Tja.. FSA, Nusra, IF valt ISIS ook aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee de sunnitische rebellen zoals FSA, Nusra, IF en andere groepen. Die worden vermoord door ISIS....
True maar ik denk meer dat ISIS hier schuldig is, maar daar kunnen we nog lang over praten en hoort meer in het Syrie topic plaats.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja.. FSA, Nusra, IF valt ISIS ook aan.
Dat heb je nu eenmaal in een conflict.
Klopt..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
True maar ik denk meer dat ISIS hier schuldig is, maar daar kunnen we nog lang over praten en hoort meer in het Syrie topic plaats.
Er zitten hier op fok ook veel extremisten blijkt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn sjiieten moslims?
Maak je nu een geintje of ben je serieus?
Als je andere mensen indeeld in goed en slecht, alleen maar omdat ze een ander geloof hebben dan ben je nogal van de pot gerukt, ja....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:15 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Er zitten hier op fok ook veel extremisten blijkt.
En daarom moet het Irakese leger ook geen moeite meer doen voor die steden (Mosul, Tikrit). Zie niet in waarom sjiieten uit het zuiden moeten sterven voor mensen die hun deuren open hebben gezet voor ISIS&CO. Ze zijn blij met ISIS? Mooi zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef De_Ilias het volgende:
Hoe het er nu aan toegaat gaat alles zoals ISIS het wou willen, Mosul is dus een stad dat NOOIT meer onder Malikie z'n controle gaat komen. Mosul is sunnitisch en zwaar anti Malikie en Mosul is kwa veiligheid op dit moment zeer stabiel en het gekke is dat de lokale bevolking zeer tevreden zijn met ISIS, waarop ik denk dat ISIS van het verleden heeft geleerd en gewoon goed omgaat met lokale bevolkingen.
Wie is dit?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
zie hier, de 'rebellen';
Niet ISIS heeft allerlei tombes en graven vernietigd en Christenen verjaagd, maar Iran!
Ik ben geen voorstander van ISIS.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voorstander van ISIS
Wat is daar nou zo grappig aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0FY2AK20140729?irpc=932
Ja het zijn monsters he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:53 schreef Slayage het volgende:
NSFW massa slachting van krijgsgevangen (tikrit?), lijkt wel alsof ze werken in een abattoir
http://www.liveleak.com/view?i=7fd_1406604477
Wie moet het dan stoppen. Niemand durft tegen het tegen die terroristen op te nemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vieze hoerezonen.
Isis gaat maar door en niemand die het stopt.
Laten we samen vechten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:13 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Wie moet het dan stoppen. Niemand durft tegen het tegen die terroristen op te nemen.
Als ik de beelden zie zijn er nog heel wat mensen daar die liever geen ISIS hebben (maar misschien niet de mogelijkheden hebben om te vluchten of dachten dat het leger snel zou ingrijpen).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
En daarom moet het Irakese leger ook geen moeite meer doen voor die steden (Mosul, Tikrit). Zie niet in waarom sjiieten uit het zuiden moeten sterven voor mensen die hun deuren open hebben gezet voor ISIS&CO. Ze zijn blij met ISIS? Mooi zo.
Laat ze hun woestijn nemen en een staat stichten
De meeste mensen denken dat IS wordt gesteun door Amerika en IsraHell.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we samen vechten.
Men neme een Turkije? VS?
Wie zijn die mensen danquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat IS wordt gesteun door Amerika en IsraHell.
Waarom zouden ze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ISIS direct wordt gesteund door de VS en Israel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe komen ze dan aan zoveel geld en wapens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ISIS direct wordt gesteund door de VS en Israel.
Heel veel Koerden niet, die steunen Israel zelfs, dus die denken niet dat ISIS is opgezet door Israel (of Amerika) die weten wel beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:52 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Veel Arabieren, Turken, Perzen en Koerden denken zo over IS.
Wat betreft die andere groepen maak je geen sektarisch onderscheid dus dat lijkt me sterk weer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:52 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Veel Arabieren, Turken, Perzen en Koerden denken zo over IS.
Ik ken ook Koerden uit mijn omgeving en die zijn allemaal pro-Palestina.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:56 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Heel veel Koerden niet, die steunen Israel zelfs, dus die denken niet dat ISIS is opgezet door Israel (of Amerika) die weten wel beter.
Dat lijkt me sterk, maar ook die Koerden zullen er wel zijn, toch steunen heel veel Koerden Israel en zien ze Israel als vrienden, dit itt andere volkeren in die regio, Koerden hebben het beter begrepen daar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:57 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik ken ook Koerden uit mijn omgeving en die zijn allemaal pro-Palestina.
Hangt er van af wat voor Koerden het zijn dus. Moslim-Koerden zijn meestal pro-Palestina.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:58 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, maar ook die Koerden zullen er wel zijn, toch steunen heel veel Koerden Israel en zien ze Israel als vrienden, dit itt andere volkeren in die regio, Koerden hebben het beter begrepen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |