Ik bedoel idd airsoft. Met echt geweer schieten kan natuurlijk ook, maar dan schiet je op levenloze objecten of je moet jagen leuk vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik bedoelde met een geweer/pistool maar paintball,lastertag lijkt me ook wel leuk en volgensmij bedoel je airsoft niet softgun?
Ja maar ik ben vroeger wel eens bij een schietclub geweest om het uit te proberen maar daar was bijna iedereen boven de 50.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik bedoel idd airsoft. Met echt geweer schieten kan natuurlijk ook, maar dan schiet je op levenloze objecten of je moet jagen leuk vinden.
Goed zal ik eens doen.quote:
Dit soort dingen doe je ook maar eens per week. Dus afreizen naar een ander stad lijkt mij ook niet zo'n probleem. Daarnaast kom je mensen tegen die dezelfde interesse hebben als jij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
Airsoft misschien dan wel gecompliceerd en geen teams waar ik woon denk ik moet ik kijken bij een andere stad.
denk niet dat TS een jacht vergunning kan krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik bedoel idd airsoft. Met echt geweer schieten kan natuurlijk ook, maar dan schiet je op levenloze objecten of je moet jagen leuk vinden.
Kun je verklaren waarom je zodanig met mensen van je eigen leeftijd wil omgaan? Je hebt het al meermaals vernoemd. Ik begrijp wel dat je niet enkel mensen van boven de 50 in je entourage wil, maar als het om één event gaat, zeker gezien de inhoud i.e. schieten, lijkt dit specifiek me niet echt een probleem. Dat je niet naar een discotheek met single 50-plussers wil die polonaise op Frans Bauer lopen te waggelen, is uiteraard begrijpelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vroeger wel eens bij een schietclub geweest om het uit te proberen maar daar was bijna iedereen boven de 50.
[..]
jij typt wat ik wou typen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:30 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Kun je verklaren waarom je zodanig met mensen van je eigen leeftijd wil omgaan? Je hebt het al meermaals vernoemd. Ik begrijp wel dat je niet enkel mensen van boven de 50 in je entourage wil, maar als het om één event gaat, zeker gezien de inhoud i.e. schieten, lijkt dit specifiek me niet echt een probleem. Dat je niet naar een discotheek met single 50-plussers wil die polonaise op Frans Bauer lopen te waggelen, is uiteraard begrijpelijk.
Over Frans Bauer gesproken, van welke muziek hou je. Daarin kan je ook gelijkgestemden vinden... eerst misschien op het internet, en daarna een optreden ofzo?
Denk het wel waarom zou dat niet gaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
denk niet dat TS een jacht vergunning kan krijgen.
Nee ik bedoel als ik nu een hobby ga zoeken om mensen van mijn eigen leeftijd te leren kennen is dat niet de beste optie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:30 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Kun je verklaren waarom je zodanig met mensen van je eigen leeftijd wil omgaan? Je hebt het al meermaals vernoemd. Ik begrijp wel dat je niet enkel mensen van boven de 50 in je entourage wil, maar als het om één event gaat, zeker gezien de inhoud i.e. schieten, lijkt dit specifiek me niet echt een probleem. Dat je niet naar een discotheek met single 50-plussers wil die polonaise op Frans Bauer lopen te waggelen, is uiteraard begrijpelijk.
Over Frans Bauer gesproken, van welke muziek hou je. Daarin kan je ook gelijkgestemden vinden... eerst misschien op het internet, en daarna een optreden ofzo?
Ja dat is ook geen probleem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:20 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe je ook maar eens per week. Dus afreizen naar een ander stad lijkt mij ook niet zo'n probleem. Daarnaast kom je mensen tegen die dezelfde interesse hebben als jij.
Zo kom je er nooit, geef jezelf een flinke schop en doe het.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
Misschien toch maar eens professionele hulp zoeken.
Zie me alweer bij de psycholoog komen en weer word het niks en ben ik een paar jaar verder en geen vooruitgang.
Misschien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zo kom je er nooit, geef jezelf een flinke schop en doe het.
Veel mensen daar met soortgelijke problemen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:15 schreef Redwoodx het volgende:
Ik heb net deze topic doorgebladerd en je houding tegenover nieuwe dingen proberen komt mij wel bekend voor.
Je zegt dat je je ouders wel aardig vindt. Kan je dit niet met hun bespreken?
Ik ga zelf naar Psyq en weet dat het inschrijven daar heel makkelijk is. De kosten zijn ook niet heel hoog en ik weet zeker dat daar ook een regeling voor getroffen kan worden.
Zodra je ingeschreven bent kan je gebruik maken van elke afdeling die ze maar aanbieden. Je hebt inderdaad ook groepstherapie met leeftijdsgenoten. Heb ik zelf ook gedaan een tijdje en is echt een aanrader!
Om ervoor te zorgen dat je wel iets doet, kan je een ouder vragen het samen met je te doen.
Volgensmij hebben ze meerdere vestigingen toevallig ook een waar ik woon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Grietje-tit het volgende:
Geef hem het telefoonnummer Redwoodx. Niet zo treuzelen.
Ik woon er 5 straten van af en heb het nog nooit gezien LOL.quote:
nou omdat ze een vergunning niet aan iedereen afgeven en je dan naar buiten moet gaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk het wel waarom zou dat niet gaan?
[..]
Nee ik bedoel als ik nu een hobby ga zoeken om mensen van mijn eigen leeftijd te leren kennen is dat niet de beste optie.
Niet dat er iets mee mis is en ik vind het ook niet erg om met 50+ers om te gaan mijn ouders zijn beide boven de 60
Maar ik wil toch wel vrienden van mijn eigen leeftijd een sport waar wat ouderen zitten vind ik niet erg hoor ik denk dat ik het toch eens ga proberen.
[..]
Ja dat is ook geen probleem.
Lijkt me ook best wel leuk.
Al flink wat gekeken op een paar forums wat het precies inhoud lijkt me erg leuk.
Ja is ook erg duur lijkt mij nee jacht wil ik ook niet doen lijkt me niet leuk dieren doodschieten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou omdat ze een vergunning niet aan iedereen afgeven en je dan naar buiten moet gaan
Veel mensen met veel problemen. Vast ook soortgelijk. Je bent iig sws niet alleen daarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Veel mensen daar met soortgelijke problemen?
Okee bedankt ik zal er eens over nadenken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Veel mensen met veel problemen. Vast ook soortgelijk. Je bent iig sws niet alleen daar
Je kan een zelftest doen op http://www.psyq.nlquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Grietje-tit het volgende:
Geef hem het telefoonnummer Redwoodx. Niet zo treuzelen.
Ok.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je kan een zelftest doen op http://www.psyq.nl
Duurt echt maar een minuutje. Daarna kan je je via de site aanmelden voor de diagnose die bij je gesteld is.
Als je daar geen zin in hebt kan je ook bellen naar 0900 2357797.
Dan krijg je iemand aan de telefoon die door middel van vragen een diagnose bij je stelt en je vervolgens aanmeldt.
Ze gaan bij de aanmelding vragen of je een verwijsbriefje hebt van de huisarts. Je kan gewoon ja zeggen want uiteindelijk doen ze er toch niks mee.
In 10 dagen wordt je gebeld voor een intakegesprek.
Dank je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Grietje-tit het volgende:
Redwoodx, je bent een prachtmeid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |