Ik denk niet dat dat onder mijn huidige verzekering gedekt word.quote:
TS zoekt een weg die niet bestaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag is ondertussen al 334334240909 keren beantwoord.
Ja DOE het dan en vraag daar info.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat onder mijn huidige verzekering gedekt word.
Ik kan naar mijn huisarts gaan ja.
Hij heeft een personal coach/begeleider nodig voor alle -reeds- genoemde redenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
TS zoekt een weg die niet bestaat.
Sommigen moeten dat vaak horen.
hoe vaak is dat al gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij heeft een personal coach/begeleider nodig voor alle -reeds- genoemde redenen.
Eens hij naar de huisarts is geweest zal hij/zij hem kunnen doorverwijzen naar een begeleider/coach.
Ja hoor, maar maar maar maar maar maar hoe vaak is dat al gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe vaak is dat al gezegd.
Hoevaak is er al gezegd dat TS het moet doen.
Dat TS een schop onder zijn kont nodig heeft.
maarquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar maar maar maar maar maar hoe vaak is dat al gezegd.
Anywayzzzzz hij zegt dat hij naar zijn huisarts zal gaan, hopelijk krijgt hij een begeleider zodat hij kan worden begeleid en opgevolgd.
Precies.quote:
Ja maar als je niet echt iets interessant vindt, heb je ook geen dingen te vertellen en kom je saai over, niet dat je het bent. Je hoeft jezelf daarin niet naar beneden te halen...quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat zal vmbo/mbo wel zijn denk ik.
Ja ik vond toen al dat de mensen waarmee ik op het vmbo zat niet al te slim waren toch haalden ze betere cijfers dan mij.
Vind het erg voor je wens je beterschap of minder last van je ziekte in zoverre dat mogelijk is.
Ik heb nooit veel interesse gehad in de meeste dingen ik heb snel angst als ik iets nieuws probeer en ben eigenlijk best saai.
Mij lijkt het eigenlijk ook niet leuk om een sport te doen ik word er moe van en daar heb ik geen zin in de enige reden dat ik ermee wil beginnen is om sociaal contact te krijgen niet omdat het me allemaal zo leuk lijkt.
Studeren nee leuk vind ik het niet ik vind het ook niet leuk om dingen te moeten leren ik doe het wel eens omdat ik het moet maar ik vind het vaak niet leuk eerder saai.
Schilderen, muziek en fotograferen heb ik nooit leuk gevonden ik het er geen geduld voor en verveel me dan ook te pletter als ik eraan begin.
Wat me wel leuk lijkt is om vrienden te hebben en soms te praten met mensen van mijn eigen leeftijd die me begrijpen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef Woestenijhumor het volgende:
Je kan professionele hulp zoeken
Nee ik heb er alleen moeite mee ik zal ooit wel eens een hobby gaan doen maar voorlopig niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
TS zoekt een weg die niet bestaat.
Sommigen moeten dat vaak horen.
Vrij zeker dat mijn verzekering dat niet betaald ik heb ook het minimale.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar maar maar maar maar maar hoe vaak is dat al gezegd.
Anywayzzzzz hij zegt dat hij naar zijn huisarts zal gaan, hopelijk krijgt hij een begeleider zodat hij kan worden begeleid en opgevolgd.
Ik denk het.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:37 schreef tailfox het volgende:
Die gevoelens is je toekomst beeld die je lichaam niet tegen kan
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
Je zei net dat je naar de huisarts zou gaan dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:48 schreef complicate het volgende:
. Nogmaals vraag het aan jouw huisarts, ze/hij kan jou doorverwijzen naar een begeleider.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef Woestenijhumor het volgende:
Je kan professionele hulp zoeken,1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Zie post hierboven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Die gevoelens worden steeds sterker en word er depressief
Ja en dus probeer van alles tot je wel iets vindt wat je leuk vindt. Punt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee ik bedoel eigenlijk dat ik de meeste suggesties niet zie zitten ik wil iets vinden wat ik leuk vind maar ik vind zo weinig leuk dat het echt een uitdaging is om een hobby te vinden die bij me past.
Een lifecoach die zal grotendeels hetzelfde zeggen wat jullie doen.
Oke en dan laat ik het topic open om af en toe een update te posten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en dus probeer van alles tot je wel iets vindt die je leuk vindt. Punt.
#herhaling
Jajaja veel praten met weinig zonder actie. Geef dan eventueel een update als je wat (activiteit, hobby) geprobeerd hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oke en dan laat ik het topic open om af en toe een update te posten.
Ik vond schieten wel leuk maar daar kom je niet zoveel jongeren tegen.
Dus dan maar morgen kijken of ik een hobby kan vinden waar ik niet teveel tijd aan kwijt ben.
Je hebt gelijk er zijn wel dingen die ik leuk vind.
Ja goed dan ga ik nu slapenquote:Op maandag 11 augustus 2014 03:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Jajaja veel praten met weinig zonder actie. Geef dan eventueel een update als je wat (activiteit, hobby) geprobeerd hebt.
Ik bedoelde met een geweer/pistool maar paintball,lastertag lijkt me ook wel leuk en volgensmij bedoel je airsoft niet softgun?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:29 schreef wiskundenoob het volgende:
Schieten leuk? Er zijn zat jongeren die dat als hobby hebben. Paintball, softgun, lasertag, etc.
Boogschieten heb ik nog nooit gedaan misschien is het wel leuk ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:36 schreef tailfox het volgende:
Ga op boogschieten ofzo.
Veel jongeren, je mag met pijltjes schieten en je bent vaak buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |