daarom was hij vorig jaar 11e in de tijdritquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld weer een hoop excuses komen.
De fiets was kut, de benen waren er niet.
Maar hij is gewoon niet zo goed als men denkt dat hij is. Onredelijke verwachtingen.
Klopt, donderdag was hij juist relatief goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg had het er net al over dat Mollema weer wat ziekjes was aan het einde van de Tour. Op zich vreemd, want donderdag vertelde Mollema een heel ander verhaal en was daar ook niks van te zien.
Lau 9e, Bau 10e dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Op welke plek blijven Bau en Lau dan straks staan?
9 en 10quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:18 schreef Maver24 het volgende:
Op welke plek blijven Bau en Lau dan straks staan?
Weet niet of hem dat gaat lukken hoor.quote:
Als ik hem was zou ik volgend jaar naar de Giro of Vuelta gaan (evt in combinatie met Tour, moet voor hem wel kunnen), daar kan hij prima een rit scoren, toch mooi. Eigen keuze uiteindelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop niet voor Tom dat hij de eeuwige 2e achter Martin wordt.
Terecht toch? Al snap ik eigenlijk sowieso nooit waarom plek 7 als resultaat wordt gezien voor een ploegquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Zo, Gesink is de laatste jaren al verkettert nu is Mollema aan de beurt. Over een jaar of 2 is Kelderman het haasje.
Rolland rijdt ook heel matig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mollema ook? ook na zoveel minuten te verliezen?
RV, WTP.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht toch? Al snap ik eigenlijk sowieso nooit waarom plek 7 als resultaat wordt gezien voor een ploeg
Zoals je al tien keer hebt gehoord van iedereen blijft hij ruim 10e staan jaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mollema ook? ook na zoveel minuten te verliezen?
Mollema speelt van te voren altijd goed weer. Maar achteraf blijkt er altijd iets mis te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg had het er net al over dat Mollema weer wat ziekjes was aan het einde van de Tour. Op zich vreemd, want donderdag vertelde Mollema een heel ander verhaal en was daar ook niks van te zien.
7e is ook niets. Al helemaal niet als je als ploeg pretendeert met een podiumkandidaat naar de tour te komen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht toch? Al snap ik eigenlijk sowieso nooit waarom plek 7 als resultaat wordt gezien voor een ploeg
Inderdaad, al die negativiteit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Zo, Gesink is de laatste jaren al verkettert nu is Mollema aan de beurt. Over een jaar of 2 is Kelderman het haasje.
Hoeveel meter heeft Mollema vooruit gereden? Hoeveel aanvallen op de andere klassementsrenners heeft ie geplaatst?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:22 schreef Joris85 het volgende:
Maar Gesink en Mollema zijn gewoon heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |