net deze topic doorgebladerd en je houding tegenover nieuwe dingen proberen komt mij wel bekend voor.
Je zegt dat je je ouders wel aardig vindt. Kan je dit niet met hun bespreken?
Ik ga zelf naar Psyq en weet dat het inschrijven daar heel makkelijk is. De kosten zijn ook niet heel hoog en ik weet zeker dat daar ook een regeling voor getroffen kan worden.
Zodra je ingeschreven bent kan je gebruik maken van elke afdeling die ze maar aanbieden. Je hebt inderdaad ook groepstherapie met leeftijdsgenoten. Heb ik zelf ook gedaan een tijdje en is echt een aanrader!
Om ervoor te zorgen dat je wel iets doet, kan je een ouder vragen het samen met je te doen.
pi_143454386
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:15 schreef Redwoodx het volgende:
Ik heb net deze topic doorgebladerd en je houding tegenover nieuwe dingen proberen komt mij wel bekend voor.
Je zegt dat je je ouders wel aardig vindt. Kan je dit niet met hun bespreken?
Ik ga zelf naar Psyq en weet dat het inschrijven daar heel makkelijk is. De kosten zijn ook niet heel hoog en ik weet zeker dat daar ook een regeling voor getroffen kan worden.
Zodra je ingeschreven bent kan je gebruik maken van elke afdeling die ze maar aanbieden. Je hebt inderdaad ook groepstherapie met leeftijdsgenoten. Heb ik zelf ook gedaan een tijdje en is echt een aanrader!
Om ervoor te zorgen dat je wel iets doet, kan je een ouder vragen het samen met je te doen.
Veel mensen daar met soortgelijke problemen?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:56:42 #239
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143454461
Geef hem het telefoonnummer Redwoodx. Niet zo treuzelen. :{
pi_143455078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Grietje-tit het volgende:
Volgensmij hebben ze meerdere vestigingen toevallig ook een waar ik woon.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:19:26 #241
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143455120
Nou, ook weer opgelost.
Hè hè.
pi_143455316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:19 schreef Grietje-tit het volgende:
Nou, ook weer opgelost.
Hè hè.
Ik woon er 5 straten van af en heb het nog nooit gezien LOL.

Vlak naast de school waar ik opzat dus dat is wel jammer.
pi_143455481
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Denk het wel waarom zou dat niet gaan?

[..]

Nee ik bedoel als ik nu een hobby ga zoeken om mensen van mijn eigen leeftijd te leren kennen is dat niet de beste optie.
Niet dat er iets mee mis is en ik vind het ook niet erg om met 50+ers om te gaan mijn ouders zijn beide boven de 60 :P
Maar ik wil toch wel vrienden van mijn eigen leeftijd een sport waar wat ouderen zitten vind ik niet erg hoor ik denk dat ik het toch eens ga proberen.

[..]

Ja dat is ook geen probleem.
Lijkt me ook best wel leuk.
Al flink wat gekeken op een paar forums wat het precies inhoud lijkt me erg leuk.
nou omdat ze een vergunning niet aan iedereen afgeven en je dan naar buiten moet gaan
pi_143456386
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

nou omdat ze een vergunning niet aan iedereen afgeven en je dan naar buiten moet gaan
Ja is ook erg duur lijkt mij nee jacht wil ik ook niet doen lijkt me niet leuk dieren doodschieten.
pi_143463231
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Veel mensen daar met soortgelijke problemen?
Veel mensen met veel problemen. Vast ook soortgelijk. Je bent iig sws niet alleen daar
pi_143463535
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Redwoodx het volgende:

[..]

Veel mensen met veel problemen. Vast ook soortgelijk. Je bent iig sws niet alleen daar
Okee bedankt ik zal er eens over nadenken.
pi_143463715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Grietje-tit het volgende:
Je kan een zelftest doen op http://www.psyq.nl
Duurt echt maar een minuutje. Daarna kan je je via de site aanmelden voor de diagnose die bij je gesteld is.

Als je daar geen zin in hebt kan je ook bellen naar 0900 2357797.
Dan krijg je iemand aan de telefoon die door middel van vragen een diagnose bij je stelt en je vervolgens aanmeldt.

Ze gaan bij de aanmelding vragen of je een verwijsbriefje hebt van de huisarts. Je kan gewoon ja zeggen want uiteindelijk doen ze er toch niks mee.

In 10 dagen wordt je gebeld voor een intakegesprek.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:12:25 #248
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143464192
Redwoodx, je bent een prachtmeid!
pi_143464200
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Redwoodx het volgende:

[..]

Je kan een zelftest doen op http://www.psyq.nl
Duurt echt maar een minuutje. Daarna kan je je via de site aanmelden voor de diagnose die bij je gesteld is.

Als je daar geen zin in hebt kan je ook bellen naar 0900 2357797.
Dan krijg je iemand aan de telefoon die door middel van vragen een diagnose bij je stelt en je vervolgens aanmeldt.

Ze gaan bij de aanmelding vragen of je een verwijsbriefje hebt van de huisarts. Je kan gewoon ja zeggen want uiteindelijk doen ze er toch niks mee.

In 10 dagen wordt je gebeld voor een intakegesprek.
Ok.
Ik ben zelf nog bang om daar na toe te gaan dus ik moet het me nog effe overleggen.
pi_143500955
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Grietje-tit het volgende:
Redwoodx, je bent een prachtmeid!
Dank je! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')