SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?![]()
Wauw.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?![]()
In 11 minuten danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het is geen halve finale WK.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Gewoon even 20 miljoen uitgeven aan nieuwe verdedigers. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?Oh.![]()
Daarentegen hebben we Viergever gehaaldquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon even 20 miljoen uitgeven aan nieuwe verdedigers. Omdat het kan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja zijn schuld dat we vandaag 3 tegengoals in 10 minuten kregen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarentegen hebben we Viergever gehaaldOh.![]()
Nee, dat zeg ik niet. Maar als je dan toch besluit een nieuwe verdediger te halen, neem dan een goede en geen Viergever. Leuk spelertje voor de Eredivisie, niet voor de CLquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zijn schuld dat we vandaag 3 tegengoals in 10 minuten kregen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, en we hebben juist zoveel mogelijkheden op spelers te kopen die op CL-niveau meekunnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar als je dan toch besluit een nieuwe verdediger te halen, neem dan een goede en geen Viergever. Leuk spelertje voor de Eredivisie, niet voor de CL![]()
Je moet het koopwoord niet gebruiken in dit topic.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar als je dan toch besluit een nieuwe verdediger te halen, neem dan een goede en geen Viergever. Leuk spelertje voor de Eredivisie, niet voor de CLAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Ajax krijgt drie goals tegen in 10 minuten. Misschien even met fors wat geld de verdediging versterken?.
![]()
Tuurlijk wel, maar niet op basis van één wedstrijd gelijk flink willen investerenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet het koopwoord niet gebruiken in dit topic.Dat zou nogal dom zijn.
![]()
'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar niet op basis van één wedstrijd gelijk flink willen investerenDat zou nogal dom zijn.
Het was sowieso toch Jong Ajax?AFCA
Ajax heeft 80 miljoen cash op de bank, ze kunnen vast wel iets beters kopen dan Viergeverquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en we hebben juist zoveel mogelijkheden op spelers te kopen die op CL-niveau meekunnen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de B opstelling.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar niet op basis van één wedstrijd gelijk flink willen investerenDat zou nogal dom zijn.
![]()
Stefan de Vrijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft 80 miljoen cash op de bank, ze kunnen vast wel iets beters kopen dan ViergeverAFCA
Die zou sowieso niet naar Ajax komen, al zou het wel een briljante actie zijn om Feyenoord te trollenquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Marquinhos, Alex, Benatia of Mangala. Zoiets.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft 80 miljoen cash op de bank, ze kunnen vast wel iets beters kopen dan Viergever![]()
haha ja xDquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zou sowieso niet naar Ajax komen, al zou het wel een briljante actie zijn om Feyenoord te trollen
Maar ik denk dat het een grapje was van Smoofie.![]()
Dat doet er niet toequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha ja xD
Maar ik denk dat het een grapje was van Smoofie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Is de wedstrijd Benfica - Ajax ook ergens te bekijken?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
FOX Sportsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:17 schreef donroyco het volgende:
Is de wedstrijd Benfica - Ajax ook ergens te bekijken?Oh.![]()
FOXquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:17 schreef donroyco het volgende:
Is de wedstrijd Benfica - Ajax ook ergens te bekijken?![]()
Thanks!quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Inderdaad. Nota bene een oefenpot.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Lekker hoor.quote:
Die keeper die de bal tegen z'n medespeler aan schiet ook![]()
![]()
Andersen zal Serero wel vervangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:25 schreef DeLachendeVierde het volgende:
hopen op Andersen en een invalbeurtje voor El GhaziOh.![]()
Prachtig exponent weer van een uitstekende jeugdopleiding die El Ghazi.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat je het even weet jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Prachtig exponent weer van een uitstekende jeugdopleiding die El Ghazi.![]()
Ik vind Schöne echt een goeie speler en een topgozer hoor, maar waarom zou hij tegen PEC moeten starten ipv El Ghazi?![]()
Ervaringquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind Schöne echt een goeie speler en een topgozer hoor, maar waarom zou hij tegen PEC moeten starten ipv El Ghazi?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sarcastisch neem ik aan? Zo niet, hij is gekocht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Prachtig exponent weer van een uitstekende jeugdopleiding die El Ghazi.![]()
Alblas, Van Bruggen en Bakker? Nog nooit van gehoordquote:
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Becker heeft zijn FANTASTISCHE eerste helft kunnen belonen met een wisselplaats bij Ajax 1
Waarom zo weinig wisselsquote:
Oh.![]()
Zo is het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Prachtig exponent weer van een uitstekende jeugdopleiding die El Ghazi.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
El Ghazi wordt rustig gebracht.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:36 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind Schöne echt een goeie speler en een topgozer hoor, maar waarom zou hij tegen PEC moeten starten ipv El Ghazi?Oh.![]()
Gaat dringen worden voor de aanvallende plaatsen dit seizoen.
Selectie is alleen wel erg jong, zeker voor de CL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach die CL gaan we toch niet winnen, ook niet als we oudere spelers halen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Gaat dringen worden voor de aanvallende plaatsen dit seizoen.
Selectie is alleen wel erg jong, zeker voor de CL.Oh.![]()
Dat is ook wel zo maar de eerste ronde een keer overleven zou ook wel is leuk zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die CL gaan we toch niet winnen, ook niet als we oudere spelers halen.
Hopelijk maken spelers als Klaassen en Veltman dit seizoen flinke stappen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is sowieso de hoop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo maar de eerste ronde een keer overleven zou ook wel is leuk zijn.
Hopelijk maken spelers als Klaassen en Veltman dit seizoen flinke stappen.
Met die tweede ronde CL worden we trouwens sowieso afgeslacht, dus misschien kunnen we beter proberen om eens wat verder in de EL te komen.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 20:27:30Mooi geschenk van wedstrijdsponsor Huawei: een Huawei Ascend P7 voor Frank de Boer en Jorge Jesus. #benaja http://t.co/MlHSkdTGwy reageer retweet
![]()
Die zijn helemaal leeggekocht en missen nog een paar WK-gangers volgens mijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Speelt Benfica eigenlijk in een beetje representatieve opstelling?![]()
Einde fucking lijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is de wedstrijd nog ergens te volgen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
![]()
lekker hoor van Meleg
EDIT: oh was al gepost. Desalniettemin genottelijk goaltje. Jullie oefenwedstrijd boeit me verder weer niet zoveel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
100% slagingskans. Fuck voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat doet ie nu altijd ineens, beetje voorspelbaar
Milik lijkt al 30
Ik denk ook de hele tijd dat die Milik al een heel ervaren speler isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
100% slagingskans. Fuck voorspelbaarheid.
Milik lijkt al 30
Oh.![]()
Boilesen zijn haar. Als een pas geboren kuikentje
Straks weer geblesseerd en pas inzetbaar met kerstquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:56 schreef gniffie het volgende:
Boilesen zijn haar. Als een pas geboren kuikentje
![]()
De prijzen worden pas verdeeld op het eind.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Straks weer geblesseerd en pas inzetbaar met kerst"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Aanvallend lijkt het echt nergens op bij Ajax, wat slecht ditOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop niet dat dit representatief is voor Milik maar dat zal wel niet.
Prima actie van Krishna trouwens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als ie de ballen maar tegenhoud.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer kan weer geen bal vastpakkenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is ook linksdragend dus denk het wel.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog altijd beter dan geenbenig zoals zijn voorganger.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens,
Milik, linksbenig. Zeg het maarOh.![]()
Het is nog wat slordig allemaal maar nu mag het nog.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ligeon levert bijna alle ballen in, jammer want hij heeft wel de power en drang naar voren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij kan er gewoon niet zo veel vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Ligeon levert bijna alle ballen in, jammer want hij heeft wel de power en drang naar voren.![]()
Jammer dat Fox alleen maar verstandelijk beperkten in dienst heeft als commentatorsRED ONS HENNIEGOD![]()
Alles is beter dan die van Ajax TVquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Fox alleen maar verstandelijk beperkten in dienst heeft als commentators![]()
Van Rhijn ook niet. Dus maar gewoon wachten op Kenny Tetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet zo veel vanOh.![]()
Ik heb het geluid dan ook uitgezetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Fox alleen maar verstandelijk beperkten in dienst heeft als commentators![]()
![]()
Die is nog slechter dan M Maijerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles is beter dan die van Ajax TVRED ONS HENNIEGOD![]()
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet zo veel vanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk dat vd Hoorn er nog wel eentje in knikt vanuit een corner.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
5e titel op rij wat ik je brom
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Krishna heeft wel veel dreiging, Schone is aan de andere kant meer controlerend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zie ik toch liever op het middenveld. Dan op rechts ook iemand met snelheid en dreiging.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Krishna heeft wel veel dreiging, Schone is aan de andere kant meer controlerend.Oh.![]()
Die zal het komende halfjaar nog niet spelen in het eerste denk ik zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
goeie vleugelspelersmuric er nog even bij
Oh.![]()
Waar is die lange dweil achterin bij Benfica die er al 40 jaar speelt, Luisao ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee jouw cluppie psv dan met luuk de jongquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef Shreyas het volgende:
Aanvallend lijkt het echt nergens op bij Ajax, wat slecht dit![]()
Shreyas is voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef Herqules het volgende:
[..]
Nee jouw cluppie psv dan met luuk de jongOh.![]()
Goed om te zien dat we vleugelspelers hebben die niet al te veel nadenken, gewoon ballen, acties maken achterlijn halen..![]()
![]()
Nu nog Schöne van rechtsbuiten halen. Mist daar gewoon echt snelheid en een actie voor die we goed kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed om te zien dat we vleugelspelers hebben die niet al te veel nadenken, gewoon ballen, acties maken achterlijn halen..Oh.![]()
Is ook niet zo moeilijk natuurlijk. Hoop dat Andersen volwassen is geworden en zijn belofte gaat inlossenquote:![]()
Prima mixquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Krishna heeft wel veel dreiging, Schone is aan de andere kant meer controlerend.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shreyas is voor Feyenoord opheffen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens. Heb El-Ghazi eigenlijk nooit zien voetballen, maar hij scoort toch wel aardig in voorbereiding. Misschien maar kans geven in begin, weet niet wanneer Muric inzetbaar is (enkel).. En nog steeds niet speelgerechtigd natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog Schöne van rechtsbuiten halen. Mist daar gewoon echt snelheid en een actie voor die we goed kunnen gebruiken.![]()
Muric heeft al een halfjaar niet getraind en nog niet gedebuteerd in het profvoetbal. Zal dus wel eerst zijn minuten bij Jong Ajax mogen maken. Maar na de winter komt ook Fischer terug en kan Kishna best verhuizen naar rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens. Heb El-Ghazi eigenlijk nooit zien voetballen, maar hij scoort toch wel aardig in voorbereiding. Misschien maar kans geven in begin, weet niet wanneer Muric inzetbaar is (enkel).. En nog steeds niet speelgerechtigd natuurlijkOh.![]()
Van Rhijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef S0nic het volgende:
Ligeon valt me echt heel erg tegen, dan nog liever Van Rhijn
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet in groepsverband inderdaad, maar wel individueel. Niet hebben gedebuteerd zegt me niet zoveel. Heeft El-Ghazi ook niet. Ik denk dat het toch mooi is als Muric zo snel mogelijk inzetbaar is ivm toch ietwat drukke programma met CL en beker. Dan is het jammer dat je tot winter moet wachten voordat Fischer weer fit isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muric heeft al een halfjaar niet getraind en nog niet gedebuteerd in het profvoetbal. Zal dus wel eerst zijn minuten bij Jong Ajax mogen maken. Maar na de winter komt ook Fischer terug en kan Kishna best verhuizen naar rechtsbuiten.![]()
Nog nooit zien spelen, hopelijk is dat wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon en van Rhijn is beide niks.
TeteSnelle Egel![]()
Muric zal ook moeten aanpassen aan Nederland en Ajax, dat zag je al aan Meleg. Natuurlijk is iedereen anders dus hopelijk kan hij snel spelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet in groepsverband inderdaad, maar wel individueel. Niet hebben gedebuteerd zegt me niet zoveel. Heeft El-Ghazi ook niet. Ik denk dat het toch mooi is als Muric zo snel mogelijk inzetbaar is ivm toch ietwat drukke programma met CL en beker. Dan is het jammer dat je tot winter moet wachten voordat Fischer weer fit isOh.![]()
Amenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muric zal ook moeten aanpassen aan Nederland en Ajax, dat zag je al aan Meleg. Natuurlijk is iedereen anders dus hopelijk kan hij snel spelen.![]()
Groot talent wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nog nooit zien spelen, hopelijk is dat wat.Oh.![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Telt Nick Viergever eigenlijk als eigen jeugd?![]()
Hij is van kinds af aan Ajax-fan dus ik vind best dat dat telt als eigen jeugdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Telt Nick Viergever eigenlijk als eigen jeugd?wooblabalurg![]()
4k jwzquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:53 schreef ejfaar het volgende:
Hebben jullie ook zo matig beeldkwaliteit?![]()
Heel lelijk ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:53 schreef ejfaar het volgende:
Hebben jullie ook zo matig beeldkwaliteit?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Telt Nick Viergever eigenlijk als eigen jeugd?
ajax heeft hem opgeleid naar 6![]()
Uiteraard, probleem mee?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef Herqules het volgende:
[..]
Nee jouw cluppie psv dan met luuk de jong![]()
![]()
Beter meteen afschrijven dat is beterquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoorngod.. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen![]()
Zou toch wat zijn om Vermeer als tweede doelman te hebben. Doet het toch weer prima.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jammer dat Benfica net die overschatte Romero hebben gekocht anders hadden ze mooi Vermeer voor een paar miljoen kunnen ophalen bij Ajax.
Niet dat ie van mij perse weg hoeft maar ik gun 'm wel een leuke buitenlandse club.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Romero is beter dan Vermeerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Benfica net die overschatte Romero hebben gekocht anders hadden ze mooi Vermeer voor een paar miljoen kunnen ophalen bij Ajax.
Niet dat ie van mij perse weg hoeft maar ik gun 'm wel een leuke buitenlandse club.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze vergeten trouwens te voetballen in de 2e helft anders kan je zo uitlopen naar 2 of 3 - 0;Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Matig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe speelde Boilesen de eerste helft?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blijft toch nooit een heel seizoen fit, krijgen we Dijksquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2de helft gewoon slecht dus. Zwak plekje in onze selectie vind ik dat
Snelle Egel![]()
Dat zeg ik zwak plekjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef S0nic het volgende:
[..]
Blijft toch nooit een heel seizoen fit, krijgen we Dijks![]()
Maakt anders geen grote foutenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Viergever op VM vind ik niet zo'n succes![]()
Komen niet onder de druk vandaan terwijl er voetballend best iets mogelijk is. Veel ruimte nu achter de verdediging bij Benfica.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar voegt voetballend gezien ook geen reet toe.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maakt anders geen grote foutenOh.![]()
Boilessen met een blessure, dat heeft ie anders nooit..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kramp, als dat alles is dan prima.
Ik blijf het toch een speler vinden met veel mogelijkheden, moet ie wel een tijd blessure vrij blijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vermeer schijt het onderquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vermeer verlengen tot 2017 gaarne.. Prima tweede doelmanRED ONS HENNIEGOD![]()
Verdedigend mag hij nog wel wat stappen maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:19 schreef Pedroso het volgende:
Kramp, als dat alles is dan prima.
Ik blijf het toch een speler vinden met veel mogelijkheden, moet ie wel een tijd blessure vrij blijven.Oh.![]()
Had je er wat van moeten zeggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:20 schreef Burrito het volgende:
Heb Boilesen trouwens zien roken tijdens het WK. Hij zat op Rembrandt heel stiekem te roken![]()
Cruijff en v. Hanegem rookten ook in hun actieve carriere.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:20 schreef Burrito het volgende:
Heb Boilesen trouwens zien roken tijdens het WK. Hij zat op Rembrandt heel stiekem te rokenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boeiend man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:20 schreef Burrito het volgende:
Heb Boilesen trouwens zien roken tijdens het WK. Hij zat op Rembrandt heel stiekem te roken![]()
Ik vind het wat zeggen over de mentaliteit. Roken doet zeker je conditie geen goed. Maar iedereen mag er van denken wat ie wil![]()
Milik kan het wel maar maakt vaak de verkeerde keuzes.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Schijnt goed te zijn voor je spieren, zeker voor je hamstrings.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:24 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het wat zeggen over de mentaliteit. Roken doet zeker je conditie geen goed. Maar iedereen mag er van denken wat ie wilAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:24 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het wat zeggen over de mentaliteit. Roken doet zeker je conditie geen goed.![]()
Heftig zeg. Heb je ook foto's ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:24 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het wat zeggen over de mentaliteit. Roken doet zeker je conditie geen goed. Maar iedereen mag er van denken wat ie wil![]()
Al zit hij aan de meth, als ie maar presteert.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:20 schreef Burrito het volgende:
Heb Boilesen trouwens zien roken tijdens het WK. Hij zat op Rembrandt heel stiekem te rokenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heftig zeg. Heb je ook foto's ?
Hoesen ook al.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Overigens vind ik Viergever een prima 12e of 13e man. Geen basisspeler.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
haphapquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die bal is echt tering slecht ingeschoten![]()
Dwingt Vermeer af.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die bal is echt tering slecht ingeschotenSnelle Egel![]()
Ja deden die Argentijnen ook en die scoorde ze allemaal tegen Jasperquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die bal is echt tering slecht ingeschoten![]()
Idealiter zal hij ook geen basisspeler worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef Pedroso het volgende:
Overigens vind ik Viergever een prima 12e of 13e man. Geen basisspeler.Oh.![]()
Heb wel eens ergens gelezen dat 60 tot 70% van de pingels er bij Vermeer niet in gaan. Doet ie beter dan Jasper.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vieze overtreding
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Ola John heeft wel een verstandige keuze gemaakt toen met Benfica.
John zal wel weer uitgeleend worden aan een laagvlieger ergens in een middelmatig land. Gaat z'n broer achterna dus. Over 4 jaar speelt ie bij een topklasser.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar wel nog steeds een attitude hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:36 schreef Pedroso het volgende:
John zal wel weer uitgeleend worden aan een laagvlieger ergens in een middelmatig land. Gaat z'n broer achterna dus. Over 4 jaar speelt ie bij een topklasser.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
1e Helft was redelijk met goede aanvallende acties, 2e helft niet best.
Wel de cup met de grote oren binnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, je moet er toch iets van maken he. Zo boeiend was het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:40 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
5 mensen mee gekregen met deze troll, nice oneAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Huldiging is volgende week, ze hebben het podium laten staan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf geen uitreiking live? WAT IS DEZE![]()
Oke manquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:56 schreef F.M.D. het volgende:
zeer overdiende overwinning. krachtsverhouding was 4-1 voor benfica.![]()
De overwinning was verdiend, maar ik vond Ajax in aanvallend opzicht tegen vallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:56 schreef F.M.D. het volgende:
zeer overdiende overwinning. krachtsverhouding was 4-1 voor benfica.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1e Helft viel het wel mee, vooral Kishna enkele leuke acties.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De overwinning was verdiend, maar ik vond Ajax in aanvallend opzicht tegen vallen.
2e Helft niet best maar wat wil je ook zo zonder Duarte.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat wisten we van te voren al. Goedkoop is duurkoop. Liever een paar miljoen extra uitgeven voor een echt goede verdediger.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
Viergever vond ik matig, had ook veel overtredingen nodig. Andersen mag blijven staan van mijOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor erbij is het een prima gozer, moet alleen geen basisspeler worden in belangrijke wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wisten we van te voren al. Goedkoop is duurkoop. Liever een paar miljoen extra uitgeven voor een echt goede verdediger.
Hij komt nog handelingssnelheid tekort maar mss ontwikkeld ie zich wel spectaculair.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
rellen mercatorplein allesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf geen uitreiking live? WAT IS DEZEgraag op anoniem![]()
Vond ik prima. Snapt al heel snel wat hij op die plek moet doen. Veel korte sprintjes naar de vrije ruimte, vaak opendraaien. Goeie voetballer ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:02 schreef wieisboos het volgende:
Viergever vond ik matig, had ook veel overtredingen nodig. Andersen mag blijven staan van mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: