Dat is niet eens de slechtse ... maar lichtelijk off-topicquote:Op maandag 28 juli 2014 22:33 schreef MAHL het volgende:
Wtf. Zit ik hier te kijken naar de nieuwe Asterix albums die later gemaakt zijn, zie ik dat er eentje is waarin aliens naar het Gallische dorp komen?!
Niet alleen daar hoor, ook onder de serielezers. Snap er zelf ook niet al teveel van, niets tegen hem, maar toch een redelijk eendimensionaal chicklitesque karakter.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:04 schreef ems. het volgende:
Oberyn is trouwens wel verdomd populair onder het serie-gepeupel. Misschien moeten ze ipv Lady Stoneheart Ser Stoberyn doen. Hueheuehe.
Oh ja, de Greyjoys zaten er ook nog in. Opzich was dat wel interessant, maar het duurde zo lang voor er echt iets gebeurde in die verhaallijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vond het een verademing om bij een hoofdstuk van brienne of arya te komen
Greyjoys en cercei waren pas saai
Asterix (en Lucky Luke ook trouwens) kende zijn hoogtijdagen toen René Goscinny nog scenarist was. Die viel op een gegeven moment dood neer en toen ging het bergafwaarts.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:33 schreef MAHL het volgende:
Wtf. Zit ik hier te kijken naar de nieuwe Asterix albums die later gemaakt zijn, zie ik dat er eentje is waarin aliens naar het Gallische dorp komen?!
Nee joh, dat kan nog wel 2 jaar duren. De NL versie wel drie jaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil niet te veel lezen hier, ben nu bezig in Een dans met draken, deel 2.
Ja ik lees in het Nederlands ja
Nu vroeg ik me af of Winds of winter al uit is, en zo nee, wanneer komt deze uit ?
En is deze er ook al in het Nederlands ?
Aah dan ben ik dus voorlopig klaar over 400 blz'squote:Op maandag 4 augustus 2014 11:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan nog wel 2 jaar duren. De NL versie wel drie jaar
Beginnen met Game of Thrones?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah dan ben ik dus voorlopig klaar over 400 blz's
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe zou het in Nederlands gaan heten? De windende scheetjes van winter![]()
?
Uh dat lees ik nu tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Beginnen met Game of Thrones?
De Engelse versiequote:Op maandag 4 augustus 2014 11:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Uh dat lees ik nu toch?
Of bedoel je de serie, want die heb ik ook al 3x gezien
Nah het gaat me vooral om het verhaal en de karakters.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Engelse versie![]()
Gewoon van voren af aan beginnen.
Nee dat zal wel niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nah het gaat me vooral om het verhaal en de karakters.
Ik neem aan dat dat niet anders is in de Engelse boeken, behalve de namen ?
Die soms wel echt verschrikkelijk vertaald zijn, snap echt niet waarom ze die niet gewoon origineel laten.
Ik ken alleen de NL'se namenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef Young_David het volgende:
Ergens ook wel weer begrijpelijk. Littlefinger slaat nergens op als bijnaam als alles in het Nederlands is. Pinkje klinkt dan weer nergens naar.
Gelukkig zijn de Nederlandse namen niet zo ingeburgerd als bij Harry Potter. Hoor je mensen ineens over Zweinstijn, Zwerkbal, Perkamentus en Hermelien. Heel irritant als je de boeken alleen in het Engels kent.
Dat ga je toch niet vragen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ramsey Bolton: Rammert Bolton
Maar komen er nog grote verrassingen aan in het 2e deel van A dance with dragons (waar ik nu net in begonnen ben) al a de Red Wedding?
[ afbeelding ]
Ja maar dan weet ik hoe snel ik moet lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet vragen!![]()
Gewoon doorlezen dan kom je er vanzelf achter.
Dune is ook alleen maar het eerste boek leukquote:
http://www.tvguide.com/Ne(...)-Father-1085113.aspxquote:Asked about the theory that Jon Snow isn't actually Ned Stark's bastard, actor Kit Harrington gave a joke answer, while George R.R. Martin responded, "I'm still writing the books, so if they reveal too much, I kill their character."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |