abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143289266
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef complicate het volgende:

[..]

JA en dus:

[..]

Vetgedrukt!
Ik denk niet dat dat onder mijn huidige verzekering gedekt word.
Ik kan naar mijn huisarts gaan ja.
pi_143289283
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Vraag is ondertussen al 334334240909 keren beantwoord.
TS zoekt een weg die niet bestaat.
Sommigen moeten dat vaak horen.
pi_143289285
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat onder mijn huidige verzekering gedekt word.
Ik kan naar mijn huisarts gaan ja.
Ja DOE het dan en vraag daar info.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_143289338
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

Hij heeft een personal coach/begeleider nodig voor alle -reeds- genoemde redenen.
Eens hij naar de huisarts is geweest zal hij/zij hem kunnen doorverwijzen naar een begeleider/coach.
pi_143289385
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij heeft een personal coach/begeleider nodig voor alle -reeds- genoemde redenen.
Eens hij naar de huisarts is geweest zal hij/zij hem kunnen doorverwijzen naar een begeleider/coach.
hoe vaak is dat al gezegd.
Hoevaak is er al gezegd dat TS het moet doen.
Dat TS een schop onder zijn kont nodig heeft.
pi_143289452
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:58 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoe vaak is dat al gezegd.
Hoevaak is er al gezegd dat TS het moet doen.
Dat TS een schop onder zijn kont nodig heeft.
Ja hoor, maar maar maar maar maar maar hoe vaak is dat al gezegd.

Anywayzzzzz hij zegt dat hij naar zijn huisarts zal gaan, hopelijk krijgt hij een begeleider zodat hij kan worden begeleid en opgevolgd.
pi_143289508
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Anywayzzzzz hij zegt dat hij naar zijn huisarts zal gaan, hopelijk krijgt hij een begeleider zodat hij kan worden begeleid en opgevolgd.
maar
pi_143289527
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar
Precies.
  maandag 11 augustus 2014 @ 02:07:16 #209
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_143289580
tyft op

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 11-08-2014 11:04:58 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_143289671
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:41 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat zal vmbo/mbo wel zijn denk ik.
Ja ik vond toen al dat de mensen waarmee ik op het vmbo zat niet al te slim waren toch haalden ze betere cijfers dan mij.

Vind het erg voor je wens je beterschap of minder last van je ziekte in zoverre dat mogelijk is.

Ik heb nooit veel interesse gehad in de meeste dingen ik heb snel angst als ik iets nieuws probeer en ben eigenlijk best saai.
Mij lijkt het eigenlijk ook niet leuk om een sport te doen ik word er moe van en daar heb ik geen zin in de enige reden dat ik ermee wil beginnen is om sociaal contact te krijgen niet omdat het me allemaal zo leuk lijkt.
Studeren nee leuk vind ik het niet ik vind het ook niet leuk om dingen te moeten leren ik doe het wel eens omdat ik het moet maar ik vind het vaak niet leuk eerder saai.
Schilderen, muziek en fotograferen heb ik nooit leuk gevonden ik het er geen geduld voor en verveel me dan ook te pletter als ik eraan begin.

Wat me wel leuk lijkt is om vrienden te hebben en soms te praten met mensen van mijn eigen leeftijd die me begrijpen.
Ja maar als je niet echt iets interessant vindt, heb je ook geen dingen te vertellen en kom je saai over, niet dat je het bent. Je hoeft jezelf daarin niet naar beneden te halen...
Je stuff om over te praten met potentiële vrienden, blijft dan wel beperkt tot de ervaringen die je hier deelt. Dat zijn er niet de meest fraaie... Voor mij geen probleem, want ik heb zelf een gloeiende hekel aan die positiviteitscultus dat alles je uiteindelijk voor de wind zal gaan als je maar een roze bril opzet. Nono, gepest worden is rot, een baan zoeken zonder diploma is shit, en er zijn kankers nu eenmaal terminaal dat je ze niet kan genezen door te blijven lachen...

Je kan professionele hulp zoeken, want al dat gebrek aan interesse doet me toch wat aan iets in het depressieve spectrum denken. Tja, ziekte nummer één deze eeuw en goed voor de farmahoeren, veel overdiagnostisering, maar die lusteloosheid heeft volgens mijn bescheiden mening een depressieve fond, die gezien jouw levensloop helemaal begrijpelijk is...

Praktisch kan ik je niet helpen, want ik weet niet hoe het in Nederland is georganiseerd. Je kan naar een psychotherapeut gaan, eventueel in combinatie met medicatie, maar vele centra bieden ook groepssessies aan. Daar kan je "gelijkgestemden" ontmoeten. Die zullen al wat meer begrip tonen voor je geleden leed zeg maar. Knap dan niet af op het feit dat ze je leeftijd niet zijn, of niets van IT af weten of geen andere interesse delen.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_143289693
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef Woestenijhumor het volgende:

Je kan professionele hulp zoeken
pi_143290054
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nee ik heb er alleen moeite mee ik zal ooit wel eens een hobby gaan doen maar voorlopig niet.
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Vrij zeker dat mijn verzekering dat niet betaald ik heb ook het minimale.
Ik heb eigenlijk vrij weinig behoefte om een hobby te zoeken of naar buiten te gaan eerlijk gezegd.
Beetje een dilemma of catch22 ik wil niet naar buiten maar wil wel vrienden.
Uiteindelijk wil ik wel stappen ondernemen maar en alweer maar ik heb er helemaal geen zin in.
Ik heb gewoon nu ineens deze menselijke behoefte aan sociaal contact die ik de afgelopen 18 jaar niet had.

Dus ja ik heb inderdaad geen zin om actie te ondernemen en daarom doe ik ook niks ik ben ook lui onzeker en ben bang om naar buiten te gaan zelfs al is het naar de dokter.
En ja ik ben steeds excuusjes het zoeken om maar niks te doen al mijn hele leven omdat ik ook niks wil doen alleen dat is zo lastig nu ik steeds meer de drang voel om sociaal contact te hebben.

Eerlijk gezegd zal ik waarschijnlijk niet naar buiten gaan zit ik op mijn verjaardag overdag te slapen en voel ik me weer kut.
Mijn dokter zei ook al dat als ik er niks aan doe ik over 5 of 10 jaar in dezelfde situatie zit maar dan erger toen zei hij kom maar over een half jaar terug dus dat ga ik denk ik wel eens doen.

Ik wil geen fulltime baan of een diploma ik wil voor mijzelf werken en bijna niks doen.
Eigenlijk heb ik daarom ook niet veel gemeen met de meeste mensen want ik doe liever de hele dag niks en heb een hekel aan werk wat het ook is.
Ik wil ook geen psychische hulp meer omdat het mij niet helpt ik ben nou eenmaal zo en wil ook niet veranderen ik heb alleen moeite mee om mijzelf aan te passen aan de rest van de wereld.
Want ik heb totaal geen idee wat ik in de toekomst moet doen.

Misschien had ik dat eerder duidelijk moeten maken maar ik weet het niet tussen wat ik echt wil en wat ik zeg zit vaak een verschil.
En ik schaam me er ook voor dat ik er zo over denk ik wil eigenlijk gewoon vrienden zonder een hobby of iets te doen waar ik veel tijd in moet steken ik heb geen zin in de meeste dingen ik vind bijna niks leuk.
Ben bijna altijd negatief niet depressief meestal alleen als ik over mijn leven nadenk etc dan word ik wel depressief en over de toekomst als ik daar niet aan denk voel ik me wel prima.

Ik voel alsof ik iets mis in mijn leven vrienden en een vriendin denk ik maar aan de andere kant wil ik geen hobbies of iets doen.
Ik ben bang dat ik alle sociale interactie in mijn leven mis en het te laat over een jaar of 20 en ik alle leuke dingen al gemist heb.

Ik was eerst best tevreden met de hele dag niks doen en een beetje werken af en toe totdat ik deze gevoelens ineens kreeg en dat heb ik zo de laatste paar jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door hmmmmmmm op 11-08-2014 02:32:48 ]
pi_143290278
Die gevoelens is je toekomst beeld die je lichaam niet tegen kan
pi_143290311
quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:37 schreef tailfox het volgende:
Die gevoelens is je toekomst beeld die je lichaam niet tegen kan
Ik denk het.

Ik weet vaak niet eens welke dag het is dat hou ik eigenlijk niet meer bij tijd vliegt voorbij soms vergeet ik nog wel welke maand het is.

Die gevoelens worden steeds sterker en word er depressief door vooral omdat ik geen afleiding heb.
pi_143290436
Ja hoor, je vertelt opnieuw hetzelfde:
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zei net dat je naar de huisarts zou gaan dus:
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
. Nogmaals vraag het aan jouw huisarts, ze/hij kan jou doorverwijzen naar een begeleider.
En:
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef Woestenijhumor het volgende:
Je kan professionele hulp zoeken,
pi_143290466
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Die gevoelens worden steeds sterker en word er depressief
Zie post hierboven.
pi_143290536
Nee ik bedoel eigenlijk dat ik de meeste suggesties niet zie zitten ik wil iets vinden wat ik leuk vind maar ik vind zo weinig leuk dat het echt een uitdaging is om een hobby te vinden die bij me past.
Een lifecoach die zal grotendeels hetzelfde zeggen wat jullie doen.
pi_143290556
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee ik bedoel eigenlijk dat ik de meeste suggesties niet zie zitten ik wil iets vinden wat ik leuk vind maar ik vind zo weinig leuk dat het echt een uitdaging is om een hobby te vinden die bij me past.
Een lifecoach die zal grotendeels hetzelfde zeggen wat jullie doen.
Ja en dus probeer van alles tot je wel iets vindt wat je leuk vindt. Punt.

#herhaling
pi_143290582
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 03:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en dus probeer van alles tot je wel iets vindt die je leuk vindt. Punt.

#herhaling
Oke en dan laat ik het topic open om af en toe een update te posten.
Ik vond schieten wel leuk maar daar kom je niet zoveel jongeren tegen.
Dus dan maar morgen kijken of ik een hobby kan vinden waar ik niet teveel tijd aan kwijt ben.

Je hebt gelijk er zijn wel dingen die ik leuk vind.
pi_143290600
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 03:06 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Oke en dan laat ik het topic open om af en toe een update te posten.
Ik vond schieten wel leuk maar daar kom je niet zoveel jongeren tegen.
Dus dan maar morgen kijken of ik een hobby kan vinden waar ik niet teveel tijd aan kwijt ben.

Je hebt gelijk er zijn wel dingen die ik leuk vind.
Jajaja veel praten met weinig zonder actie. Geef dan eventueel een update als je wat (activiteit, hobby) geprobeerd hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 11-08-2014 03:16:35 ]
pi_143290813
quote:
2s.gif Op maandag 11 augustus 2014 03:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Jajaja veel praten met weinig zonder actie. Geef dan eventueel een update als je wat (activiteit, hobby) geprobeerd hebt.
Ja goed dan ga ik nu slapen :P
Bedankt.
pi_143292815
Schieten leuk? Er zijn zat jongeren die dat als hobby hebben. Paintball, softgun, lasertag, etc.
pi_143294139
Ga op boogschieten ofzo.
Veel jongeren, je mag met pijltjes schieten en je bent vaak buiten.
pi_143294563
Get you shit together man, huilie. Kijk eens in de spiegel een keer, niets komt aanwaaien.
pi_143296280
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 09:29 schreef wiskundenoob het volgende:
Schieten leuk? Er zijn zat jongeren die dat als hobby hebben. Paintball, softgun, lasertag, etc.
Ik bedoelde met een geweer/pistool maar paintball,lastertag lijkt me ook wel leuk en volgensmij bedoel je airsoft niet softgun?

quote:
14s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:36 schreef tailfox het volgende:
Ga op boogschieten ofzo.
Veel jongeren, je mag met pijltjes schieten en je bent vaak buiten.
Boogschieten heb ik nog nooit gedaan misschien is het wel leuk ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')