Ben je nu boos?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier ergens liggen beide mijn opa's begraven.
Wat is hier schokkend aan?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
http://m.liveleak.com/view?i=e59_1406407652
Die kinderen.... AHAHAHAHHA !quote:Op zondag 27 juli 2014 05:25 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon een bom op al die locaties. Stelletje gestoorde mensen.
Tijd om Mosul de Baghdad behandeling te geven lijkt mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die kinderen.... AHAHAHAHHA !
Stuk gaan hier..
Velen hier klaarblijkelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:00 schreef Speculant. het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die heel dat Is gebeuren eigenlijk wel een goed idee vinden? Niet het 'concept' maar gewoon zoals ze het nu proberen voor elkaar te krijgen.
Ik maak mij niet zo druk, zo ver komen ze toch niet. En als ze dat wel doen, dan zou ik mij meer zorgen maken om de levenden.quote:
Misschien dat we ze op een dag zelf wel moeten gaan dronen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:12 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Maar niemand gaat er heenUitzonderingen daargelaten
Oja, dat is vrij zeker eigenlijk. Als je een beetje kijk heb op het aanboren van nieuwe olievelden kun je uitrekenen wanneer dat zal zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Misschien dat we ze op een dag zelf wel moeten gaan dronen.
Ik zou het toch behoorlijk klote vinden als die barbaren graven van mijn opa zouden vernielen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik maak mij niet zo druk, zo ver komen ze toch niet. En als ze dat wel doen, dan zou ik mij meer zorgen maken om de levenden.
Ik moest lachen om 'Kanjer Crewlid'.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:14 schreef paddy het volgende:
En nu is het wel afgelopen. Ontopic, of je post is gewoon weg
En wat specu eerder al zei
[..]
Idd, dit met je eens. Het land heeft al enorm geleden onder kunstroof, en het gaat maar door. De 1000 jaar oude Ana minaret in 2007 door opstandelingen opgeblazen. Wat zonde want hoort gewoon bij hun geschiedenis.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze al die minaretten met de grond gelijk maken. Zoveel historische waarde onnodig vernielen.
twitter:FRANCE24 twitterde op maandag 28-07-2014 om 18:04:35France offers asylum to Iraqi Christians http://t.co/8Uy61G3alX reageer retweet
twitter:TheIraqTimes twitterde op maandag 28-07-2014 om 20:13:43#iraq #TheIraqTimes Barzani meets Kurdish Peshmerga force commanders in Kirkuk http://t.co/nvZkbcvdwF http://t.co/Dnfkhf7mFF reageer retweet
twitter:iraqhurr_eng twitterde op maandag 28-07-2014 om 21:48:17At Least 15 Bodies Found In Baghdad: Police in the Iraqi capital reported finding at least 15 bullet-ridden bo... http://t.co/0hcjGmuH0V reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op maandag 28-07-2014 om 19:59:06Police find 15 corpses, including three women shot in head, in Baghdad: http://t.co/HqEoVd3ntX http://t.co/0tIpgKDSAF reageer retweet
twitter:Hayder_alKhoei twitterde op maandag 28-07-2014 om 19:25:10Message from Iraq: We're going to postpone Eid celebrations until next year if we're still here & if Iraq still remains. reageer retweet
twitter:TheJenabi twitterde op maandag 28-07-2014 om 20:49:12The office of Ayatollah Sayed Sistani has announced that tomorrow will be the day of #Eid Al-Fitr for Iraq and surrounding areas #EidMubarak reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 28-07-2014 om 15:08:28#BreakingNews: #IS entered Kurdistan and is engaged in clashes with #Peshmerga 1/+ reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 28-07-2014 om 15:09:24Clashes reported between #Peshmerga and #IS militiamen in Sinjar, west of #Mosul. Many casualties reported. #Iraq #Kurdistan 2/+ reageer retweet
twitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 28-07-2014 om 15:12:22Most Talafar inhabitants fled to Sinjar. The city stands in the way of IS to complete its control of Nineveh province.#Iraq #Kurdistan reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op maandag 28-07-2014 om 18:29:59#BreakingNews #Iraq #Kurdistan #IS:#Peshmerga managed to stop an #IS advance in Amerly / Tozkhormato, East of Tikrit. reageer retweet
twitter:arabthomness twitterde op maandag 28-07-2014 om 21:03:29#Iraq: the border between #Kurdistan and the #IslamicState. #KRG #IS http://t.co/lMdpruJG0u reageer retweet
Versta er geen tyfus vanquote:Op maandag 28 juli 2014 23:33 schreef Nintex het volgende:
Nieuw filmpje van de 'overwinningen' van ISIS
Vanaf 6 minuten gevechten om Sammara, daarna wat moskeetjes en graven opblazen, want tja waarom niet. Tegen het einde ook massa executies dus je bent gewaarschuwd.
Achterlijk volk, wanneer gaan daar nu eens de kruisraketten op geknalt worden
Zet dan de ondertiteling aan...quote:
Mwah , ik denk dat ik ongeveer wel weet wat die haatbaarden schreeuwen , zal wel iets in de trant zijn van ;"Allah is groot" , "Dood aan de ongelovigen" etc etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zet dan de ondertiteling aan...
Overigens, als je dit ziet is heel Irak al min of meer ontmanteld.... met al dat wapentuig wat die gekken ook verzameld hebben.
Laten we hopen dat het een polderjihadist isquote:Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Peunage het volgende:
Bij 20:20 zie je een zelfmoordterrorist. Duidelijk iemand uit Amerika/West-Europa.
't is 100% de schuld van Maliki. Daarnaast, we moeten gewoon eens accepteren dat Irak geen land is, 't is een gecreeerde staat en heeft nooit het recht gehad om te bestaan. Te veel diversiteit in volkeren en cultuur, een slechte relatieve afstand, e.d.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:13 schreef Nintex het volgende:
Te verschrikkelijk voor woorden dat, heb je als Irakees Saddam's regime overleeft, de eerste Golfoorlog, vervolgens de Tweede Golfoorlog, krijg je uiteindelijk een nekschot van een mislukt Europees integratieproject.
Dus dan tot die tijd maar iedereen afschieten en in massagraven dumpen?, je kunt ook gewoon even aan Putin vragen om er een nieuwe kernbom te testen dat scheelt een hoop gejoel op filmpjes en bloedvergieten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
't is 100% de schuld van Maliki. Daarnaast, we moeten gewoon eens accepteren dat Irak geen land is, 't is een gecreeerde staat en heeft nooit het recht gehad om te bestaan. Te veel diversiteit in volkeren en cultuur, een slechte relatieve afstand, e.d.
Irak moet opgedeeld moeten, anders komt er geen vrede.
Ik ben tegen ISIS,dus ook tegen wat zij hebben gedaan. Ik steun ISIS niet en keur al hun daden af behalve 1: ze willen Maliki afzetten. Alleen ben ik bang dat ze iemand nog slechter in de plaats gaan zettenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dus dan tot die tijd maar iedereen afschieten en in massagraven dumpen?, je kunt ook gewoon even aan Putin vragen om er een nieuwe kernbom te testen dat scheelt een hoop gejoel op filmpjes en bloedvergieten.
Het bloedbad dat ze aanrichten in de rest van Irak zal nog veel groter zijn. Ook naief om te denken dat ISIS stopt bij Irak. Het gaat Irak, Syrie, Libanon worden en daarna pakken ze door naar Iran, Egypte(?), Jordanie(?), Saudie Arabie(?). Die maffe kalief gaat het record van Stalin en of Hitler verbreken of denk jij dat het eigen volk veilig is nadat alle vijandelijke elementen zijn opgeruimd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ben tegen ISIS,dus ook tegen wat zij hebben gedaan. Ik steun ISIS niet en keur al hun daden af behalve 1: ze willen Maliki afzetten. Alleen ben ik bang dat ze iemand nog slechter in de plaats gaan zetten dan Maliki..
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de Sultan als je hem nodig hebt?
[ Bericht 28% gewijzigd door Specularium op 29-07-2014 00:30:59 ]"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:PEKING (AFN/BLOOMBERG) - De recente geweldsexplosie in Irak is voor Chinese bedrijven geen reden om niet te investeren in de energiesector van het land. Dat zei de Chinese gezant voor het Midden-Oosten maandag.
De etnische spanningen in het land nemen toe sinds de islamitische terreurbeweging ISIS in april aan een gewelddadige opmars begon. Sinds die opmars hebben meerdere Chinese bedrijven hun werknemers teruggehaald. Het geweld is onder meer een bedreiging voor de olie-import voor China, dat ’s werelds grootste importeur van ruwe olie en andere vloeibare brandstoffen is.
Irak zei er alles aan te zullen doen om de veiligheid van de Chinezen te waarborgen en verwelkomt de Chinese investeringen. China heeft op zijn beurt vertrouwen geuit in de langetermijnstrategie en gaat er vanuit dat de rust en stabiliteit in Irak snel terugkeren.
Hmm... iets zegt me dat die Chinezen een handje gaan helpen bij het laten terugkeren van stabiliteit.quote:
IS barbaren, gruwelijk filmpjequote:Op maandag 28 juli 2014 23:33 schreef Nintex het volgende:
Vanaf 6 minuten gevechten om Sammara, daarna wat moskeetjes en graven opblazen, want tja waarom niet. Tegen het einde ook massa executies dus je bent gewaarschuwd.
Isis komt ook niet voorbij Baghdad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hmm... iets zegt me dat die Chinezen een handje gaan helpen bij het laten terugkeren van stabiliteit.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:27 schreef IPA35 het volgende:
Ondertussen bij de Ware Gelovigen:Wie maken ze daar af?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de Sultan als je hem nodig hebt?
[ Bericht 12% gewijzigd door Specularium op 29-07-2014 00:31:37 ]
Ja wat denk je?quote:
Zoals ik al net zei, ik steun ze niet. Alleen jij hebt het vermogen niet om te lezen, dus ik moet het helaas wat beter uitleggen. Ik vind het goed dat ze Maliki willen afzetten, maar verder ben ik tegen ze op elke manier. Ik wil dat ze stoppen. Liever ISIS weg dan dat ze blijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het bloedbad dat ze aanrichten in de rest van Irak zal nog veel groter zijn. Ook naief om te denken dat ISIS stopt bij Irak. Het gaat Irak, Syrie, Libanon worden en daarna pakken ze door naar Iran, Egypte(?), Jordanie(?), Saudie Arabie(?). Die maffe kalief gaat het record van Stalin en of Hitler verbreken of denk jij dat het eigen volk veilig is nadat alle vijandelijke elementen zijn opgeruimd?
Indien ze bij Baghdad komen zie ik Putin er Grozny II van maken in ruil voor wat olievelden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:30 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Isis komt ook niet voorbij Baghdad.
Zullen wel Sji'ieten zijn denk ik.quote:
Dit is volgens mij gewoon een opzet voor de volgende Golf oorlog(althans daarom zegt de VS op dit moment nog dat ze het mogen uitzoeken). Veel gemakkelijker animo voor te vinden op deze manier. Het oppompen van die velden in het Noorden is al lang ingepland.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Indien ze bij Baghdad komen zie ik Putin er Grozny II van maken in ruil voor wat olievelden.
Jezus al die mannen die afgeslacht zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 23:33 schreef Nintex het volgende:
Laat ze nog maar genieten van hun overwinningen. Spoedig zullen deze gasten vermorzeld worden als de kakkerlakken die het zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:49 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Jezus al die mannen die afgeslacht zijn
twitter:HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 01:00:23@Abu_Jouhayman okay, maar dan kan je dus wel 99% Midden Oosten uitmoorden. #afvalligen. Paar honderd miljoen mensen. Wil je dat echt? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |