Ja sexy toch. Likken en dan bijten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn gezicht bijt tijdens het likken?
Zouden er niet een paar leuke meisjes op fok voor jou zitten?
Vast welquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sexy toch. Likken en dan bijten.
Nee man, ik ben nog te jong voor leuke meisjes op fok. Er zijn geen 15 jarige hier hahaha
Ik vernoem mijn kinderen naar jou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik getuige zijn op jullie bruiloft?
Haha grapje.
Maar ga elkaar meeten.
En redwood neem wat leuke dames voor hem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag getuige zijn op de bruiloft van mn vriend en mij jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik getuige zijn op jullie bruiloft?
Haha grapje.
Maar ga elkaar meeten.
En redwood neem wat leuke dames voor hem mee.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn kinderen naar jou.Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Omg ben je 15? XD okay. Nee denk t niet nee helaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sexy toch. Likken en dan bijten.
Nee man, ik ben nog te jong voor leuke meisjes op fok. Er zijn geen 15 jarige hier hahaha
En ik dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:19 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Je mag getuige zijn op de bruiloft van mn vriend en mij ja
Ja ik ben 15 maar ik voel me ouder en kan me ook heel volwassen gedragen. Helaas is mijn uiterlijk jonger dan 15.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:21 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Omg ben je 15? XD okay. Nee denk t niet nee helaas
Ken je geen leuk 15 jarig meisje voor hem?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:21 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Omg ben je 15? XD okay. Nee denk t niet nee helaas
ja of 16 kan ook welquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ken je geen leuk 15 jarig meisje voor hem?
Mag ook wat jonger hoor.
Uhm nee xD op t hbo of uni zitten helaas geen 15 jaar of jongere meisjes..quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ken je geen leuk 15 jarig meisje voor hem?
Mag ook wat jonger hoor.
En voor mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:26 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Uhm nee xD op t hbo of uni zitten helaas geen 15 jaar of jongere meisjes..
Nog een paar jaar wachten goed je best doen op school.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En voor mij?
[..]
Nog een paar jaar wachten goed je best doen op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Jaa klopt hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:30 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Ahwwzit er niet zo over in je bent nog (super)jong alles komt op z'n tijd!
Ik zou t doen als ik jou was hmmmmmquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:32 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
Wil je keertje mee uit in Leiden? Zat meiden van 18!
Ja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup je bent nog jong man! Bijna jaloers op je
Moet ik nou een deel 4 aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |