quote:RODEN -
Het neerstorten van vlucht MH17 van Malaysia Airlines afgelopen week heeft indirect nog een slachtoffer gemaakt. Een man wiens enige dochter met haar hele gezin omkwam tijdens de vliegtuigramp, stierf een paar dagen later van verdriet.
In de rouwadvertentie is te lezen: "Na het onbeschrijfelijk verdriet van het verlies van zijn enige dochter Erla, schoonzoon Rob en kleinkinderen Merel en Mark, na het verongelukken tijdens de vlucht van Malaysia Airlines, moeten wij u tot ons groot verdriet meedelen dat Henk Palm op 93-jarige leeftijd is overleden."
twitter:PierreCrom twitterde op zondag 27-07-2014 om 11:38:03Sounds of battle coming from the #MH17 area reageer retweet
Sterven van verdriet kan niet. In je hoofd opgegeven en daardoor je niet al geweldige gezondheid ietsje harde achteruit laten gaan (neem ik aan als je 93 bent) wel. Zie je ook bij terminale patiënten, als die het slechtste nieuws hebben gehad gaat het ook vrij hard vaak.quote:
ik zat er dan ook al aan te denken dat 93 een behoorlijke leeftijd is inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 11:45 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Sterven van verdriet kan niet. In je hoofd opgegeven en daardoor je niet al geweldige gezondheid ietsje harde achteruit laten gaan (neem ik aan als je 93 bent) wel. Zie je ook bij terminale patiënten, als die het slechtste nieuws hebben gehad gaat het ook vrij hard vaak.
twitter:PierreCrom twitterde op zondag 27-07-2014 om 11:54:21Heavy shelling in Torez on the #MH17 site, people sheltering in basements reageer retweet
twitter:djmoskou twitterde op zondag 27-07-2014 om 11:26:03NL onderzoekers en marechaussee nog in Donetsk. Er zouden tanks zijn gesignaleerd in gebied op weg naar rampgebied reageer retweet
tijd voor bewapende commando troepenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Felixa het volgende:
twitter:djmoskou twitterde op zondag 27-07-2014 om 11:26:03NL onderzoekers en marechaussee nog in Donetsk. Er zouden tanks zijn gesignaleerd in gebied op weg naar rampgebied reageer retweet
![]()
Dit gaat echt een gebed zonder end worden zo.
Wat willen die gaan doen tegen tanks en artillerievuur?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
tijd voor bewapende commando troepen
Als ze daar met tanks zijn heb je niets aan een paar commando'squote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
tijd voor bewapende commando troepen
Klopt idd, als de Oekraïners nu eens zouden stoppen met hun offensief en pas weer doorgaan als men op de rampplek kaar is, dan zijn de separatisten ook van goede wil, denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:03 schreef Re het volgende:
ik begin me een beetje te ergeren aan de Oekrainers en hun onwil om te stoppen met vechten in dat gebied, denken ze dat ze voor donderdag het oosten hebben bevrijd of iets?
quote:Op zondag 27 juli 2014 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat willen die gaan doen tegen tanks en artillerievuur?
ook tanks van ons daar naartoe sturenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als ze daar met tanks zijn heb je niets aan een paar commando's
Nja, staakt-het-vuren klinkt vaak mooi op papier, maar het zijn in de praktijk vaak verkapte bevoorradingstijden. Ik snap wat je bedoelt en het is irritant dat er steeds doorgevochten wordt, maar het is een oorlogsgebied en ik kan het me wel voorstellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:03 schreef Re het volgende:
ik begin me een beetje te ergeren aan de Oekrainers en hun onwil om te stoppen met vechten in dat gebied, denken ze dat ze voor donderdag het oosten hebben bevrijd of iets?
Welke tanks?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
ook tanks van ons daar naartoe sturendie dingen kan je toch vervoeren met chinooks ?
Welke tanks?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
ook tanks van ons daar naartoe sturendie dingen kan je toch vervoeren met chinooks ?
En volgens mij hebben we die ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
En volgens mij heb je een vliegtuig nodig om een tank te vervoeren.
quote:
waarom heeft nederland geen tanks ?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Welke tanks?
En volgens mij heb je een vliegtuig nodig om een tank te vervoeren.
Omdat die allemaal weg bezuinigd/verkocht zijn?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:10 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
waarom heeft nederland geen tanks ?
Klopt, die Leopard 2's wegen 67,5 ton. Een C-130 kan maximaal 22 ton vervoerenquote:
tering wat onnozel om op zulke dingen zelfs al te gaan bezuinigenquote:Op zondag 27 juli 2014 12:12 schreef plesner het volgende:
[..]
Omdat die allemaal weg bezuinigd/verkocht zijn?
Niet veel, maar we hebben nog wel een paar veel te dure straaljagers die soms uit zich zelf in de fik vliegen.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
tering wat onnozel om op zulke dingen zelfs al te gaan bezuinigenhet zal wel aan mij liggen maar lijkt mij verstandiger om ook tanks te hebben in een bataljon
Wat stelt het nederlandse leger dan nou nog voor ?
![]()
als er in nederland tanks binnen stormen dan kan je dus niksquote:Op zondag 27 juli 2014 12:14 schreef Idanue het volgende:
[..]
Niet veel, maar we hebben nog wel een paar veel te dure straaljagers die soms uit zich zelf in de fik vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |