Snap ik helemaal. Een tip daarvoor: sta er niet teveel bij stil en laat het allemaal over je heen komen. Hoe langer je stilstaat, hoe enger het wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben zelf nog bang om daar na toe te gaan dus ik moet het me nog effe overleggen.
Bedankt ja ik zal toch eens de stap moeten zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:48 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Een tip daarvoor: sta er niet teveel bij stil en laat het allemaal over je heen komen. Hoe langer je stilstaat, hoe enger het wordt.
Is naar buiten gaan of het proberen van verschillende activiteiten dan echt zo veel erger dan je huidige leven? Gelukkig ben je toch al niet, wat heb je te verliezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb eigenlijk vrij weinig behoefte om een hobby te zoeken of naar buiten te gaan eerlijk gezegd.
Beetje een dilemma of catch22 ik wil niet naar buiten maar wil wel vrienden.
Uiteindelijk wil ik wel stappen ondernemen maar en alweer maar ik heb er helemaal geen zin in.
Ik weet het niet ik ben bang om naar buiten te gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:30 schreef MassApeal het volgende:
[..]
Is naar buiten gaan of het proberen van verschillende activiteiten dan echt zo veel erger dan je huidige leven? Gelukkig ben je toch al niet, wat heb je te verliezen?
Waarom ben je eigenlijk bang om naar buiten te gaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik ben bang om naar buiten te gaan.
Het is ontzettend lastig.
Ben bang om weer gepest te worden en over hoe anderen over mij denken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:24 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk bang om naar buiten te gaan?
Wat als een FOKker jou komt meeten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben bang om weer gepest te worden en over hoe anderen over mij denken.
Lastig te zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat als een FOKker jou komt meeten?
Nee. Maar er is misschien wel iemand die dat zou willen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lastig te zeggen.
Hoezo wou jij me meeten?
Nou ik weet niet of ik het zou durven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Maar er is misschien wel iemand die dat zou willen.
Zou je mij wel durven ontmoeten? (:quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik het zou durven.
Ik ben 19 over een paar dagen haha misschien zijn we wel op dezelfde dag jarig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Zou je mij wel durven ontmoeten? (:
We zijn beiden 19 en ik ben niet eng, promise
Alhoewel.. ik ben volgende week wel 20 als je dat niet erg vindt hehe
Denk t nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben 19 over een paar dagen haha misschien zijn we wel op dezelfde dag jarig?
Ik zeg nog geen ja maar ik denk er wel serieus over na
20,19 is toch ongeveer hetzelfde dus dat is echt geen punt.
23ste venlo dus dat zal wel ver zijn je studeert toch in Leiden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:24 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Denk t nietben pas 26ste jarig. In welke stad woon je?
Klopt. Maar ik reis wel vaker veel in het land dus zo erg is het nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
23ste venlo dus dat zal wel ver zijn je studeert toch in Leiden?
Dus dat is de andere kant van het land erg ver.
Waarvoor reis je dan veel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:02 schreef Redwoodx het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik reis wel vaker veel in het land dus zo erg is het niet
Was bijna vergeten maar ze heeft een vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Was bijna vergeten maar ze heeft een vriend.
Dan maar geen meet.Alles kan kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klopt.Als redwood jouw gezicht bijt tijdens het likken wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe die FOK!meet (date:@) gewoon man.
(she/her)
Hahaha rustig aan jongensquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als redwood jouw gezicht bijt tijdens het likken wel ja.
Mijn gezicht bijt tijdens het likken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als redwood jouw gezicht bijt tijdens het likken wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |